Terechtquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:24 schreef xaban06 het volgende:
echt koerdenbeetje fluitconcert houden tijdens istiklal marsi bij een voetbal wedstrijd
Bullshit, Ik ben wie ik ben. Cunt Destroyer 69quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
YOU ARE THE #BRAINCHILD OF
Leonardo of Arc
You have an active imagination and free-spirited side, which means you dream big, believe anything can happen, and are open to new experiences that might present opportunities to learn and explore. You get these traits from Leonardo da Vinci, the genius artist, inventor and mathematician whose talent is still considered to be one of the greatest in the world.
But you're also very disciplined, and have a strong work ethic that grounds your personality and gives all your big dreams and ideas the fuel to become reality. You get these traits from Joan of Arc, the bold, fearless French heroine who was also canonized as a Catholic saint.
8 penalties in de laatste 14 wedstrijden.. maar geen sike hoor echt niet!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze spelen al een tijdje verschrikkelijk slecht. Dat ze in de competitie zo hoog staan is te danken aan de penalty's die ze meekrijgen
nazar degmesin zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze een clit van 18cm heeft, vriend.
jai, met je hoifd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook zeggen, als ik wist wat het betekent.
Maar misschien ook niet.
het is een turks gezegde dat gezegd wordt tegen mensen die het goed hebben, zodat hun geluk niet verloren gaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook zeggen, als ik wist wat het betekent.
Maar misschien ook niet.
Dan zou ik het wellicht overwegen, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Reddead het volgende:
[..]
het is een turks gezegde dat gezegd wordt tegen mensen die het goed hebben, zodat hun geluk niet verloren gaat.
Makes sense.
Gewoon tondeuse, a la Britney.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga het knippen
kort en pittig
new year new hair new me xxxxz
een knip is genoeg, haar in vlecht en dan knip en hoppa nieuw kapselquote:
Ik leef dagelijks in het hoofd van deze manquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 che die dit recht gaat praten
Weet je hoeveel man er in totaal zijn opgepakt toen met dat schandaal paar jaar terug.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Reddead het volgende:
Serieus de voetbalcommentatoren en voetbalbestuurders in Turkije moeten blind zijn als ze nog steeds denken dat Fenerbahce niemand heeft omgekocht. Penalty achter penalty achter penalty en er wordt nog steeds gedaan alsof ze onschuldig zijn. Jakkes
Zoveel liefde voor elkaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
Ik leef dagelijks in het hoofd van deze man
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je hoeveel man er in totaal zijn opgepakt toen met dat schandaal paar jaar terug.
Same shit, different day.
Fixed.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=1012
![]()
![]()
Gekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |