Eerste plaatje is wel lekker. Daarna wat minder. Tieten lijken me nep.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
@Deuce,
http://www.theladbible.co(...)revenge-on-ex-fiance
je mening
Lavalamp figuur noem je dit toch?quote:
Ik weet het niet, vind het zelf viesquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lavalamp figuur noem je dit toch?
Of je slikt dingen niet zo snelquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt al dat gebitch dat ik steeds krijg.En ik ben degene die ongsteld is nota bene.
nee joh schat.quote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt al dat gebitch dat ik steeds krijg.En ik ben degene die ongsteld is nota bene.
Ik slik niks. Vind het gewoon niet grappig meer.quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je slikt dingen niet zo snel
Geintjes weet je wel.
nee volgende week komt serieus niet goed uitquote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee joh schat.
KOM JE NOU VOLGENDE WEEK? dan hou ik een dag vrij
Waarom neem je dingen zo serieus, KB?quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik slik niks. Vind het gewoon niet grappig meer.
Wowowow. Goede booty.quote:
Omdat het irritant is? Elke keer dezelfde 'geintjes'? Ja echt keileuk.quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom neem je dingen zo serieus, KB?Vind je het echt niet leuk?
Ik kan alleen donderdag as dan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik slik niks. Vind het gewoon niet grappig meer.
[..]
nee volgende week komt serieus niet goed uit
Dus ik sta boven JMF?quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee volgende week komt serieus niet goed uit
en wat kunnen we doen met eerste kerstdag danquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan alleen donderdag as dan.
jij moet helemaal een end gaan fietsenquote:
lunch.quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en wat kunnen we doen met eerste kerstdag dan
[..]
jij moet helemaal een end gaan fietsen
Maar je draagt er zelf ook aan bij he?.quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat het irritant is? Elke keer dezelfde 'geintjes'? Ja echt keileuk.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en wat kunnen we doen met eerste kerstdag dan
[..]
jij moet helemaal een end gaan fietsen
Met Beyonc?quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef Montelly het volgende:
Stimo wat deed jij in Club Vie?
[ afbeelding ]
Toen ik op de site kwam stond er dat als ik mij inschreef voor de mail, ik 5 euro korting kreeg. Dus ik een van mijn tig fake adressen gebruiken. Maar ik kon de code alleen gebruiken wanneer ik niet was ingelogd. Prima. Fak die paar punten als ik meteen die 5 euro korting haha.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat was toch in de winkel?!
Die Dior waterproof komt er NOOIT vanaf. Ik kijk altijd ertegen op om weg te halen.
turkish delight jwt.quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
Die wenkbrauwen van die rechter though.
ik scrub, remover,reinigingsschuim.quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toen ik op de site kwam stond er dat als ik mij inschreef voor de mail, ik 5 euro korting kreeg. Dus ik een van mijn tig fake adressen gebruiken. Maar ik kon de code alleen gebruiken wanneer ik niet was ingelogd. Prima. Fak die paar punten als ik meteen die 5 euro korting haha.
En ik heb ook Dior waterproof? Ik was altijd eerst mijn gezicht en daarna wat over is met remover. Gaat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |