Ja, daarom. 3 maanden 10 eur is niet veel, maar als ze er toch voor goedkoper zijn why not.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de huisarts kan je ook capsules voorschrijven.. die zijn wel bijna 4 keer zo duur als bij die eerder genoemde winkel.
ik heb 10 capsules, zgn voor elke week een en die kosten 8-9 euroquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, daarom. 3 maanden 10 eur is niet veel, maar als ze er toch voor goedkoper zijn why not.
Ik slik sws elke dagquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb 10 capsules, zgn voor elke week een en die kosten 8-9 eurobody en fitshop een maand voor 1.50 ofzo, maar dan moet je elke dag slikken volgens het doosje..
staan ook op mijn lijstje jeuujquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ja ik heb nu laten testen op bloedarmoede, schildklier en vit d dus.
Ook moe steeds?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
staan ook op mijn lijstje jeuuj, vit b, pfeiffer, nog wat andere dingen zoals calcium ook. Allesss.
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook moe steeds?
In mijn geval voor haaruitval ook
Herkenbaar. Eet je wel gezond? Stress draagt er ook aan bij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaecht voel me soms een oma
ik eet redelijk gezond en het zal wel voornamelijk aan de stress liggen. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eet je wel gezond? Stress draagt er ook aan bij.
de andere D is haramquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Wat is up met jullie vitamine D verslaving
Die komen wij tekort. Wij allochtonen dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Wat is up met jullie vitamine D verslaving
Wacht, ik ben ook een allochtoon...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die komen wij tekort. Wij allochtonen dus.
Oh?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wacht, ik ben ook een allochtoon...?
Tatta'squote:Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef zarGon het volgende:
WGR / graf geruimd zonder ervan te weten..
Elektriciteit -> goedkoopste. Uiteindelijk is de leverancier altijd gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wie raden jullie aan als elektriciteitsvoorzienings bedrijf?
Of als kabel aanbieder?
Wie is de goedkoopste volgens jou? Sen bu isleri bilirsinquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Elektriciteit -> goedkoopste. Uiteindelijk is de leverancier altijd gelijk.
Internet/tv -> sowieso ziggo of upc. Of als je glasvezel hebt zou ik het eerst vergelijken met ziggo/upc.
Verschilt per regio en de hoeveelheid die je gebruikt. Gebruik een van de vergelijkingssites via googleeeeeequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is de goedkoopste volgens jou? Sen bu isleri bilirsin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |