quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gaat meer om de kwaliteit van je springvorm.
Ik wil zoo graag de Transiberie express doen. Een Afghaanse man op mijn werk (heeft jarenlang in Rusland gewoond en is in ieder hoekje van Rusland geweest) zegt dat ik het zeker een keer moet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou nog wel een keer een tour in Centraal-Azië willen maken en dat tot en met Mongolië.
Was niet Rusland wat hij zei, maar Wit-Rusland, hij zelf is nooit in Rusland geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil zoo graag de Transiberie express doen. Een Afghaanse man op mijn werk (heeft jarenlang in Rusland gewoond en is in ieder hoekje van Rusland geweest) zegt dat ik het zeker een keer moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nediyon la.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was niet Rusland wat hij zei, maar Wit-Rusland, hij zelf is nooit in Rusland geweest.
Hard en glad.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Landysh het volgende:
Mijn bodem wordt altijd hard en de onderkant glad.
Jullie werken samen?quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was niet Rusland wat hij zei, maar Wit-Rusland, hij zelf is nooit in Rusland geweest.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie werken samen?
Ben jij die korte opdringerige vent die Bortsyh lastig viel?
Samen werken? Nee joh, Borte komt bij ons altijd Baklava halen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie werken samen?
Ben jij die korte opdringerige vent die Bortsyh lastig viel?
Lijkt me ook vet, maar aan de andere kant weet ik niet of zo lang in de trein zitten lang boeiend blijft.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil zoo graag de Transiberie express doen. Een Afghaanse man op mijn werk (heeft jarenlang in Rusland gewoond en is in ieder hoekje van Rusland geweest) zegt dat ik het zeker een keer moet doen.
Wowowow.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
Jaa, maar toch raden veel buitenlanders Rusland aan. Twee mannen op werk hebben jaaaarenlang in Rusland gewoond en hebben daar hun vrouw gevonden. Eentje een hele donkere Irakees en de andere die Afghaan, lijkt een beetje op mij qua kleur. Allebei zijn ze verliefd op Rusland.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
Die vrouw van die Irakees is een Siberisch-Mongoolse btw. Hele mooie en aparte kinderen hebben ze.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
Je hoeft toch niet naar Rusland te gaan om een Russische vrouw te vinden. Gewoon via PostNL.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest? Toen je 4 was?
Jakoetsk waarschijnlijk, ik geloof de koudste stad van de wereld. Bewoond door de Turkse Jakoeten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Che_ het volgende:
Ooit zo'n repo op discovery gezien. Ze wilden in één van de koudste plekken daar in een tent slapen buiten. Moesten ze uiteindelijk staken. Camera's gingen stuk..oogleden konden vast vriezen etc. Was iets van -70. Die mensen daar hadden ook speciale leer en bont.
Kan best ja. Industriestadje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jakoetsk waarschijnlijk, ik geloof de koudste stad van de wereld. Bewoond door de Turkse Jakoeten.
Wat zeg jij! Ik ben de laatste tijd niet eens zo vaak in dit topic geweest en ik klaag zo weinig hier dus ik weet niet waar je het over hebt. En daarbij ben ik ongesteld, dus niks tweede stimo. Laat mij ook mn bui hebben. Maar bedankt, zal over paar dagen wel minder zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Bedankt, heb me echt niet anders gedragen afgelopen dagen, behalve vanavond misschien een beetje irritatie na de zoveelste 'gierig-grapje'.quote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, ik vind KB gewoon normaal doen vandaag.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als koobn00bs zoals stylo en tm het voor elkaar hebben gekregen lukt het jou ook wel.
Te gierig om te postenquote:Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij! Ik ben de laatste tijd niet eens zo vaak in dit topic geweest en ik klaag zo weinig hier dus ik weet niet waar je het over hebt. En daarbij ben ik ongesteld, dus niks tweede stimo. Laat mij ook mn bui hebben. Maar bedankt, zal over paar dagen wel minder zijn.
[..]
Bedankt, heb me echt niet anders gedragen afgelopen dagen, behalve vanavond misschien een beetje irritatie na de zoveelste 'gierig-grapje'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |