Als je BMR 2000 is en jij eet 1500 val je af. Sporten is goed voor je idd en het helpt wel wat, maar het is niet dat de een niet lukt zonder de ander.quote:
Een dieet volgen betekent gewoon dat je je aan bepaalde regels/richtlijnen houdt m.b.t. voeding.quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee? Eten naar wat je BMR is, is geen dieet?
Ik denk dat jij een andere definitie hanteert van een dieet. Jij bent dan ook een sportjunk.quote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een dieet volgen betekent gewoon dat je je aan bepaalde regels/richtlijnen houdt m.b.t. voeding.
Niet dat je je uithongert en alleen maar sla eet ofzo.
KARAMEL EN ZEEZOUTTTquote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bortysh, raad eens welke chocoladereep (smaak) ik gekregen heb vandaag?
Je zal best afvallen ja, maar in combinatie met sporten lijkt me toch het meest idealequote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je BMR 2000 is en jij eet 1500 val je af. Sporten is goed voor je idd en het helpt wel wat, maar het is niet dat de een niet lukt zonder de ander.
Niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zal best afvallen ja, maar in combinatie met sporten lijkt me toch het meest ideale
Git laquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
ja, beter uit sicilie bestellen togg.
Deze mensen... En zo'n dieet is zoveel geld he wat ze besteden... .:Nquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Een kennis was iets van 30 kg kwijtgeraakt in korte tijd met Cambridge (shakes enzo), maar toen bijna alles weer teruggekregen omdat ze haar veranderde eetpatroon niet blijvend heeft kunnen doorzetten en niet genoeg aan sporten deed na het dieet. Tijdens het dieet mocht ze niet sporten omdat ze sowieso hooguit 500 kcal per dag binnenkreeg met die shakes. Zodra je dus stopt met die shakes kom je geheid weer aan, dus je eetpatroon van begin af aan aanpassen en genoeg sporten is the way to go voor een blijvende oplossing.
Had het hier laatst nog over. Bijna alle Turkse wijven hier doen aan extreem strenge dieeten maar van de 99% die zijn afgevallen is het maybe 1% gelukt om slank te blijven.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Een kennis was iets van 30 kg kwijtgeraakt in korte tijd met Cambridge (shakes enzo), maar toen bijna alles weer teruggekregen omdat ze haar veranderde eetpatroon niet blijvend heeft kunnen doorzetten en niet genoeg aan sporten deed na het dieet. Tijdens het dieet mocht ze niet sporten omdat ze sowieso hooguit 500 kcal per dag binnenkreeg met die shakes. Zodra je dus stopt met die shakes kom je geheid weer aan, dus je eetpatroon van begin af aan aanpassen en genoeg sporten is the way to go voor een blijvende oplossing.
Op de site verkopen ze ook mini's heeequote:Op maandag 22 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DING DING DING WE HAVE A WINNNERRRRR
Haha in zo'n doosquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op de site verkopen ze ook mini's heee
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Had het hier laatst nog over. Bijna alle Turkse wijven hier doen aan extreem strenge dieeten maar van de 99% die zijn afgevallen is het maybe 1% gelukt om slank te blijven.
Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga op mijn verjaardag zo'n goodiebag maken denk ik.
Steun van fam maybe, maar vooral ook omdat ze echt weinig weten over goede voeding.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgen
Over een paar maanden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Leuk idee wel!
Veel mensen hebben dit. Isyerinde vreet er een elke fucking lunchpauze en hele bak kwark leegquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Steun van fam maybe, maar vooral ook omdat ze echt weinig weten over goede voeding.
Ik zei het laatst nog, ik volg een paar Turkse afvalchicks op instagram en dan post er een een foto met een bord vol sla met inimini stukjes vlees en allemaal reacties daaronder: omg dat is zo veeel, hoe val je af terwijl je zoooo veel eet.
Terwijl dat hele bord maybe net 200 calorieen is.
Ze denken inderdaad dat ze weer normaal kunnen eten na hun streefgewicht behaald te hebben, maar de echte struggle begint dan juist pas, want je lichaam is gretig om weer vetvoorraden aan te leggen omdat het na lange tijd weer normaal voedsel binnenkrijgt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgen
Oh als mensen zo tegen mij praten terwijl ik weet dat ze veel eten dan zeg ik het ook eerlijk tbh.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dit. Isyerinde vreet er een elke fucking lunchpauze en hele bak kwark leegStraciatella mi ne boksa.
Of die andere sisko, die eet een bak yoghurt met cruesli. Dat is fucking 600 kcal ofzo voor ontbijt man
Ik val maar niet af, sprak ze vorige keer, terwijl ze net een groot stuk banketstaaf op had.
http://m.ndtv.com/article(...)ol-as-treason-638353quote:Turkish President Recep Tayyip Erdogan described efforts to promote birth control as "treason", saying contraception risked causing a whole generation to "dry up", reports said today
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |