Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:47 schreef xaban06 het volgende:
Bijenkorf heeft chille korting, veel producten 50%.
Overhemden voor 50 euro FTW!
Zomer 2015 met auto naar Turkije, dat wordt inkopen doen. Maar Bijenkorf helpen ze je ook voor nope hoor. Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar bij ici paris heb ik dat totaal niet, is maar een parfumerie.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.
Plus haat het om in de bijenkorf te shoppen, mensen daar denken dat ze wat zijn. Dit heb ik ook bijvoorbeeld bij ici paris.
Goed punt, arrogante figuren met een air die ik zelfs bij investment bankers niet aantref.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.
Plus haat het om in de bijenkorf te shoppen, mensen daar denken dat ze wat zijn. Dit heb ik ook bijvoorbeeld bij ici paris.
Nog cheesecake gebakken?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toerist gespeeld in eigen stad, helemaal leuk.
samen 1tje openen?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, arrogante figuren met een air die ik zelfs bij investment bankers niet aantref.
Turkije exporteert wederom een keten by the way
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jesketen-simit-saray
hmmkeeeyyyquote:Op woensdag 24 december 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga ik tweede kerstdag doen
Zaken doe je met familie en niet met anderenquote:
Ga je warmen aan Crip.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
Het is binnen 20 graden maar ik bevries nog steeds.
Thanks maar voor mij is het een gewoon een dagje vrij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij ook!
Zit nu aldoor te gluren naar de presentjes onder de boom
Zelfs Spoonen met Crip helpt niet.quote:
Ik wil jullie wel komen helpen. Geheel belangeloos.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zelfs Spoonen met Crip helpt niet.
Ja blijf maar daar jij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel komen helpen. Geheel belangeloos.
Die linker ziet eruit alsof ze verstopte stoma heeft, zal daar niet zomaar van uitgaan :$quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het enige wat hetzelfde is, is dat ze kunnen ademen en poepen en plassen.
Het is een hij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze verstopte stoma heeft, zal daar niet zomaar van uitgaan :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |