SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OF NIET OMG DAT WAS ZO EEN GOEDE VAKANTIE. Nooit meer zo fucking goed vakantie gehad.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GOEDE TT!!!!!
Verder wilde ik dit plaatsen:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
HAHAH DISKO PARTIZANI, SHANTEL FUCKING BAASSSSS.
nou die vakantie ken ik me nie herinnere dus denk idd hele goeiequote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OF NIET OMG DAT WAS ZO EEN GOEDE VAKANTIE. Nooit meer zo fucking goed vakantie gehad.
Wat voor een feest?quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand welk nummer ik zoek? Is van Stromae en in de clip zie je een bruiloft of feest... Ik kan het niet vinden
Neequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NeeHet is een niet oud nummer...
up saw liz?quote:Op maandag 22 december 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NeeHet is een niet oud nummer...
kutleef manquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was echt abnormaal druk op school.
Ja nu ook. Maar niet volle dagen meer. Alleen maar een project nu, in plaats van ook lessen te volgen.quote:
werkleef > schoolleefquote:Op maandag 22 december 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je dat al kut vindt wens ik je succes in het werkende leven.
rustige werk leef. maar heb nu 1 week vakantie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja nu ook. Maar niet volle dagen meer. Alleen maar een project nu, in plaats van ook lessen te volgen.
En jij?
Wat ga je doen en waar? In London is school toch duurder dan hier?quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rustige werk leef. maar heb nu 1 week vakantie.
en vanaf januari ook school erbij. beetje jammer allemaal
Dit. Was vandaag naar Nike Outlet. Schoenen voor maar 20 euro.quote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
overal sale baby. overal. OVERAL.
Ja, maar moet gierig zijn. Moet deze maand nog veel kopen voor mijn huisquote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
overal sale baby. overal. OVERAL.
Gewoon dit doenquote:Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar moet gierig zijn. Moet deze maand nog veel kopen voor mijn huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |