Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Had het hier laatst nog over. Bijna alle Turkse wijven hier doen aan extreem strenge dieeten maar van de 99% die zijn afgevallen is het maybe 1% gelukt om slank te blijven.
Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga op mijn verjaardag zo'n goodiebag maken denk ik.
Steun van fam maybe, maar vooral ook omdat ze echt weinig weten over goede voeding.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgen
Over een paar maanden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Leuk idee wel!
Veel mensen hebben dit. Isyerinde vreet er een elke fucking lunchpauze en hele bak kwark leegquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Steun van fam maybe, maar vooral ook omdat ze echt weinig weten over goede voeding.
Ik zei het laatst nog, ik volg een paar Turkse afvalchicks op instagram en dan post er een een foto met een bord vol sla met inimini stukjes vlees en allemaal reacties daaronder: omg dat is zo veeel, hoe val je af terwijl je zoooo veel eet.
Terwijl dat hele bord maybe net 200 calorieen is.
Ze denken inderdaad dat ze weer normaal kunnen eten na hun streefgewicht behaald te hebben, maar de echte struggle begint dan juist pas, want je lichaam is gretig om weer vetvoorraden aan te leggen omdat het na lange tijd weer normaal voedsel binnenkrijgt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgen
Oh als mensen zo tegen mij praten terwijl ik weet dat ze veel eten dan zeg ik het ook eerlijk tbh.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dit. Isyerinde vreet er een elke fucking lunchpauze en hele bak kwark leegStraciatella mi ne boksa.
Of die andere sisko, die eet een bak yoghurt met cruesli. Dat is fucking 600 kcal ofzo voor ontbijt man
Ik val maar niet af, sprak ze vorige keer, terwijl ze net een groot stuk banketstaaf op had.
http://m.ndtv.com/article(...)ol-as-treason-638353quote:Turkish President Recep Tayyip Erdogan described efforts to promote birth control as "treason", saying contraception risked causing a whole generation to "dry up", reports said today
Ik dacht dat je dit jaar een vriend had gevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook.
Still kinderloos en manloos.
Weer een jaar voor niets geleefd.
Geen fan van dietiste.... Ik kreeg standaard meuk voorgeschoteld.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh als mensen zo tegen mij praten terwijl ik weet dat ze veel eten dan zeg ik het ook eerlijk tbh.
Maar ik ken best veel Turken die naar een dietist gaan en vervolgens niet doen wat ze zegt omdat ze te veel moeten eten.Doen ze waar ze zelf zin in hebben en een paar maanden later zijn ze weer dik.
Vriend. Niet mijn man.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar een vriend had gevonden.
Op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat ik nooit zou trouwen en kinderen krijgen dus ik hou mij er ook niet echt mee bezig.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook.
Still kinderloos en manloos.
Weer een jaar voor niets geleefd.
Oh dunnow, ik ben nog nooit bij een dietist geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen fan van dietiste.... Ik kreeg standaard meuk voorgeschoteld.
Ontbijt: 2 sneetjes met broodbeleg
T: Liga
Lunch: 2 sneetjes en een kop soep
T: Appel of kwark
A: Aardappel, groent en vlees.
terwijl brood niet iets is wat je elke dag zou moeten eten. Net als die liga.
Ik heb flink wat afgegoogled, gelezen en gekeken naar recepten om nu gewoon zelf te bepalen wat ik kan eten en doen. praktijk is alleen lastig
Good luck. Wel foto maken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, weer dit onderwerp.
Deze week ga ik cheesecake maken!
Ja! Bedankt TM!quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Good luck. Wel foto maken.
Moet je ook niet doen.. Dat gevoel is leeftijdsgebonden sws, zou het vreemd vinden als je je daar nu mee bezighoudt. Ontplooi jezelf maar eens eerst.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat ik nooit zou trouwen en kinderen krijgen dus ik hou mij er ook niet echt mee bezig.
Ik heb dit jaar wel serieuze stappen gezet en andere dingen gedaan waar ik al jaren van droomde (alleen op vakantie gaan bv). Dus het was wel een goed jaar.
ga ajb, ik geloof je niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, weer dit onderwerp.
Deze week ga ik cheesecake maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |