Ja, daarom. 3 maanden 10 eur is niet veel, maar als ze er toch voor goedkoper zijn why not.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de huisarts kan je ook capsules voorschrijven.. die zijn wel bijna 4 keer zo duur als bij die eerder genoemde winkel.
ik heb 10 capsules, zgn voor elke week een en die kosten 8-9 euroquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, daarom. 3 maanden 10 eur is niet veel, maar als ze er toch voor goedkoper zijn why not.
Ik slik sws elke dagquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb 10 capsules, zgn voor elke week een en die kosten 8-9 eurobody en fitshop een maand voor 1.50 ofzo, maar dan moet je elke dag slikken volgens het doosje..
staan ook op mijn lijstje jeuujquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ja ik heb nu laten testen op bloedarmoede, schildklier en vit d dus.
Ook moe steeds?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
staan ook op mijn lijstje jeuuj, vit b, pfeiffer, nog wat andere dingen zoals calcium ook. Allesss.
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook moe steeds?
In mijn geval voor haaruitval ook
Herkenbaar. Eet je wel gezond? Stress draagt er ook aan bij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaecht voel me soms een oma
ik eet redelijk gezond en het zal wel voornamelijk aan de stress liggen. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eet je wel gezond? Stress draagt er ook aan bij.
de andere D is haramquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Wat is up met jullie vitamine D verslaving
Die komen wij tekort. Wij allochtonen dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Wacht, ik ben ook een allochtoon...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die komen wij tekort. Wij allochtonen dus.
Oh?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wacht, ik ben ook een allochtoon...?
Tatta'squote:Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef zarGon het volgende:
WGR / graf geruimd zonder ervan te weten..
Elektriciteit -> goedkoopste. Uiteindelijk is de leverancier altijd gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wie raden jullie aan als elektriciteitsvoorzienings bedrijf?
Of als kabel aanbieder?
Wie is de goedkoopste volgens jou? Sen bu isleri bilirsinquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Elektriciteit -> goedkoopste. Uiteindelijk is de leverancier altijd gelijk.
Internet/tv -> sowieso ziggo of upc. Of als je glasvezel hebt zou ik het eerst vergelijken met ziggo/upc.
Verschilt per regio en de hoeveelheid die je gebruikt. Gebruik een van de vergelijkingssites via googleeeeeequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is de goedkoopste volgens jou? Sen bu isleri bilirsin
Dacht lui doen tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Verschilt per regio en de hoeveelheid die je gebruikt. Gebruik een van de vergelijkingssites via googleeeeee
Ik heb Nuon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Of als kabel aanbieder?
Lol dat is maybe net genoeg voor een blonde tatta.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:44 schreef Peunage het volgende:
Ik neem multivitamines dus volgens mij zit daar ook vitamine D in.
They all want the D(euce).quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Hoe weet je dat je een tekort hebt dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol dat is maybe net genoeg voor een blonde tatta.
Moe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je een tekort hebt dan?
Heb je veel keuze dan kwa kabel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Of als kabel aanbieder?
Redelijk accuraat.quote:YOU ARE THE #BRAINCHILD OF
Ludwig Mozart
You're a true introvert and Type A perfectionist, with an attention to detail and focus that drives your success. You get these traits from Wolfgang Mozart, the prodigious and influential composer, and Ludwig van Beethoven, the German composer and pianist whose influence on music is immeasurable.
You might worry a little too much, but you believe people are good and the best outcome will always surface. You also take calculated risks that have the potential to pay off big time; you get this trait from Beethoven.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die tegen mn auto aanknallen met hun winkelwagen en niet eens even inspecteren.
Echt
Ik kreeg ook dezelfde uitkomstquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
http://mic.com/brain/map-your-mind/
[..]
Redelijk accuraat.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg ook dezelfde uitkomst
TFF zei niet tegen het bestuur van Galatasaray dat ze al die overschatte amateurs moesten kopen though.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Komt door beleid van TFF, ze moesten wel.
Voor spelers die bij de middenmoot spelen is het aantrekkelijk om naar Istanbul te gaan, voor iemand die toegang heeft tot europese topclubs niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:46 schreef Reddead het volgende:
[..]
TFF zei niet tegen het bestuur van Galatasaray dat ze al die overschatte amateurs moesten kopen though.
Ipv die 2 spelers konden ze bijv. Sinan Kurt halen - toptalent die nu naar Bayern (?) is gegaan.
Nu 1-4 btw
Michelangelo Lincolnquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
http://mic.com/brain/map-your-mind/
[..]
Redelijk accuraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |