Dit kun je toch ook zelf makenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:32 schreef Peunage het volgende:
Wie zei ook al weer dat dit lekker was?
[ afbeelding ]
Stylo met z'n hoofd?
Ik had net zo goed kraanwater kunnen drinken. Alleen in de laatste slok proef je citroen en munt. Het was niet vies of zo maar geen 1.75 of zelfs 1 euro waard.
Jij was volgens op zoek naar (goedkoop) spul.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook zelf maken
Var bendequote:Op woensdag 24 december 2014 12:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij was volgens op zoek naar (goedkoop) spul.
Bosch wasmachine 6kg A+ oid, afgeprijsd bij de Makro. 361 euro.
Ik kom t reddennnnnnn!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Dit topic is beetje deaud trouwens how come.
DAT KAN IN DE TREIN TOCH HELEMAAL NIET A SCHAAPquote:Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook zelf maken
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:47 schreef xaban06 het volgende:
Bijenkorf heeft chille korting, veel producten 50%.
Overhemden voor 50 euro FTW!
Zomer 2015 met auto naar Turkije, dat wordt inkopen doen. Maar Bijenkorf helpen ze je ook voor nope hoor. Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar bij ici paris heb ik dat totaal niet, is maar een parfumerie.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.
Plus haat het om in de bijenkorf te shoppen, mensen daar denken dat ze wat zijn. Dit heb ik ook bijvoorbeeld bij ici paris.
Goed punt, arrogante figuren met een air die ik zelfs bij investment bankers niet aantref.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.
Plus haat het om in de bijenkorf te shoppen, mensen daar denken dat ze wat zijn. Dit heb ik ook bijvoorbeeld bij ici paris.
Nog cheesecake gebakken?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toerist gespeeld in eigen stad, helemaal leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |