quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, ik snap dat je fan bent van squattende wijven, maar je tieten kun je niet trainen.
Liever van je face maar boobs is ook goed.quote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je serieus foto van mijn boobs?
Als je meer tips wilt, dan kan je mij altijd appen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Goede tip.
Vannacht weer opblijven he.
Mijn hoofd heb je al gehad toch? Of nee, die brakke gare foto had je gehadquote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Liever van je face maar boobs is ook goed.
Dan iig ook naar mij aangezien ik je al heb gezienquote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je serieus foto van mijn boobs?
Valla ik ben vergeten op te slaan man.quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hoofd heb je al gehad toch? Of nee, die brakke gare foto had je gehad
Heb je nog filmtips btw?quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je meer tips wilt, dan kan je mij altijd appen.
Maar ik ga eerder slapen vandaag. Moet 9 uur op
Whats appquote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan iig ook naar mij aangezien ik je al heb gezien
Wat opslaan homo. Doe ik toch ook niet bij jou?!quote:Op maandag 22 december 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla ik ben vergeten op te slaan man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een beetje van dit door de kipkruiden gedaan en dunnow of het hierdoor kwam of omdat ik beter heb gegrild maar mijn kip smaakte echt naar bbq kip.![]()
What's the point als ik hem niet op mijn fok! prikbord op mijn kamer kan hangen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whats app
[..]
Wat opslaan homo. Doe ik toch ook niet bij jou?!
quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Hey Che ken je deze:Jij ben helemal beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een beetje van dit door de kipkruiden gedaan en dunnow of het hierdoor kwam of omdat ik beter heb gegrild maar mijn kip smaakte echt naar bbq kip.
Ik zoek altijd naar kruiden voor bbq smaak. Ook voor burgers.
Waar haal je dit?
zG gespot.quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
What's the point als ik hem niet op mijn fok! prikbord op mijn kamer kan hangen.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Hey Che ken je deze:Waar heb je dit gehaald? Kon het laatst niet vinden in de supermarkt voor in de saus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een beetje van dit door de kipkruiden gedaan en dunnow of het hierdoor kwam of omdat ik beter heb gegrild maar mijn kip smaakte echt naar bbq kip.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
What's the point als ik hem niet op mijn fok! prikbord op mijn kamer kan hangen.
Supermarkt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je dit gehaald? Kon het laatst niet vinden in de supermarkt voor in de saus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |