samen 1tje openen?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, arrogante figuren met een air die ik zelfs bij investment bankers niet aantref.
Turkije exporteert wederom een keten by the way
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jesketen-simit-saray
hmmkeeeyyyquote:Op woensdag 24 december 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga ik tweede kerstdag doen
Zaken doe je met familie en niet met anderenquote:
Ga je warmen aan Crip.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
Het is binnen 20 graden maar ik bevries nog steeds.
Thanks maar voor mij is het een gewoon een dagje vrij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij ook!
Zit nu aldoor te gluren naar de presentjes onder de boom
Zelfs Spoonen met Crip helpt niet.quote:
Ik wil jullie wel komen helpen. Geheel belangeloos.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zelfs Spoonen met Crip helpt niet.
Ja blijf maar daar jij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel komen helpen. Geheel belangeloos.
Die linker ziet eruit alsof ze verstopte stoma heeft, zal daar niet zomaar van uitgaan :$quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het enige wat hetzelfde is, is dat ze kunnen ademen en poepen en plassen.
Het is een hij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze verstopte stoma heeft, zal daar niet zomaar van uitgaan :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |