Ik leef dagelijks in het hoofd van deze manquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 che die dit recht gaat praten
Weet je hoeveel man er in totaal zijn opgepakt toen met dat schandaal paar jaar terug.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Reddead het volgende:
Serieus de voetbalcommentatoren en voetbalbestuurders in Turkije moeten blind zijn als ze nog steeds denken dat Fenerbahce niemand heeft omgekocht. Penalty achter penalty achter penalty en er wordt nog steeds gedaan alsof ze onschuldig zijn. Jakkes
Zoveel liefde voor elkaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
Ik leef dagelijks in het hoofd van deze man
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je hoeveel man er in totaal zijn opgepakt toen met dat schandaal paar jaar terug.
Same shit, different day.
Fixed.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=1012
![]()
![]()
Gekken.
Dit kun je toch ook zelf makenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:32 schreef Peunage het volgende:
Wie zei ook al weer dat dit lekker was?
[ afbeelding ]
Stylo met z'n hoofd?
Ik had net zo goed kraanwater kunnen drinken. Alleen in de laatste slok proef je citroen en munt. Het was niet vies of zo maar geen 1.75 of zelfs 1 euro waard.
Jij was volgens op zoek naar (goedkoop) spul.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook zelf maken
Var bendequote:Op woensdag 24 december 2014 12:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij was volgens op zoek naar (goedkoop) spul.
Bosch wasmachine 6kg A+ oid, afgeprijsd bij de Makro. 361 euro.
Ik kom t reddennnnnnn!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Dit topic is beetje deaud trouwens how come.
DAT KAN IN DE TREIN TOCH HELEMAAL NIET A SCHAAPquote:Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook zelf maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |