Voor hoe lang?quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Montelly het volgende:
Deuce veel suc6 met de dames hier, ik ben out
Kom je nog weleens in Vroeger?quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof ik naar een tent vol apen zou gaan.
suxquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik scrub, remover,reinigingsschuim.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
borte moest aan jou denken
HAHAHAHAquote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga dit halen.
[ afbeelding ]
Deze gaat mrstylo halen...quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga dit halen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze gaat mrstylo halen...
[ afbeelding ]
ha-ha met je dikke boobiesquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Even zeiken: 90% van H&M valt weer af. Met hun topjes van 60 cm. Stomme Indiers die deze shit maken.
Picsquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben serieus bezems. Weet je hoe leuk dit soort shit staan met krullen??@
Die gaan er af. Ben nu srs bezig met mijn dieet. Wallah. Ik word schijtziek van mn fat boobies, vind ze blegh.quote:
Bana ver azicik.quote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die gaan er af. Ben nu srs bezig met mijn dieet. Wallah. Ik word schijtziek van mn fat boobies, vind ze blegh.
Heb vandaag 1600 kcal. gegeten.
Che, wat pics. IRL bby.
Niks mis meequote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis allemaal vetGIng van C naar D/E. Allemaal vieze gore vet.
Iehl.
TIETEN ZIJN VET. Ze bestaan voor 90% uit vet ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis allemaal vetGIng van C naar D/E. Allemaal vieze gore vet.
Iehl.
Tieten zijn niet alleen vet. Ik zie soms dikke wijven zonder tieten. Wil dan echt uitlachen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
TIETEN ZIJN VET. Ze bestaan voor 90% uit vet ofzo.
Ik heb dadelijk helemaal niks meer als ik eenmaal een skinny bitch ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn shoplust ontgaat me bij deze vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |