Middelbare school profiel beetje aanpassen, moet paar vakken halen zodat ik een fatsoenlijke studie kan doenquote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ga je doen en waar? In London is school toch duurder dan hier?
ach je hebt er toch 4, 1tje kan je wel missenquote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk je dat ik Danny vertrouw met een kopie van mijn ID?
Nice man.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Middelbare school profiel beetje aanpassen, moet paar vakken halen zodat ik een fatsoenlijke studie kan doen
beetje kutleef allemaal naast het werk maar ach.
en gewoon hier in southampton, en in zomer verhuizen naar london.
Die was vrouw. Althans zo deed ze zich voor op Fok. Toen kwam die rare Belg dat het een travo was. En zo werd Adora ge-out. En toen kwam ze gewoon real doen jwt. Foto's en alles.quote:Op maandag 22 december 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees die naam voor de tweede keer vandaag, wat is daar mee toch?
Heb nog 1 over.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach je hebt er toch 4, 1tje kan je wel missen
Ik doe versneld, dus hopelijk in een half jaar. Maar je weet hoe die dingen gaanquote:Op maandag 22 december 2014 20:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice man.
Hoelang ben je bezig daarmee?
quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nog 1 over.
1tje voor uitwonend
1tje voor wajong
1tje voor Syri en uitkering
Als je belooft dat je niet Gone Girl op me gaatquote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer huwelijk je mij uit aan heM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je FOK opgeeft, komt het goedquote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe versneld, dus hopelijk in een half jaar. Maar je weet hoe die dingen gaan
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Maar wanneer was dit dan? Want ze heeft al heel lang foto's in haar fotoboek en alles? Is dit iets recents of van daarvoor?quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die was vrouw. Althans zo deed ze zich voor op Fok. Toen kwam die rare Belg dat het een travo was. En zo werd Adora ge-out. En toen kwam ze gewoon real doen jwt. Foto's en alles.
hou hem liever zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer huwelijk je mij uit aan heM?
hallo jij vult zomaar dingen in!quote:
Hmm. Goed ideequote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Misschien 1tje om de levensverzekering mee te tillen?
quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je belooft dat je niet Gone Girl op me gaatoke bedankt zal ik doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt verkaasd, deelt niks enzoquote:
Jij deelt de rekening in ieder gevalquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke bedankt zal ik doen
[..]
echt verkaasd, deelt niks enzo
2013?quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wanneer was dit dan? Want ze heeft al heel lang foto's in haar fotoboek en alles? Is dit iets recents of van daarvoor?
ja sure als jij daar blij van wordtquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij deelt de rekening in ieder geval
Ow wow. KB ze noemt je weer gierig.quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij deelt de rekening in ieder geval
ja echt vieze streken en dat noemt zichzelf vrome moslimquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wow. KB ze noemt je weer gierig.
Volgende week afspreken?quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sure als jij daar blij van wordt
niet stoken.quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wow. KB ze noemt je weer gierig.
ewa dan nietquote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt vieze streken en dat noemt zichzelf vrome moslim
doei ik kom niet naar rotterdam meer, raar mens dat het is
Ow pls JFM. Ga weg.quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgende week afspreken?
[..]
niet stoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |