abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:38:39 #1
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147309600



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147309642
Hoe kan je eigenlijk je testosteron-niveaus bepalen? Alleen met een test-test bij de huisarts oid?
Geen referral hier.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:41:39 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147309676
Lightweight: de haat is ook niet echt jegens het gebruik van AAS zelf maar meer jegens van die jonge gasten die vaak rond de 70kg wegen en claimen dat ze niet meer aan kunnen komen hoeveel ze ook eten dus dan maar een kuurtje pakken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_147309802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef seto het volgende:
Lightweight: de haat is ook niet echt jegens het gebruik van AAS zelf maar meer jegens van die jonge gasten die vaak rond de 70kg wegen en claimen dat ze niet meer aan kunnen komen hoeveel ze ook eten dus dan maar een kuurtje pakken.
Fair enough. Laat mijn bericht dan maar voor wat het is. Wellicht verkeerd gelezen.
pi_147310113
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef seto het volgende:
Lightweight: de haat is ook niet echt jegens het gebruik van AAS zelf maar meer jegens van die jonge gasten die vaak rond de 70kg wegen en claimen dat ze niet meer aan kunnen komen hoeveel ze ook eten dus dan maar een kuurtje pakken.
Inderdaad, het type wat in april begint met trainen voor de zomer en dan in mei nog even een kuurtje pakken.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:58:33 #6
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147310118
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:29 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Ach, meeste mensen bereiken niets zelfs mét AAS. Zijn genoeg BBérs die nog steeds 80kg bankdrukken maar er toch uit zien als The Hulk + Insuline buikje. Je spot ze snel genoeg.

Gaat mij er meer om van waarom zoveel haat tegen gebruikers, mij boeit het echt helemaal niets wat anderen aan AAS doen of hoe en wanneer.

Veel van de natty-claimers zitten ook gewoon aan de AAS, hate daar lekker op zou ik zeggen. Die grens van wat mogelijk is als natty is zo verschrikkelijk laag bij sommige mensen. Niet iedereen heeft van nature de testlevels van een gorilla. Wat wel nodig is voor een 'beetje' fysiek. Krijg hier soms het idee dat 40kg lean-massa erbij sprokkelen mogelijk is voor praktisch elke natty. Misschien als je aanleg hebt (gorilla test-levels), maar buiten dat nee.
Het is wat seto zegt, ze proberen het niet eens

En bij enig verweer is het constant "maar het is toch mijn lijf" " moet ik toch zelf weten" " kan wel risico loos / veilig" "gemiddelde student leeft ongezonder" " traint er ook hard voor hoor"

Alle risicos die ze nemen zijn over de rug van een ander als het fout gaat.
En je kan niet risicoloos een factor 20 of soms zelfs 100x meer test spuiten dan er natuurlijk zou worden aangemaakt bij een gezond persoon. Als het goed voor je was had de evolutie dat wel. Voor je geregeld. En dan hebben we het nog maar over test.

Dan is er nog het feit dat iemand de wel de ballen uit zn broek traint eet en slaap, en groeit en groeit aan alle kanten wordt aangekeken en over de tong gaat als een spuiter.

Plus

Als je van nature echt zo een dramatische test hebt is er waarsch iets aan de hand, en hou je van zo een leuk kuurtje niets over.


Ik weet al weer wat voor een reacties hier weer op komen, ga ik niet meer op in ;)

Dit zijn gewoon DE reden waarom veel mensen er tegen zijn. Omdat je oa niks anders als roofbouw aanhet plegen bent zo

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 05-12-2014 16:37:47 ]
pi_147310187
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het is wat seto zegt, ze proberen het niet eens

En bij enig verweer is het constant "maar het is toch mijn lijf" " moet ik toch zelf weten" " kan wel risico loos / veilig" "gemiddelde student leeft ongezonder" " traint er ook hard voor hoor"

Alle risicos die ze nemen zijn over de rug van een ander als het fout gaat.
En je kan niet risicoloos een factor 20 of soms zelfs 100x meer test spuiten dan er natuurlijk zou worden aangemaakt bij een gezond persoon. Als het goed voor je was had de evolutie dat wel. Voor je geregeld. En dan hebben we het nog maar over test.

Dan is er nog het feit dat iemand de wel de ballen uit zn broek traint eet en slaap, en groeit en groeit aan alle kanten wordt aangekeken en over de tong gaat als een spuiter.

Plus

Als je van nature echt zo een dramatische test hebt is er waarsch iets aan de hand, en hou je van zo een leuk kuurtje niets over.
Dat is natuurlijk onzin, er mankeert genoeg aan het menselijk lichaam.
Geen referral hier.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:02:08 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147310219
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, er mankeert genoeg aan het menselijk lichaam.
20x meer t of tren of deca lost die mankementen iig niet op
pi_147310467
Als iemand je beschuldigd van het gebruik van AAS terwijl jezelf weet dat dat niet is, is toch alleen maar een compliment?
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:36:50 #10
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147311068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als iemand je beschuldigd van het gebruik van AAS terwijl jezelf weet dat dat niet is, is toch alleen maar een compliment?
Snap wat je bedoelt.
Dat is 3x leuk, maar daarma krijg je er vanzelf wel een ander gevoel bij imho
pi_147311198
Iemand een goede oefening voor de traps?
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:21:15 #12
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_147313602
Shrugs, power cleans, snatch grip deadlift
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:04:47 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147314577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:21 schreef Cataclyst het volgende:
Shrugs, power cleans, snatch grip deadlift
Face pulls, DL, trapbar.
pi_147314636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als iemand je beschuldigd van het gebruik van AAS terwijl jezelf weet dat dat niet is, is toch alleen maar een compliment?
Mja, je kan het ook zien als belediging voor je resultaten als je die natty hebt bereikt. Maar goed, dat mag je trots niet in de weg staan.
pi_147314725
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nice!
kon je het een beetje op je schouders houden? :D
Moeilijk, form liet hier en daar wat te wensen over. :') Maar goed, voor een keer vind ik dat niet zo'n ramp.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

mja, flex in oa polsen vaak een probleem.
Olmar maakte daar een mooi filmpje van laatst.

Goeie tips, ja. _O_ Wil 'm uiteindelijk toch olympic kunnen, lijkt me ook natuurlijker aanvoelen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:10:25 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147314736
Ze hebben mij ook wel eens gevraagd waar ik m'n winstrol vandaan had. Toen maar gezegd dat t van de anabolenkoning af kwam :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147315209
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand een goede oefening voor de traps?
Test + Deca.
pi_147315218
Hier mensen ervaring met deze dingen? Lijken me wel tof om aan te schaffen.

http://www.fitness-seller.nl/fat-gripz/
pi_147315590
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Hier mensen ervaring met deze dingen? Lijken me wel tof om aan te schaffen.

http://www.fitness-seller.nl/fat-gripz/
Waar heb je al die tijd gezeten?
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:23:37 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147316996
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Hier mensen ervaring met deze dingen? Lijken me wel tof om aan te schaffen.

http://www.fitness-seller.nl/fat-gripz/
Tof? Voor aan de muur ofzo?
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:24:33 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147317023
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef fathank het volgende:
Ze hebben mij ook wel eens gevraagd waar ik m'n winstrol vandaan had. Toen maar gezegd dat t van de anabolenkoning af kwam :').
Gelijk handel van maken. Gewoon 30% op de prijs die jij betaald gooien. Hopsakee.
pi_147320752
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gelijk handel van maken. Gewoon 30% op de prijs die jij betaald gooien. Hopsakee.
En dan gewoon saline-oplossing verkopen :D.
Geen referral hier.
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:05:12 #23
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147320862
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Hier mensen ervaring met deze dingen? Lijken me wel tof om aan te schaffen.

http://www.fitness-seller.nl/fat-gripz/
volgens mij heb ik Ray ze wel eens zien gebruiken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147320901
Goede verbetering in de gym hier.

Eerst geen squatrack alleen een hoog barbell rek, waaruit je wel gewoon kon squatten, alleen beetje kut neerleggen en je mistte safety bars. Maar één benchpress bank die vaak bezet was, elke dumbbell maar 1x enz.

Nu 2 powercages
2 benchpress banken
2 incline bp
1 decline bp
1 military press bank

elke dumbbell 2 keer (dus in totaal 4 van elk gewicht :P )
berg plate loaded machines o.a. row, hack squat, leg press
tering veel barbells nu

Ben blij dat ik niet van gym ben gewisseld, want wilde het bijna doen
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:06:11 #25
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147320906
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand een goede oefening voor de traps?
deadliften. En bovenin een shrug geven
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147322340
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Goede verbetering in de gym hier.

Eerst geen squatrack alleen een hoog barbell rek, waaruit je wel gewoon kon squatten, alleen beetje kut neerleggen en je mistte safety bars. Maar één benchpress bank die vaak bezet was, elke dumbbell maar 1x enz.

Nu 2 powercages
2 benchpress banken
2 incline bp
1 decline bp
1 military press bank

elke dumbbell 2 keer (dus in totaal 4 van elk gewicht :P )
berg plate loaded machines o.a. row, hack squat, leg press
tering veel barbells nu

Ben blij dat ik niet van gym ben gewisseld, want wilde het bijna doen
Dat is een heuze investering! Mooie equipment. :D
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:50:31 #27
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147322823
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Hier mensen ervaring met deze dingen? Lijken me wel tof om aan te schaffen.

http://www.fitness-seller.nl/fat-gripz/
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef stinkie het volgende:

[..]

volgens mij heb ik Ray ze wel eens zien gebruiken
Yup.

Maar hij vraagt het maar aan zn volgespoten turkse maatje van 84kg :')
Die is zo goed bezig die weet het vast wel

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 05-12-2014 22:56:27 ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:08:47 #28
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147323676
Gister een of andere vage gast in de gym. Redelijk grote kerel (groter dan ik iig) kwam vragen waarvoor ik die bent over rows deed. Even gepraat. Zegt 'ie plots: "Ik kan je voor 5000 euro volgend jaar Belgisch kampioen maken."

Ik heb maar niet gevraagd kampioen waarin en wat ik daarvoor moet slikken. :D
pi_147325153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Goede verbetering in de gym hier.

Eerst geen squatrack alleen een hoog barbell rek, waaruit je wel gewoon kon squatten, alleen beetje kut neerleggen en je mistte safety bars. Maar één benchpress bank die vaak bezet was, elke dumbbell maar 1x enz.

Nu 2 powercages
2 benchpress banken
2 incline bp
1 decline bp
1 military press bank

elke dumbbell 2 keer (dus in totaal 4 van elk gewicht :P )
berg plate loaded machines o.a. row, hack squat, leg press
tering veel barbells nu

Ben blij dat ik niet van gym ben gewisseld, want wilde het bijna doen
wajoo!

zitten er zoveel mensen dan bij je gym?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147325908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 00:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

wajoo!

zitten er zoveel mensen dan bij je gym?
Nu valt het mee. Was wel altijd wachten op de benchpress, meestal was er wel iemand bezig, of dat iemand net bezig was met de 24kg dumbbells ofzo.

Maar ze verwachten veel nieuwe leden denk ik in januari en ze adverteren nu ook met al die equipment. Plus dat de gym sinds deze week 24/7 open is en de apparatuur die er stond echt te verouderd was voor zoveel gebruik.
  zaterdag 6 december 2014 @ 03:50:45 #31
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_147326391
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand een goede oefening voor de traps?
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Face pulls, DL, trapbar.
En dit uiteraard! Deadlifts voor de traps of peace. Face pulls vind ik zelf dus heerlijk voor reardelts en rotator cuff :D!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  zaterdag 6 december 2014 @ 07:12:48 #32
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147326662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Goede verbetering in de gym hier.

Eerst geen squatrack alleen een hoog barbell rek, waaruit je wel gewoon kon squatten, alleen beetje kut neerleggen en je mistte safety bars. Maar één benchpress bank die vaak bezet was, elke dumbbell maar 1x enz.

Nu 2 powercages
2 benchpress banken
2 incline bp
1 decline bp
1 military press bank

elke dumbbell 2 keer (dus in totaal 4 van elk gewicht :P )
berg plate loaded machines o.a. row, hack squat, leg press
tering veel barbells nu

Ben blij dat ik niet van gym ben gewisseld, want wilde het bijna doen
Nice gek! :-)

Tenminste beetje normale bedrijfsvoering daar zo te horen .
Uiteindelijk zou dat (behalve de dumbles, en de platen zelf) kwa investering bijna peanuts moeten zijn kwa kosten vooor een redelijk bedrijf...

Snap dat een gym runnen vaak geen vetpot is, maar er zijn zoveel "net niet" gyms die met een kleinbeetje investering veel fijner zouden kunnen zijn voor een nog groter publiek

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 06-12-2014 08:04:27 ]
pi_147327107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je eigenlijk je testosteron-niveaus bepalen? Alleen met een test-test bij de huisarts oid?
Je huisarts moet je een verwijzing schrijven naar de endocrinologist en aan de hand van jouw verhaal laat hij je bloed testen.
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:53:41 #34
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147333062
Zo, doel 2014 voorbij.
Totaal wou ik 600 halen, deze week squat en deadlift getest.
Zelfs als mijn bench niet vooruit is gewoon zit ik er dik over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:23:45 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147333686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo, doel 2014 voorbij.
Totaal wou ik 600 halen, deze week squat en deadlift getest.
Zelfs als mijn bench niet vooruit is gewoon zit ik er dik over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well done. :)
pi_147334014
Thanks voor de tips! Zijn meerdere oefeningen voor de kuiten eigenlijk nodig? Ik doe nu calf raises op zo'n soort van machine met een klein platform en 2 van die schoudersteunen. Daar voel ik bij het naar boven gaan kuiten, en als ik naar onder de 90 graden zit tenopzichte van t platform met mn voeten voel ik ze ook, weeral ik weer naar boven ga. Alleen ik zie zoveel oefeningen voor kuiten, maar 't is maar een hele kleine spiergroep.
  zaterdag 6 december 2014 @ 16:21:10 #37
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147334748
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Thanks voor de tips! Zijn meerdere oefeningen voor de kuiten eigenlijk nodig? Ik doe nu calf raises op zo'n soort van machine met een klein platform en 2 van die schoudersteunen. Daar voel ik bij het naar boven gaan kuiten, en als ik naar onder de 90 graden zit tenopzichte van t platform met mn voeten voel ik ze ook, weeral ik weer naar boven ga. Alleen ik zie zoveel oefeningen voor kuiten, maar 't is maar een hele kleine spiergroep.
Ja, er zijn 2 spieren. Gastrocnemius, ligt boven op de Soleus. Soleus pak je meer door met benen 90 graden calf raises te doen. ( high rep)
http://www.musclesused.com/gastrocnemius-soleus-calf-muscles/
Die gastocnemius meer met gestrektere benen


Deed nu laatst ook calf jumps op de legg press.Voelen ook wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 06-12-2014 16:34:43 ]
pi_147335060
Wijkagent net langsgekomen vanwege DL overlast na de zoveelste burenzeiker. Komt erop neer dat zij niets kunnen doen, zolang je het niet na 22:00 doet en er geen sprake van een structueel en constant hoog aantal decibels aan geluid is (wat nooit zo is bij DLén...).

Lijkt wel of ik in een bejaardenflat woon.

Edit: Wel gelukkig weer een rep PR 140kg@6 reps (ipv 5 reps). :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Lightweight op 06-12-2014 16:47:43 ]
  zaterdag 6 december 2014 @ 16:58:10 #39
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147335468
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Lightweight het volgende:
Wijkagent net langsgekomen vanwege DL overlast na de zoveelste burenzeiker. Komt erop neer dat zij niets kunnen doen, zolang je het niet na 22:00 doet en er geen sprake van een structueel en constant hoog aantal decibels aan geluid is (wat nooit zo is bij DLén...).

Lijkt wel of ik in een bejaardenflat woon.

Edit: Wel gelukkig weer een rep PR 140kg@6 reps (ipv 5 reps). :D
Waarom wil je je buren op die manier tot last blijven zijn? Leuk die regeltjes, maar tig keer kgs staal op de grond, dat hoort het hele blok als een donderslag

Keer op keer
pi_147335482
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Lightweight het volgende:
Wijkagent net langsgekomen vanwege DL overlast na de zoveelste burenzeiker. Komt erop neer dat zij niets kunnen doen, zolang je het niet na 22:00 doet en er geen sprake van een structueel en constant hoog aantal decibels aan geluid is (wat nooit zo is bij DLén...).

Lijkt wel of ik in een bejaardenflat woon.

Edit: Wel gelukkig weer een rep PR 140kg@6 reps (ipv 5 reps). :D
Je snapt toch wel dat het heel irritant is zo'n dreun 5x5 een paar keer per week?
Geen referral hier.
pi_147335534
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Waarom wil je je buren op die manier tot last blijven zijn? Leuk die regeltjes, maar tig keer kgs staal op de grond, dat hoort het hele blok als een donderslag
Irritant ja. 1 uur deadliften max per week, waarvan 1-6 reps ~4-5 setjes + ~8 min rust per setje. En kapotharde techno muziek met een 300watt bass elke dag 2 uur lang (andere buurman) mag wel? Ze moeten gewoon minder zeiken.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:02:35 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147335565
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:01 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Irritant ja. 1 uur deadliften max per week, waarvan 1-6 reps ~4-5 setjes + ~8 min rust per setje. En kapotharde techno muziek met een 300watt bass elke dag 2 uur lang (andere buurman) mag wel? Ze moeten gewoon minder zeiken.
Noem mij maar een bejaarde, maar ik zou ook eens gaan vragen of het zachter kan. Iedere week een uur lang vrezen dat het plafond naar beneden komt zou ik ook niet op prijs stellen.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:05:57 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147335637
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:01 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Irritant ja. 1 uur deadliften max per week, waarvan 1-6 reps ~4-5 setjes + ~8 min rust per setje. En kapotharde techno muziek met een 300watt bass elke dag 2 uur lang (andere buurman) mag wel? Ze moeten gewoon minder zeiken.
Dat is ook niet netjes en mag ook niet die muziek

Als ze kwaad willen is het voor die buren heel simpel, via de rechter een geluidsmeting afdwingen a 1500 euro ( die hun rechtsbijstand bij jou kan komen verhalen), en daarna een dwangsom voor elke keer dat je bezigbent.
Wat die wijkagent zegt is grote bullshit, als ze willen kunnen ze wel degelijk wat.

Voor jou is het misschien zeuren, maar mn ouders hadden een buurman die wel ff hout ging hakken voor de openhaard in de winter elk weekend, in de gargage. Overal in het rijtje kon je meegenieten.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:15:36 #44
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147335806
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done. :)
Thnx, dan moet 750 voorbij het doel van 2015 maar worden >:)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147336225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:01 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Irritant ja. 1 uur deadliften max per week, waarvan 1-6 reps ~4-5 setjes + ~8 min rust per setje. En kapotharde techno muziek met een 300watt bass elke dag 2 uur lang (andere buurman) mag wel? Ze moeten gewoon minder zeiken.
je moet gewoon rubberen matten eronder leggen.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:59:40 #46
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147336677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je moet gewoon rubberen matten eronder leggen.
Of gewoon niet de grond te hard aantikken. Is ook niet echt nodig.
pi_147336849
Dag heren, ik ben net verhuisd naar Utrecht en ben op zoek naar een nieuwe gym daar. Zijn hier mensen die daar trainen en mij er één kunnen aanraden? Ik vraag het hier omdat ik iets zoek met een squatrek en zo, en geen wellnesscenter. Gym4all leek mij op de foto's niet verkeerd, heeft in ieder geval een gedeelte waar met losse gewichten getraind wordt.
  zaterdag 6 december 2014 @ 19:05:05 #48
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147338154
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:09 schreef Dobbs het volgende:
Dag heren, ik ben net verhuisd naar Utrecht en ben op zoek naar een nieuwe gym daar. Zijn hier mensen die daar trainen en mij er één kunnen aanraden? Ik vraag het hier omdat ik iets zoek met een squatrek en zo, en geen wellnesscenter. Gym4all leek mij op de foto's niet verkeerd, heeft in ieder geval een gedeelte waar met losse gewichten getraind wordt.
Ik train niet in Utrecht, maar die gym4all ziet er redelijk uit. Nogal crossfir gericht zo te zien, maar als ze hebben wat je nodig hebt is dat geen probleem. Het is sowieso goed om te gaan kijken uiteraard. Maar ik neem aan dat je dat doet.
pi_147338538
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik train niet in Utrecht, maar die gym4all ziet er redelijk uit. Nogal crossfir gericht zo te zien, maar als ze hebben wat je nodig hebt is dat geen probleem. Het is sowieso goed om te gaan kijken uiteraard. Maar ik neem aan dat je dat doet.
Ja, dat ga ik zeker doen. :) Dank voor je reactie.
pi_147338977
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:09 schreef Dobbs het volgende:
Dag heren, ik ben net verhuisd naar Utrecht en ben op zoek naar een nieuwe gym daar. Zijn hier mensen die daar trainen en mij er één kunnen aanraden? Ik vraag het hier omdat ik iets zoek met een squatrek en zo, en geen wellnesscenter. Gym4all leek mij op de foto's niet verkeerd, heeft in ieder geval een gedeelte waar met losse gewichten getraind wordt.
er zijn ook verschillende fit4free's ( :') )in utrecht, twee zijn er heel kut maar die andere heeft eigenlijk alles wat je nodig kan hebben, veel racks en gewichten.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147339214
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

er zijn ook verschillende fit4free's ( :') )in utrecht, twee zijn er heel kut maar die andere heeft eigenlijk alles wat je nodig kan hebben, veel racks en gewichten.
Ah oké, weet je ook welke de goede is?
pi_147340911
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:38 schreef Dobbs het volgende:

[..]

Ah oké, weet je ook welke de goede is?
de centrum vestiging is dat.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147344329
Zit zelf een Fitland, veel verbetering laatste tijd. Ben blij dat we in Nederland niet echt die Planet Fitness praktijken hebben dat ze gewichten weghalen omdat ze intimiderend overkomen op nieuwe mensen enzo.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:02:27 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147344698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit zelf een Fitland, veel verbetering laatste tijd. Ben blij dat we in Nederland niet echt die Planet Fitness praktijken hebben dat ze gewichten weghalen omdat ze intimiderend overkomen op nieuwe mensen enzo.
Mja, over het algemeen heb je ook geen DB's boven de 30 kilo. Dus weghalen of niet neerleggen komt op hetzelfde neer wat mij betreft.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:47:58 #55
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147346558
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, over het algemeen heb je ook geen DB's boven de 30 kilo. Dus weghalen of niet neerleggen komt op hetzelfde neer wat mij betreft.
En hier klagen we al omdat ze maar tot 52 kg gaan :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 7 december 2014 @ 00:15:47 #56
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147349853
ach fuck ik, ben er trots op :o

Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147351704
Wow lekker.. pas je wel op dat dat hele rek niet in elkaar stort? _O-
  zondag 7 december 2014 @ 03:55:35 #58
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147352935
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit zelf een Fitland, veel verbetering laatste tijd. Ben blij dat we in Nederland niet echt die Planet Fitness praktijken hebben dat ze gewichten weghalen omdat ze intimiderend overkomen op nieuwe mensen enzo.
Lol

Hoe moet ik dat zien? Komt een nieuw lid aan de balie, wil graag ff rond kijken, "momentje meneer" en dan komt er ff snel een instructeur met een palletwagen een heel rek wegrijden naar de schoonmaakkast?

Ik bedoel, als ze permanent weights weghalen heb je hier in nedrland gewoon recht op een stop van je abbo

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-12-2014 04:14:50 ]
pi_147353349
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

Brute gym, heftige gewichten hoor
pi_147353806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

de centrum vestiging is dat.
Thanks, ga ik daar ook eens kijken.
  zondag 7 december 2014 @ 11:52:25 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147355687
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit zelf een Fitland, veel verbetering laatste tijd. Ben blij dat we in Nederland niet echt die Planet Fitness praktijken hebben dat ze gewichten weghalen omdat ze intimiderend overkomen op nieuwe mensen enzo.
PF is ook gewoon een bagger gym, enige reden om je daar in te schrijven is free pizza day.


Die blonde vrouw is echt van planet fitness, geen actrice :')
  zondag 7 december 2014 @ 12:32:04 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147355936
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

_O_
  zondag 7 december 2014 @ 12:47:02 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147356267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit zelf een Fitland, veel verbetering laatste tijd. Ben blij dat we in Nederland niet echt die Planet Fitness praktijken hebben dat ze gewichten weghalen omdat ze intimiderend overkomen op nieuwe mensen enzo.
Fitland heeft wel van die PF-regels. Geen haltertops, geen chalk, geen gewichten laten vallen, etc. Maar ze handhaven dat niet echt.
pi_147359241
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 03:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Lol

Hoe moet ik dat zien? Komt een nieuw lid aan de balie, wil graag ff rond kijken, "momentje meneer" en dan komt er ff snel een instructeur met een palletwagen een heel rek wegrijden naar de schoonmaakkast?

Ik bedoel, als ze permanent weights weghalen heb je hier in nedrland gewoon recht op een stop van je abbo
Nee haha, had zo'n plaatje op reddit gezien dat er gewichten waren weggehaald omdat ze intimiderend zouden zijn, ff zoeken brb

squatrack was het; http://www.reddit.com/r/F(...)found_out_the_squat/
  zondag 7 december 2014 @ 15:29:42 #66
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147360178
Ik zou nog liever investeren in een barbell en wat platen voor in de tuin, om door weer en wind te trainen dan dood gevonden worden in zo'n kutgym,
  zondag 7 december 2014 @ 15:30:16 #67
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147360191
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Nee haha, had zo'n plaatje op reddit gezien dat er gewichten waren weggehaald omdat ze intimiderend zouden zijn, ff zoeken brb

squatrack was het; http://www.reddit.com/r/F(...)found_out_the_squat/
_O- _O-
  zondag 7 december 2014 @ 16:12:57 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147361442
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

Holy mozes flinke buffel ^O^

Dikke gym ook.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147361582
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

Nice. :D

En goede asser op die chick. :9
pi_147362652
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_147363723
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

Boh, beest. Wat is je lengte en gewicht?
Geen referral hier.
pi_147384509
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

_O_
  maandag 8 december 2014 @ 10:20:15 #74
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147384783
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ach fuck ik, ben er trots op :o

notbadbrad
Deathlift or Die.
  maandag 8 december 2014 @ 11:04:47 #75
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147385473
Danku allen, gaan nu eens tijdje proberen over te gaan op lowbar.
Proberen ze zeggen dat ik daar dan nog een 10 % op me max bij kan pakken.
Maar krijg de smaak er nog niet echt op te pakken :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 8 december 2014 @ 13:07:29 #76
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147388214
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 8 december 2014 @ 13:08:57 #77
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 8 december 2014 @ 13:15:26 #78
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147388382
Zal niet lang meer duren voor hij het nieuwe record raw BP heeft.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 8 december 2014 @ 13:25:21 #79
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147388623
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:15 schreef seto het volgende:
Zal niet lang meer duren voor hij het nieuwe record raw BP heeft.
Ik wil ook :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 8 december 2014 @ 13:41:22 #80
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147389060
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik wil ook :(
Ik geloof in je.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 8 december 2014 @ 15:04:48 #81
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_147391563
Ga maar weer eens rustig beginnen na m'n blessure, heeft iemand nog de warm-up stretch video?
  maandag 8 december 2014 @ 16:16:43 #82
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147393858
quote:
6s.gif Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef seto het volgende:

[..]

Ik geloof in je.
Dat is echt mijn zwakste lift :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 8 december 2014 @ 17:22:21 #83
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_147396187
fuck wilks omdat je fatty bent? :D

kzie net dat kerel van mijn gym de flexcup heeft gewonnen! wat een beest.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 8 december 2014 @ 18:23:43 #84
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147398038
Nah, omdat ik nu nog maar iets langer als een jaar train en liever ooit 300 + squat 350 + deadlift dan dat ik een hoge wilks heb.
Maar ieder zijn eigen doelstellingen gelukkig anders was het zo'n saai 1 geheel dont yah think? ;)

Wie is die dude van je gym dan?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 8 december 2014 @ 18:48:00 #85
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147398746
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nah, omdat ik nu nog maar iets langer als een jaar train en liever ooit 300 + squat 350 + deadlift dan dat ik een hoge wilks heb.
Maar ieder zijn eigen doelstellingen gelukkig anders was het zo'n saai 1 geheel dont yah think? ;)

Wie is die dude van je gym dan?
WTF? Je traint iets langer dan een jaar en hebt nu al een squat en deadlift van 200+? :o
  maandag 8 december 2014 @ 18:52:11 #86
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147398867
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

WTF? Je traint iets langer dan een jaar en hebt nu al een squat en deadlift van 200+? :o
Ja maandag 29 juli 2013 om precies te zijn, was me 1e vakantiedag vandaar dat ik dat nog weet. :9
270 deadlift en 220 squat idd.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 8 december 2014 @ 19:02:13 #87
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147399230
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ja maandag 29 juli 2013 om precies te zijn, was me 1e vakantiedag vandaar dat ik dat nog weet. :9
270 deadlift en 220 squat idd.
Hoe de fuck doe je dat? Ik train al iets meer dan 2 jaar en ik zit nog op 140kg sq en 190kg dl... Je hebt superior genetics of zo?
pi_147400006
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe de fuck doe je dat? Ik train al iets meer dan 2 jaar en ik zit nog op 140kg sq en 190kg dl... Je hebt superior genetics of zo?


Haha grapje toch
  maandag 8 december 2014 @ 19:24:19 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147400286
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Haha grapje toch
Wie weet. :P

Maar ik had in het verleden twee vrienden die gewoon vreselijk sterk waren. Aten als bootwerkers en waren gewoon sterk van zichzelf. De een is nu schilder, de ander zanger. :D

Het is maar wat je kiest of tegenaan loopt in het leven.
  maandag 8 december 2014 @ 19:26:04 #90
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147400357
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 19:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wie weet. :P

Maar ik had in het verleden twee vrienden die gewoon vreselijk sterk waren. Aten als bootwerkers en waren gewoon sterk van zichzelf. De een is nu schilder, de ander zanger. :D

Het is maar wat je kiest of tegenaan loopt in het leven.
Zanger Rinus is krachtsporter? Wie had dat gedacht!?
pi_147400386
Ja precies, vriend van me is ook van nature sterk, na een jaar trainen doet hij 100kg BP voor reps, terwijl ik moet strijden voor 1 herhaling :')
pi_147400597
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe de fuck doe je dat? Ik train al iets meer dan 2 jaar en ik zit nog op 140kg sq en 190kg dl... Je hebt superior genetics of zo?
In ieder geval wel een verschrikkelijke vorm/form. Ik vind het meer op een halve goodmorning lijken.

Inbe4 Weissman is een hater
Inbe4 je bent jarlours
Inbe4 do you even lift

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2014 19:32:55 ]
  maandag 8 december 2014 @ 19:49:59 #93
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147401368
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, vriend van me is ook van nature sterk, na een jaar trainen doet hij 100kg BP voor reps, terwijl ik moet strijden voor 1 herhaling :')
Dat kun je wel opgekrikt krijgen relatief snel.
Wat weeg je nu?
pi_147401507
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat kun je wel opgekrikt krijgen relatief snel.
Wat weeg je nu?
Rond de 90-92kg. Denk dat ik binnenkort iig weer even een cycle Smolov ga doen voor bench, daarmee ben ik toen naar die 100 1rm gegaan.
  maandag 8 december 2014 @ 19:55:02 #95
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147401574
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Rond de 90-92kg. Denk dat ik binnenkort iig weer even een cycle Smolov ga doen voor bench, daarmee ben ik toen naar die 100 1rm gegaan.
Ben ik nu aan het doen. 2e week

Wel aardig, weer eens wat anders.

Ik had een 2rm van 145 1 rm durf ik niet ivm schouder, dus nam die voor 1rm
Maar wel grappig om te zien dat het aardig klopt die weights wat je moet doen afgeleid van je 1rm

Kan veelmeer dan 145 maar die kenser schouder fucked elke keer op als ik zwaarder ga.
Als ik op vol gewicht moet zakken duurt die zak zowat 5 seconden om dat ik dan een aankomende pijn zit tegen te houden

Form 100%. Met deep tissue en div. Flex ofeningen wel beter geworden dou.Hopelijk door deze volume dat het beter wordt
pi_147401681
Ik moet ook meer volume doen idd, 1x per week benchen is voor mij niet genoeg om omhoog te gaan. Doe nu gewoon chest/push day en verderop in de week als ik puur schouders doe pak ik nog een keer bench voor reps.
  maandag 8 december 2014 @ 20:06:00 #97
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147401918
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

In ieder geval wel een verschrikkelijke vorm/form. Ik vind het meer op een halve goodmorning lijken.

Inbe4 Weissman is een hater
Inbe4 je bent jarlours
Inbe4 do you even lift
Mja, mijn form ziet er ook niet altijd als de beste uit met een max attempt.
  maandag 8 december 2014 @ 20:16:30 #98
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147402332
Sinds ik het idee van gewichtsdelen heb losgelaten train ik een stuk beter. Gewoon weer waar ik ooit voor beginnen ben. Pens eraf. Gewoon weer drie keer per week fb. En zie, minder vet en hier en daar nog een verdwaalde krachttraining ook :')

Oftewel goals uit de op mogen doorgeschoven worden naar 2018 :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147402365
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:16 schreef stinkie het volgende:
Sinds ik het idee van gewichtsdelen heb losgelaten train ik een stuk beter. Gewoon weer waar ik ooit voor beginnen ben. Pens eraf. Gewoon weer drie keer per week fb. En zie, minder vet en hier en daar nog een verdwaalde krachttraining ook :')

Oftewel goals uit de op mogen doorgeschoven worden naar 2018 :@
Wat zijn gewichtsdelen?
  maandag 8 december 2014 @ 20:21:38 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147402531
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ben ik nu aan het doen. 2e week

Wel aardig, weer eens wat anders.

Ik had een 2rm van 145 1 rm durf ik niet ivm schouder, dus nam die voor 1rm
Maar wel grappig om te zien dat het aardig klopt die weights wat je moet doen afgeleid van je 1rm

Kan veelmeer dan 145 maar die kenser schouder fucked elke keer op als ik zwaarder ga.
Als ik op vol gewicht moet zakken duurt die zak zowat 5 seconden om dat ik dan een aankomende pijn zit tegen te houden

Form 100%. Met deep tissue en div. Flex ofeningen wel beter geworden dou.Hopelijk door deze volume dat het beter wordt
Ik merkte laatst dat ik hetzelfde onbewust ook deed. Links leek een stuk sterker dan rechts, maar het komt doordat m'n rechterschouder pijn doet op een bepaald punt. En daar ga je dan, bewust of onbewust, rekening mee houden.
  maandag 8 december 2014 @ 20:23:07 #101
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147402585
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wat zijn gewichtsdelen?
beide kanten van de barbell krijgen de helft :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 8 december 2014 @ 20:24:12 #102
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147402632
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wat zijn gewichtsdelen?
Hij zit waarschijnlijk op zijn phone. :P
  maandag 8 december 2014 @ 20:25:55 #103
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147402709
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik merkte laatst dat ik hetzelfde onbewust ook deed. Links leek een stuk sterker dan rechts, maar het komt doordat m'n rechterschouder pijn doet op een bepaald punt. En daar ga je dan, bewust of onbewust, rekening mee houden.
Mja.

Maar ik baal dr echt van.
Mensen die in een flits laten zakken en uitknallen, en ik moet echt voorzichtig super langzaam lol
Mn form door die masseur laten checken en. Gewoon goed.
Puur nog dat mn pecs tehard trekken, en de aanhechting van mn side,deltoid op mn bovenarm die fucked up zijn

Met name links zit daar eenhele verdikking op die aanhechting
  maandag 8 december 2014 @ 20:33:50 #104
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147403062
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

In ieder geval wel een verschrikkelijke vorm/form. Ik vind het meer op een halve goodmorning lijken.

Inbe4 Weissman is een hater
Inbe4 je bent jarlours
Inbe4 do you even lift
Geen haten hoor, alleen andere visie.
Wij zijn hier van mening dat als je max attempt met perfect form is het geen max attemt is.
Ik max ook niet vaak maar als ik het doe geef ik ook alles.

Daarnaast heb ik woensdag gemaxed op mijn deads en daar zijn leuke getallen uit gekomen.
En ik squat beltless highbar.

Zolang we allemaal onze doelen maar halen toch :)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147405138
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
fuck wilks omdat je fatty bent? :D

kzie net dat kerel van mijn gym de flexcup heeft gewonnen! wat een beest.
Oss?
  maandag 8 december 2014 @ 21:35:40 #106
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147405772
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:25 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Mja.

Maar ik baal dr echt van.
Mensen die in een flits laten zakken en uitknallen,
Dat is meestal slecht nieuws en een one way ticke naar snap city heur, als iemand zo snel benched. Als de bar zo snel naar beneden komt heb je er amper controlle over. Dat heeft niks met blessures te maken.

quote:
Met name links zit daar eenhele verdikking op die aanhechting
Verdikkingen op je aanhechtingen, helemaal vastzitten overal, het is allemaal echt slecht en een ticket naar helemaal niet trainen. }:|

Zorg nou eens voor je mobiliteit. Stretchen is leuk, mobiliteit is veel belangrijker. En om dit alles goed te genezen zal je hoogstwaarschijnlijk even een stap terug moeten zetten.

Lees je er eens over in, het verschil tussen stretchen en mobiliteit.
pi_147406757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit zelf een Fitland, veel verbetering laatste tijd. Ben blij dat we in Nederland niet echt die Planet Fitness praktijken hebben dat ze gewichten weghalen omdat ze intimiderend overkomen op nieuwe mensen enzo.
Fitland in Den Bosch is het net niet. Wel duur, maar niet echt BB gericht.
Er gaan geruchten op DBB dat Fitland een hardcoregym in Den Bosch wil openen, maar ik geloof dat niet. Weet niet waar jij traint?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147406798
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

En hier klagen we al omdat ze maar tot 52 kg gaan :(
52 is voor de meesten meer dan genoeg.
@Ray: hoever gaan ze nu bij jou?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147407152
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:59 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Fitland in Den Bosch is het net niet. Wel duur, maar niet echt BB gericht.
Er gaan geruchten op DBB dat Fitland een hardcoregym in Den Bosch wil openen, maar ik geloof dat niet. Weet niet waar jij traint?
Veghel, hier moeten ze wel uitbreiden want in de laatste 2 jaar zijn hier 4 nieuwe gym's geopent.
pi_147407455
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Veghel, hier moeten ze wel uitbreiden want in de laatste 2 jaar zijn hier 4 nieuwe gym's geopent.
Je zou toch zeggen dat de markt zo langzamerhand verzadigd is, maar in bv Den Bosch werd er afgelopen jaar 1 geopend en de komende maanden nog 3. Losstaande, niet specialiserende gyms zullen het zwaar krijgen denk ik, F4F en BF hebben lange adem genoeg.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147409846
Nieuwe schema :D :D :D

I feel them gains O+
  maandag 8 december 2014 @ 23:29:21 #112
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147410654
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat de markt zo langzamerhand verzadigd is, maar in bv Den Bosch werd er afgelopen jaar 1 geopend en de komende maanden nog 3. Losstaande, niet specialiserende gyms zullen het zwaar krijgen denk ik, F4F en BF hebben lange adem genoeg.
ik denk dat je als losstaande gym nog best fer kan komentov de ketens. F4f en co moeten het vooral hebben van overnames of wijzigen van bestaand label.

Kies je voor een goede locatie en qua materiaal merk voor wat er een underdog positie heeft kun je hele goede deals maken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147410689
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Snakey het volgende:
Mja, mijn form ziet er ook niet altijd als de beste uit met een max attempt.
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Geen haten hoor, alleen andere visie.
Wij zijn hier van mening dat als je max attempt met perfect form is het geen max attemt is.
Ik max ook niet vaak maar als ik het doe geef ik ook alles.

Daarnaast heb ik woensdag gemaxed op mijn deads en daar zijn leuke getallen uit gekomen.
En ik squat beltless highbar.

Zolang we allemaal onze doelen maar halen toch :)
Dan ligt het waarschijnlijk aan mij, want ik zie het nut van een 1RM niet :P
pi_147411036
Vanaf januari wil ik een ander schema aanhouden; meedenken is welkom.

Doe nu een soort van Push/Pull/Legs maar dan niet met meer push erin. Dit omdat schouder/borst/tri's altijd heeft achtergelopen vanwege schouder issue's in het verleden.

Dus meer Legs/Push/Pull/Push/Legs/Push/Pull/Push, dat idee.

Zat zelf te denken om weer fullbody te gaan met 2/3 daagse schema's.
pi_147411079
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:15 schreef seto het volgende:
Zal niet lang meer duren voor hij het nieuwe record raw BP heeft.
Die heeft hij volgens mij al. Die van Spoto is niet officieel oid.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
fuck wilks omdat je fatty bent? :D

kzie net dat kerel van mijn gym de flexcup heeft gewonnen! wat een beest.
FlexCup was echt fucking dope, het powerliften dan. Veel standjes ook en zo.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe de fuck doe je dat? Ik train al iets meer dan 2 jaar en ik zit nog op 140kg sq en 190kg dl... Je hebt superior genetics of zo?
Het is niet heel erg ongewoon dat sommige gasten in een jaar tijd echt zieke gains maken. Daarbij moet je niet vergeten dat gekoeld 160 kg woog toen hij begon. Zoiets helpt wel flink mee, naast zijn mindset.

Congratz met je PR's gekoeld. *O*
If not now, then when.
pi_147411088
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
Vanaf januari wil ik een ander schema aanhouden; meedenken is welkom.

Doe nu een soort van Push/Pull/Legs maar dan niet met meer push erin. Dit omdat schouder/borst/tri's altijd heeft achtergelopen vanwege schouder issue's in het verleden.

Dus meer Legs/Push/Pull/Push/Legs/Push/Pull/Push, dat idee.

Zat zelf te denken om weer fullbody te gaan met 2/3 daagse schema's.
ub/lb 4x pw?
pi_147411132
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef BredeBroeder het volgende:
ub/lb 4x pw?
is een idee.
  maandag 8 december 2014 @ 23:55:21 #118
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_147411570
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Oss?
nah de allround bodybuilding award
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 8 december 2014 @ 23:59:13 #119
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147411673
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die heeft hij volgens mij al. Die van Spoto is niet officieel oid.

[..]

FlexCup was echt fucking dope, het powerliften dan. Veel standjes ook en zo.

[..]

Het is niet heel erg ongewoon dat sommige gasten in een jaar tijd echt zieke gains maken. Daarbij moet je niet vergeten dat gekoeld 160 kg woog toen hij begon. Zoiets helpt wel flink mee, naast zijn mindset.

Congratz met je PR's gekoeld. *O*
Thnx idd heute alweer bijna 20 lichter nog 12.5 te gaan ofzo :)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147411747
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Thnx idd heute alweer bijna 20 lichter nog 12.5 te gaan ofzo :)
Goed bezig man! Keep it up. Aankomend jaar die kilo's eraf en je lifts polijsten.
If not now, then when.
pi_147412239
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Thnx idd heute alweer bijna 20 lichter nog 12.5 te gaan ofzo :)
Hoe lang ben je dan?
Geen referral hier.
  dinsdag 9 december 2014 @ 06:08:39 #122
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147414092
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef Eleiko het volgende:

[..]

52 is voor de meesten meer dan genoeg.
@Ray: hoever gaan ze nu bij jou?
50,5kg

Mag voor borst wel hoger, eitje alweer ;-) Ik ga nog een schijfje bestellen denk, volgens mij past er op deze stangentjes wel tot 54kg op

Voor schouders deed ik vorige week 48kg overhead dumble press 7x. Laatste met beetje hulp (8>

Nu dat smolov jr vooor bench dan, dus ff standje terug op schouderdagen

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2014 06:19:06 ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 06:17:32 #123
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147414106
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is meestal slecht nieuws en een one way ticke naar snap city heur, als iemand zo snel benched. Als de bar zo snel naar beneden komt heb je er amper controlle over. Dat heeft niks met blessures te maken.

[..]

Verdikkingen op je aanhechtingen, helemaal vastzitten overal, het is allemaal echt slecht en een ticket naar helemaal niet trainen. }:|

Zorg nou eens voor je mobiliteit. Stretchen is leuk, mobiliteit is veel belangrijker. En om dit alles goed te genezen zal je hoogstwaarschijnlijk even een stap terug moeten zetten.

Lees je er eens over in, het verschil tussen stretchen en mobiliteit.
Ik wordt er bij geholpen al meer dan een half jaar wekelijks,( nu nog maar maandelijks en alleen nog maar fijntunenen van wat wervels/ribben, en deep tissue) en daarnaast doe ik ook rekoefeningen. Het is puur de stand van mn schouders door te korte borst spier geweest die dit hebben veroorzaakt, en het gaat steeds beter. Die houding is nu perfect, en de rest heeft gewoon tijd nodig.
Zo een verdikking in de aanhechting van een spier die er waarsch al 4 jr zit en steeds erger is geworden, gaat niet in een maand weg ;-)

Die verdikking is ook minder geworden trouwens, maar die blijft wel (minder als voorheen) gevoelig bij 1RM benchen

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2014 08:37:56 ]
pi_147415007
Gisteren bij het benchen mn grip iets minder wijd gepakt, en ik moet zeggen dat het wel fijner aanvoelde :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:07:44 #125
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147415186
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed bezig man! Keep it up. Aankomend jaar die kilo's eraf en je lifts polijsten.
Sowieso, met een paar weken ben ik klaar met klussen en kan ik over dus sowieso voeding weer beter in check.
Doelstellingen voor volgend jaar liggen alweer klaar >:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan?
1.87, toen k begon was ik rond de 125 maar in het eerste jaar wou ik ongeacht de consequenties zo sterk mogelijk worden.
Toen zat ik uiteindelijk idd op bijna 160 ofzo, nu langzaam aan weer terug naar mijn oude gewicht.
Vind tussen de 125 en 130 prima, en dan in 2015 sowieso een totaal halen van over de 730 op de 3 op dat gewicht.

Als het allemaal zo door blijft gaan wil ik misschien ook ooit wel een PL meet gaan doen.
Eerst eens goed door trainen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:26:31 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147415441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Sowieso, met een paar weken ben ik klaar met klussen en kan ik over dus sowieso voeding weer beter in check.
Doelstellingen voor volgend jaar liggen alweer klaar >:)

[..]

1.87, toen k begon was ik rond de 125 maar in het eerste jaar wou ik ongeacht de consequenties zo sterk mogelijk worden.
Toen zat ik uiteindelijk idd op bijna 160 ofzo, nu langzaam aan weer terug naar mijn oude gewicht.
Vind tussen de 125 en 130 prima, en dan in 2015 sowieso een totaal halen van over de 730 op de 3 op dat gewicht.

Als het allemaal zo door blijft gaan wil ik misschien ook ooit wel een PL meet gaan doen.
Eerst eens goed door trainen
bohboh 160kg op 1.87. Daar pas ik bijna 2 keer in :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:40:50 #127
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147415633
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:26 schreef fathank het volgende:

[..]

bohboh 160kg op 1.87. Daar pas ik bijna 2 keer in :')
Ik denk 9 van de 10 mensen in dit topic _O-

Maar dat vind ik ook het mooie van in een sportschool, ieder heeft daar zijn eigen doelen.
Groot deel van de mensen is lid om te kunnen zeggen dat ze lid zijn bij een sportschool
Deel wil afvallen
de ander wil conditie opbouwen

Sommigen zo gespierd mogelijk ogen.
En mensen die zo sterk mogelijk willen worden,

Zolang we elkaar blijven respecteren en waarderen gaan we het allemaal halen.
Het is alleen altijd grappig om te zien om mensen die mij niet kennen IRL het te veroordelen of er een mening over hebben

En mensen waarmee ik train en daar zitten mensen bij die all year round niet boven de 10 % uit komen en echt BB gericht trainen juist zien dat de mindset hetzelfde is.
Het beste willen worden in dat wat jij doet.

Over een Bugatti Veyron met een top van 400 km hoor je ook niemand zeuren dat die 2000 kilo ofzo weegt.
De dag dat ik 400 kg deadlift zal je ook niemand horen zeuren dat ik dan 130/140 kilo weeg })
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:46:20 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147415718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik denk 9 van de 10 mensen in dit topic _O-

Maar dat vind ik ook het mooie van in een sportschool, ieder heeft daar zijn eigen doelen.
Groot deel van de mensen is lid om te kunnen zeggen dat ze lid zijn bij een sportschool
Deel wil afvallen
de ander wil conditie opbouwen

Sommigen zo gespierd mogelijk ogen.
En mensen die zo sterk mogelijk willen worden,

Zolang we elkaar blijven respecteren en waarderen gaan we het allemaal halen.
Het is alleen altijd grappig om te zien om mensen die mij niet kennen IRL het te veroordelen of er een mening over hebben

En mensen waarmee ik train en daar zitten mensen bij die all year round niet boven de 10 % uit komen en echt BB gericht trainen juist zien dat de mindset hetzelfde is.
Het beste willen worden in dat wat jij doet.

Over een Bugatti Veyron met een top van 400 km hoor je ook niemand zeuren dat die 2000 kilo ofzo weegt.
De dag dat ik 400 kg deadlift zal je ook niemand horen zeuren dat ik dan 130/140 kilo weeg })
Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Ik ben altijd een klein mager opdondertje geweest, kwam op m'n 16e ofzo pas goed in de groeispurt :'). Jij bent van nature denk ik ook al wel een flinke kerel :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:18:36 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147417404
Vandaag het toppunt van douchebaggery in de gym. Zo'n redelijk brede kerel (ter illustratie: iets kleiner dan Ray en iets dikker) was op de smith bezig. Komt er een jongen die vraagt hoeveel sets 'ie nog moet. Ja, nog 2. Maar hij vertelde er niet bij dat hij tussen iedere set 10 minuten pauzeert. En in die 10 minuten deed hij:
- poses in de spiegel.
- die andere jongen was ondertussen maar iets anders aan het doen, begon die kerel hem juice aan te smeren. "Ja, ze zeggen altijd dat je spieren direct verdwijnen als je stopt, maar dat is niet zo. Je moet dat echt eens proberen. Laat maar weten als je wilt kopen."
- selfies nemen.
- vieze praat tegen die jongen aanslaan: "Ik houd mij alleen bezig met vrouwen en fitness, en soms doe ik die twee dingen tegelijk, hehehehe."
- shirt uit, nog meer selfies nemen.
- jongen weer lastigvallen om een pic van hem te nemen
- na de twee sets plots nog een derde set willen doen. Uiteraard met 10 minuten rust.
- aan die jongen vragen wie groter is: hij of Arnold (zelfs 2014-Arnold is groter minder flabby)
- luidop meezingen, klappen, fluiten, etc.

Lang geleden dat ik me zo aan iemand geërgerd heb.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:20:03 #130
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147417429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik denk 9 van de 10 mensen in dit topic _O-

Maar dat vind ik ook het mooie van in een sportschool, ieder heeft daar zijn eigen doelen.
Groot deel van de mensen is lid om te kunnen zeggen dat ze lid zijn bij een sportschool
Deel wil afvallen
de ander wil conditie opbouwen

Sommigen zo gespierd mogelijk ogen.
En mensen die zo sterk mogelijk willen worden,

Zolang we elkaar blijven respecteren en waarderen gaan we het allemaal halen.
Het is alleen altijd grappig om te zien om mensen die mij niet kennen IRL het te veroordelen of er een mening over hebben

En mensen waarmee ik train en daar zitten mensen bij die all year round niet boven de 10 % uit komen en echt BB gericht trainen juist zien dat de mindset hetzelfde is.
Het beste willen worden in dat wat jij doet.

Over een Bugatti Veyron met een top van 400 km hoor je ook niemand zeuren dat die 2000 kilo ofzo weegt.
De dag dat ik 400 kg deadlift zal je ook niemand horen zeuren dat ik dan 130/140 kilo weeg })
Het zijn vaak de mensen die geen doelen hebben of dezelfde doelen hebben als jij maar die nooit halen die het negatieve gaan opzoeken om zichzelf wat beter neer te zetten. Ik heb niet het idee dat jij je er wat van aantrekt, maar er is een gezegde over in de PL/BB wereld: wolfs don´t listen to what sheep has to say.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:23:01 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147417477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vandaag het toppunt van douchebaggery in de gym. Zo'n redelijk brede kerel (ter illustratie: iets kleiner dan Ray en iets dikker) was op de smith bezig. Komt er een jongen die vraagt hoeveel sets 'ie nog moet. Ja, nog 2. Maar hij vertelde er niet bij dat hij tussen iedere set 10 minuten pauzeert. En in die 10 minuten deed hij:
- poses in de spiegel.
- die andere jongen was ondertussen maar iets anders aan het doen, begon die kerel hem juice aan te smeren. "Ja, ze zeggen altijd dat je spieren direct verdwijnen als je stopt, maar dat is niet zo. Je moet dat echt eens proberen. Laat maar weten als je wilt kopen."
- selfies nemen.
- vieze praat tegen die jongen aanslaan: "Ik houd mij alleen bezig met vrouwen en fitness, en soms doe ik die twee dingen tegelijk, hehehehe."
- shirt uit, nog meer selfies nemen.
- jongen weer lastigvallen om een pic van hem te nemen
- na de twee sets plots nog een derde set willen doen. Uiteraard met 10 minuten rust.
- aan die jongen vragen wie groter is: hij of Arnold (zelfs 2014-Arnold is groter minder flabby)
- luidop meezingen, klappen, fluiten, etc.

Lang geleden dat ik me zo aan iemand geërgerd heb.
_O-

Klinkt inderdaad wel heel extreem.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:25:59 #132
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147417542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vandaag het toppunt van douchebaggery in de gym. Zo'n redelijk brede kerel (ter illustratie: iets kleiner dan Ray en iets dikker) was op de smith bezig. Komt er een jongen die vraagt hoeveel sets 'ie nog moet. Ja, nog 2. Maar hij vertelde er niet bij dat hij tussen iedere set 10 minuten pauzeert. En in die 10 minuten deed hij:
- poses in de spiegel.
- die andere jongen was ondertussen maar iets anders aan het doen, begon die kerel hem juice aan te smeren. "Ja, ze zeggen altijd dat je spieren direct verdwijnen als je stopt, maar dat is niet zo. Je moet dat echt eens proberen. Laat maar weten als je wilt kopen."
- selfies nemen.
- vieze praat tegen die jongen aanslaan: "Ik houd mij alleen bezig met vrouwen en fitness, en soms doe ik die twee dingen tegelijk, hehehehe."
- shirt uit, nog meer selfies nemen.
- jongen weer lastigvallen om een pic van hem te nemen
- na de twee sets plots nog een derde set willen doen. Uiteraard met 10 minuten rust.
- aan die jongen vragen wie groter is: hij of Arnold (zelfs 2014-Arnold is groter minder flabby)
- luidop meezingen, klappen, fluiten, etc.

Lang geleden dat ik me zo aan iemand geërgerd heb.
zoiets gewoon melden man.
belachelijk gedrag.

Doet me denken aan e.o.a. plotseling Neger die bij ons een keer kwam trainen. Redelijk gebouwd van boven, 2 tentstokken als benen in z'n trainigsbroek.
En maar lullen tegen mij vanuit het niets. Ja hoe lang jij trainen "Ik 5jr" Dus ik "hoe lang jij?"
oh euh maanden....maanden. uhu.

"ik normaal 200kg benchen, maar vandaag moe" Hij bleef liggen onder 120kg 1 rep haha.

Neger weer:
"ik geen anabolen geen anabolen"

wtf! haha. En toen ging die wijven "lastig" vallen, Chief er bij gehaald, aangesprokenop z'n gedrag, nooit meer gezien die gast _O- _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2014 11:31:12 ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:32:11 #133
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147417680
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het zijn vaak de mensen die geen doelen hebben of dezelfde doelen hebben als jij maar die nooit halen die het negatieve gaan opzoeken om zichzelf wat beter neer te zetten. Ik heb niet het idee dat jij je er wat van aantrekt, maar er is een gezegde over in de PL/BB wereld: wolfs don´t listen to what sheep has to say.
Lijkt me echt verschrikkelijk om mij de hele dag druk te moeten maken om wat anderen vinden of zeggen.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147418585
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik denk 9 van de 10 mensen in dit topic _O-

Maar dat vind ik ook het mooie van in een sportschool, ieder heeft daar zijn eigen doelen.
Groot deel van de mensen is lid om te kunnen zeggen dat ze lid zijn bij een sportschool
Deel wil afvallen
de ander wil conditie opbouwen

Sommigen zo gespierd mogelijk ogen.
En mensen die zo sterk mogelijk willen worden,

Zolang we elkaar blijven respecteren en waarderen gaan we het allemaal halen.
Het is alleen altijd grappig om te zien om mensen die mij niet kennen IRL het te veroordelen of er een mening over hebben

En mensen waarmee ik train en daar zitten mensen bij die all year round niet boven de 10 % uit komen en echt BB gericht trainen juist zien dat de mindset hetzelfde is.
Het beste willen worden in dat wat jij doet.

Over een Bugatti Veyron met een top van 400 km hoor je ook niemand zeuren dat die 2000 kilo ofzo weegt.
De dag dat ik 400 kg deadlift zal je ook niemand horen zeuren dat ik dan 130/140 kilo weeg })
Ik vind wel dat je het in perspectief moet bekijken. In de autowereld is het gewicht van een auto wel relevant. Net zoals het gewicht in de PL-wereld relevant is. In de 'normale' wereld is een 400kg deadlift natuurlijk fucking impressive, in de PL-wereld is het relatief tot het gewicht, nonetheless impressive. Ik zie het competitie-wise, maar uiteraard vind ik het knap dat je zoveel gainzzz hebt gemaakt en hoop ik dat je de sterkste van Nederland wordt. De dag dat je die 400kg van de grond tilt ben ik er iig bij. *)

p.s. ben je van plan om je te kwalificeren (14 juni 2015) voor het NK?
If not now, then when.
pi_147419925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:

[..]

zoiets gewoon melden man.
belachelijk gedrag.

Doet me denken aan e.o.a. plotseling Neger die bij ons een keer kwam trainen. Redelijk gebouwd van boven, 2 tentstokken als benen in z'n trainigsbroek.
En maar lullen tegen mij vanuit het niets. Ja hoe lang jij trainen "Ik 5jr" Dus ik "hoe lang jij?"
oh euh maanden....maanden. uhu.

"ik normaal 200kg benchen, maar vandaag moe" Hij bleef liggen onder 120kg 1 rep haha.

Neger weer:
"ik geen anabolen geen anabolen"

wtf! haha. En toen ging die wijven "lastig" vallen, Chief er bij gehaald, aangesprokenop z'n gedrag, nooit meer gezien die gast _O- _O-
Het is inderdaad zaak om dit direct te melden. En dat je als gymmagement hier strak op zit, anders is het het begin van het einde. Normale mensen gaan dan ergens anders trainen en dan zit je als gymeigenaar opgescheept met steeds meer paupers.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147420407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vandaag het toppunt van douchebaggery in de gym. Zo'n redelijk brede kerel (ter illustratie: iets kleiner dan Ray en iets dikker) was op de smith bezig. Komt er een jongen die vraagt hoeveel sets 'ie nog moet. Ja, nog 2. Maar hij vertelde er niet bij dat hij tussen iedere set 10 minuten pauzeert. En in die 10 minuten deed hij:
- poses in de spiegel.
- die andere jongen was ondertussen maar iets anders aan het doen, begon die kerel hem juice aan te smeren. "Ja, ze zeggen altijd dat je spieren direct verdwijnen als je stopt, maar dat is niet zo. Je moet dat echt eens proberen. Laat maar weten als je wilt kopen."
- selfies nemen.
- vieze praat tegen die jongen aanslaan: "Ik houd mij alleen bezig met vrouwen en fitness, en soms doe ik die twee dingen tegelijk, hehehehe."
- shirt uit, nog meer selfies nemen.
- jongen weer lastigvallen om een pic van hem te nemen
- na de twee sets plots nog een derde set willen doen. Uiteraard met 10 minuten rust.
- aan die jongen vragen wie groter is: hij of Arnold (zelfs 2014-Arnold is groter minder flabby)
- luidop meezingen, klappen, fluiten, etc.

Lang geleden dat ik me zo aan iemand geërgerd heb.
Dit is nou precies de reden dat ik nog geen stap in welke gym dan ook heb gezet. Voor je het weet zit je midden in een ruzie en is je workoutdag verkloot door zo'n achterlijk klompje cellen.

Vooroordeel van de gemiddelde gymganger wordt maar weer eens bevestigd. ^O^
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:40:39 #137
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147420495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Dit is nou precies de reden dat ik nog geen stap in welke gym dan ook heb gezet. Voor je het weet zit je midden in een ruzie en is je workoutdag verkloot door zo'n achterlijk klompje cellen.

Vooroordeel van de gemiddelde gymganger wordt maar weer eens bevestigd. ^O^
gewoon geen cheap ass gym kiezen, dat filtert al bijzonder goed
pi_147420587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Dit is nou precies de reden dat ik nog geen stap in welke gym dan ook heb gezet. Voor je het weet zit je midden in een ruzie en is je workoutdag verkloot door zo'n achterlijk klompje cellen.

Vooroordeel van de gemiddelde gymganger wordt maar weer eens bevestigd. ^O^
Het gaat om het gedrag dat mensen vertonen en in welke mate het personeel van de sportschool hier op corrigeert. Bij budgetsportscholen heb je hier vaker mee te maken, vooral bij de ketens als F4F/BF/TM, puur en alleen omdat paupers niet meer geld aan een sportschool uit kunnen geven. Kies dus, zoals Big Ray zegt, voor een niet te goedkope sportschool. Of voor een hard-core gym waar wel goed gemanaged wordt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147420601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Dit is nou precies de reden dat ik nog geen stap in welke gym dan ook heb gezet. Voor je het weet zit je midden in een ruzie en is je workoutdag verkloot door zo'n achterlijk klompje cellen.

Vooroordeel van de gemiddelde gymganger wordt maar weer eens bevestigd. ^O^
Hoe train je dan wel?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:52:28 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147420783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoe train je dan wel?
Deadliften in z'n flat wat de buren niet zo leuk vinden :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:57:56 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:24:54 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147421507
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Dit is nou precies de reden dat ik nog geen stap in welke gym dan ook heb gezet. Voor je het weet zit je midden in een ruzie en is je workoutdag verkloot door zo'n achterlijk klompje cellen.

Vooroordeel van de gemiddelde gymganger wordt maar weer eens bevestigd. ^O^
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik iemand tegenkom die het echt aan het verneuken was voor een ander. Ik ben wel al meerdere mensen tegengekomen die me al veel hebben geholpen, met form bijvoorbeeld of gewoon met een spot.

Gym > thuis
pi_147424362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoe train je dan wel?
Wat fathank zegt. :D Kon nog wel in het begin, maar krijg nu zoveel poep over mij heen van de buren dat ik misschien toch maar een gym moet zoeken zonder eerder genoemde 'check mun poze jonguh' gasten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik iemand tegenkom die het echt aan het verneuken was voor een ander. Ik ben wel al meerdere mensen tegengekomen die me al veel hebben geholpen, met form bijvoorbeeld of gewoon met een spot.
Gym > thuis
Dat is dan wel weer prettig ja. Alleen denk dat het jeweetzelluf hyena gehalte hier in Zuid-Holland nogal hoog ligt tenzij idd een wat duurdere gym.
pi_147424513
Ik zit zelf in een vrij goedkope gym in Zuid-Holland, publiek valt erg mee, wel heel veel slechte form op alle lifts.

Verder bemoei ik me met niemand, ook nooit bemoeienis gehad van iemand anders.
Geen referral hier.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:08:28 #145
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147424589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wat fathank zegt. :D Kon nog wel in het begin, maar krijg nu zoveel poep over mij heen van de buren dat ik misschien toch maar een gym moet zoeken zonder eerder genoemde 'check mun poze jonguh' gasten.

[..]

Dat is dan wel weer prettig ja. Alleen denk dat het jeweetzelluf hyena gehalte hier in Zuid-Holland nogal hoog ligt tenzij idd een wat duurdere gym.
nogmaals, Fitline is behoorlijk tokkie loos op mij na.
Meestal is het rustig in de lift hoek. 't is er wel klein, dus als er iemand anders bezig is zul je beetje moeten in schikken / rekening moeten houden met elkaar, maar dat kan geen probleem zijn denk.

Je kan er goed hoisten imho behalve dat je niet mag stuiteren. Keer aantikken zal niemand wat van zeggen maar snoei hard neer pleuren worden ze niet vrolijk van beneden...
Plus dat ik van m'n balkon van die rubber tegels over heb en er 2 daar neer ga leggen @ the gym. Die zijn heel zacht.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:08:46 #146
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147424591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wat fathank zegt. :D Kon nog wel in het begin, maar krijg nu zoveel poep over mij heen van de buren dat ik misschien toch maar een gym moet zoeken zonder eerder genoemde 'check mun poze jonguh' gasten.

[..]

Dat is dan wel weer prettig ja. Alleen denk dat het jeweetzelluf hyena gehalte hier in Zuid-Holland nogal hoog ligt tenzij idd een wat duurdere gym.
Geen last van in Rotterdam en Capelle bij de David Lloyd. :P
pi_147424685
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:08 schreef RaymondK het volgende:
nogmaals, Fitline is behoorlijk tokkie loos op mij na.
Meestal is het rustig in de lift hoek. 't is er wel klein, dus als er iemand anders bezig is zul je beetje moeten in schikken / rekening moeten houden met elkaar, maar dat kan geen probleem zijn denk.

Je kan er goed hoisten imho behalve dat je niet mag stuiteren. Keer aantikken zal niemand wat van zeggen maar snoei hard neer pleuren worden ze niet vrolijk van beneden...
Plus dat ik van m'n balkon van die rubber tegels over heb en er 2 daar neer ga leggen @ the gym. Die zijn heel zacht.
Zal er zeker over nadenken. Stuiteren doe ik niet, en 1RM tries kan ik denk ik wel bij SportJa doen maar dat doe ik ook niet elke dag. :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:15:26 #148
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147424776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Zal er zeker over nadenken. Stuiteren doe ik niet, en 1RM tries kan ik denk ik wel bij SportJa doen maar dat doe ik ook niet elke dag. :D
als je een keer een 1rm doet die hoef je ook niet snoei hard uit je jatten te laten vallen toch? Haha.

Ik doe m'n 250 deadlift daar ook gewoon, en dan komt i ook niet heel netjes neer.
Maar als ik een vol setje op 200 rep, dan laat ik hem wel alleen maar aantikken. Is alleen maar goed voor de oefening

't is ook weer niet dat je al billenknijpent moet hoisten daar :D
pi_147424832
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen last van in Rotterdam en Capelle bij de David Lloyd. :P
Erg duur toch?
Geen referral hier.
pi_147424861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

als je een keer een 1rm doet die hoef je ook niet snoei hard uit je jatten te laten vallen toch? Haha.

Ik doe m'n 250 deadlift daar ook gewoon, en dan komt i ook niet heel netjes neer.
Maar als ik een vol setje op 200 rep, dan laat ik hem wel alleen maar aantikken. Is alleen maar goed voor de oefening

't is ook weer niet dat je al billenknijpent moet hoisten daar :D
Mijn 1RM is jouw warm-up, dus ja is misschien wat anders kwa geluid. _O-
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:18:30 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147424916
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

157 p/m voor met z'n tweeen.
Misschien wat voor als ik aan het werk ben :P.
Geen referral hier.
pi_147424939
Ik sport bij Basic Fit, maar nooit last van mensen. Voordat het BF werd was het een duurdere gym en veel mensen zijn gebleven, dus er is nog een groep serieuze sporters die er elke dag wel zijn. Verder wel wat sjonnies en Marokkaantjes, maar geen last van.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:25:34 #154
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147425092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:18 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Mijn 1RM is jouw warm-up, dus ja is misschien wat anders kwa geluid. _O-
ga een keer kijken gewoon :-) je mag zo een keer gratis trainen. En al ga je nog een keer met mij mee maakt ook niet uit, doen ze helemaal niet moeilijk over iig.
kun je altijd nog beslissen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:26:51 #155
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147425133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Misschien wat voor als ik aan het werk ben :P.
Bedrijfsporten, is het gelijk een aftrekpost voor de belastingen. :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:29:57 #156
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147425247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer prettig ja. Alleen denk dat het jeweetzelluf hyena gehalte hier in Zuid-Holland nogal hoog ligt tenzij idd een wat duurdere gym.
Dat valt reuze mee. 90% van de sporters in de gemiddelde gym zijn casual sporters. Voor hen ben jij de hyena. En de echte bro's blijven naar mijn idee veelal onder elkaar. Als je niet mee gaat doen, laten ze je gewoon met rust.

Zij zijn alleen irritant als je je ergert aan hun aanwezigheid op zich, maar dat is wel een beetje triest.
pi_147425381
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je het in perspectief moet bekijken. In de autowereld is het gewicht van een auto wel relevant. Net zoals het gewicht in de PL-wereld relevant is. In de 'normale' wereld is een 400kg deadlift natuurlijk fucking impressive, in de PL-wereld is het relatief tot het gewicht, nonetheless impressive. Ik zie het competitie-wise, maar uiteraard vind ik het knap dat je zoveel gainzzz hebt gemaakt en hoop ik dat je de sterkste van Nederland wordt. De dag dat je die 400kg van de grond tilt ben ik er iig bij. *)

p.s. ben je van plan om je te kwalificeren (14 juni 2015) voor het NK?
Wil volgend jaar ook wel competen. Gewoon voor fun, doel voor mezelf. Gemiddelde nummers van de 74kg gewichtsklasse zijn niet al te gek. http://www.npb-powerlifting.nl/uitslagen-flexcup-2014/
pi_147426579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wat fathank zegt. :D Kon nog wel in het begin, maar krijg nu zoveel poep over mij heen van de buren dat ik misschien toch maar een gym moet zoeken zonder eerder genoemde 'check mun poze jonguh' gasten.

[..]

Dat is dan wel weer prettig ja. Alleen denk dat het jeweetzelluf hyena gehalte hier in Zuid-Holland nogal hoog ligt tenzij idd een wat duurdere gym.
Waar woon je?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147426607
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bedrijfsporten, is het gelijk een aftrekpost voor de belastingen. :P
Aldus de expert op beide terreinen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 09-12-2014 17:52:39 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147426628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waar woon je?
Leidschendam/Voorburg Zuid-Holland.
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:40:58 #161
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147427396
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je het in perspectief moet bekijken. In de autowereld is het gewicht van een auto wel relevant. Net zoals het gewicht in de PL-wereld relevant is. In de 'normale' wereld is een 400kg deadlift natuurlijk fucking impressive, in de PL-wereld is het relatief tot het gewicht, nonetheless impressive. Ik zie het competitie-wise, maar uiteraard vind ik het knap dat je zoveel gainzzz hebt gemaakt en hoop ik dat je de sterkste van Nederland wordt. De dag dat je die 400kg van de grond tilt ben ik er iig bij. *)

p.s. ben je van plan om je te kwalificeren (14 juni 2015) voor het NK?
Dunno, ene kant lijkt het me wel lachen, maar denk nog niet dat ik Meet ready ben voor mezelf qua stats
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_147427713
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:14 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Leidschendam/Voorburg Zuid-Holland.
Kom er maar in, Ray!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:28:50 #163
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_147428662
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

157 p/m voor met z'n tweeen.
djesus, maak je dan wel gebruik van (mag ik aannemen) de sauna etc?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:49:52 #164
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147429190
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:53 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Kom er maar in, Ray!
Ik was er al in ;-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:14 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Leidschendam/Voorburg Zuid-Holland.
Ik heb het net ff over je gehad @ gym.
Als je naar Dwight vraagt, en ff laat weten wanneer je komt, maakt hij een weekpasje voor je aan. Mag je een week gratis trainen.

Vind je het niks dan houd het op, vind je het wat dan spreken ze de prijzen met je door voor een abbo
pi_147429244
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik heb het net ff over je gehad @ gym.
Als je naar Dwight vraagt, en ff laat weten wanneer je komt, maakt hij een weekpasje voor je aan. Mag je een week gratis trainen.

Vind je het niks dan houd het op, vind je het wat dan spreken ze de prijzen met je door voor een abbo
Kijk deze baas dan. :7
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:52:57 #166
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147429276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Kijk deze baas dan. :7
Ja het was dat of een barbell door de ruiten, toen was het zo geregeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147429301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja het was dat of een barbell door de ruiten
Ik weet niet welke optie ik gekozen zou hebben.
pi_147429907
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja het was dat of een barbell door de ruiten, toen was het zo geregeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Wel nice dat je het voor 'm regelt.
If not now, then when.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:23:37 #169
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147432457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

djesus, maak je dan wel gebruik van (mag ik aannemen) de sauna etc?
Ja, meestal wel. Beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Maar ik probeer zeker 1x per week een avond (een uurtje ofzo) gebruik te maken van de sauna, als ik 's morgens tijd heb ook nog even na het trainen. Ik zwem met enige regelmaat 's avonds een paar baantjes, en daarna een beetje in het bubbelbad zitten met chickies ouwehoeren enzo. :P

Ik zou op zich wel zonder kunnen, maar ik heb hier niet echt de optie voor een andere gym. Tenzij ik er een hoop reistijd in ga steken maar dat vind ik dan weer zonde van m'n tijd.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:25:42 #170
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147432529
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja het was dat of een barbell door de ruiten, toen was het zo geregeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, zo regel je dingen. Dit dat alles. :7
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:26:42 #171
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147432566
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik weet niet welke optie ik gekozen zou hebben.
Ray heeft er vast niet bijgezegd dat hij zware barbells op de vloer laat vallen. :P
pi_147432722
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ja, meestal wel. Beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Maar ik probeer zeker 1x per week een avond (een uurtje ofzo) gebruik te maken van de sauna, als ik 's morgens tijd heb ook nog even na het trainen. Ik zwem met enige regelmaat 's avonds een paar baantjes, en daarna een beetje in het bubbelbad zitten met chickies ouwehoeren enzo. :P

Ik zou op zich wel zonder kunnen, maar ik heb hier niet echt de optie voor een andere gym. Tenzij ik er een hoop reistijd in ga steken maar dat vind ik dan weer zonde van m'n tijd.
Dan kun je die tijd idd beter in een bubbelbad zitten. Is DL zijn geld nou waard? Het enige echt unieke is het zwembad, lijkt mij. Dat kost natuurlijk wel wat. Maar 77 euro per maand is wel erg veel.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147432742
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O-

Wel nice dat je het voor 'm regelt.
Ray is zeer OK.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:17:20 #174
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147434671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:31 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dan kun je die tijd idd beter in een bubbelbad zitten. Is DL zijn geld nou waard? Het enige echt unieke is het zwembad, lijkt mij. Dat kost natuurlijk wel wat. Maar 77 euro per maand is wel erg veel.
Is moeilijk te zeggen of het het geld waard is. ik had het er toevallig over met iemand van de week. Wat de gym em sauna betreft zou ik nee zeggen, zeker als je ziet hoe slecht dingen soms worden onderhouden/de tijdspanne dat iets gefixed wordt. Maar zeker in Capelle is het een enorme lap grond met de tennisbanen erbij. Dus hoe ze die grond dan ook hebben, gekocht, huur of anders, dat zal een flinke kostenpost zijn.

Maar de eigenaar, Duncan Bannatyne (misschien bij sommige bekend van de Dragons' Den op BBC two) is een entrepreneur die écht niet een verlieslijdend bedrijf zou runnen. Dus er zal genoeg winst gemaakt worden daar om een flinke laag management te kunnen betalen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:19:13 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147437161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Dunno, ene kant lijkt het me wel lachen, maar denk nog niet dat ik Meet ready ben voor mezelf qua stats
Ik denk dat naar meets gaan sowieso een goede stap is, niet eens direct om mee te doen, maar om te kijken hoe het er aan toegaat. Beetje wennen enzo, juiste mindset krijgen.
  woensdag 10 december 2014 @ 17:07:12 #176
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_147458045
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat naar meets gaan sowieso een goede stap is, niet eens direct om mee te doen, maar om te kijken hoe het er aan toegaat. Beetje wennen enzo, juiste mindset krijgen.
Wou dit weekend al gaan maar heb het wat druk, ga de volgende keer sowieso eens kijken om te zien hoe het er aan toe gaat
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  FOK!fotograaf woensdag 10 december 2014 @ 18:17:14 #177
159915 -Menn0-
MNO
pi_147459657
Weet iemand waar ik Powerlift schoenen (bijv die van Adidas) kan kopen/passen in Hilversum/Amsterdam? Kan ze wel bestellen maar wil ze even passen.
,,/
pi_147469025
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand waar ik Powerlift schoenen (bijv die van Adidas) kan kopen/passen in Hilversum/Amsterdam? Kan ze wel bestellen maar wil ze even passen.
Volgens mij kan je gewoon normale Adidas schoenen passen. Ik heb zelf maat 47 voor Adidas en heb voor gewichthefschoenen 47 1/3 gekocht. Zit als gegoten. Check ook even reviews op sites mbt de pasvorm ;)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_147472133
Zit even mijn etensgewoontes opnieuw na te lopen, kom nauwelijks aan de 2500 caloriëen maar toch blijf ik aan komen. Tel (bak)boter enz. er niet bij maar dat kan toch geen 100en caloriëen uitmaken?
pi_147474325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit even mijn etensgewoontes opnieuw na te lopen, kom nauwelijks aan de 2500 caloriëen maar toch blijf ik aan komen. Tel (bak)boter enz. er niet bij maar dat kan toch geen 100en caloriëen uitmaken?
Kan best, ik kom ook aan met 2500 kcal (bij 1.87m/89kg).
  donderdag 11 december 2014 @ 10:33:34 #181
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_147477106
Ik ben vanaf 1 november aan het cutten. Eet op onderhoud, maar doe 4x in de week drie kwartier cardio na mijn krachttraining. Ik hou mijn resultaten om de 2 weken bij via zo'n tanita weegschaal op de sportschool. Die dingen zijn waarschijnlijk heel onbetrouwbaar, maar ik meet mezelf wel altijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip. Volgens dat ding verlies ik elke 2 weken +/- 1,5 kilo vetmassa en tussen de 0,1 en 0,4 kilo spiermassa. Vetpercentage is gedaald van +20% naar 16,5%.

Wat ik me afvraag: mijn spiermassa is in die 5 á 6 weken dus afgenomen. Toch pull/push ik nog steeds hetzelfde aantal kilo's. Hoe kan dat?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_147477623
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen of het het geld waard is. ik had het er toevallig over met iemand van de week. Wat de gym em sauna betreft zou ik nee zeggen, zeker als je ziet hoe slecht dingen soms worden onderhouden/de tijdspanne dat iets gefixed wordt. Maar zeker in Capelle is het een enorme lap grond met de tennisbanen erbij. Dus hoe ze die grond dan ook hebben, gekocht, huur of anders, dat zal een flinke kostenpost zijn.

Maar de eigenaar, Duncan Bannatyne (misschien bij sommige bekend van de Dragons' Den op BBC two) is een entrepreneur die écht niet een verlieslijdend bedrijf zou runnen. Dus er zal genoeg winst gemaakt worden daar om een flinke laag management te kunnen betalen.
Iets zegt me dat DL in de UK, waar een grotere groep rijken is, beter loopt dan in NL. Wellicht maakt het hier nauwelijks winst of zelfs verlies, maar de vraag is wat dan het alternatief is: stoppen of van de hand doen levert hier ws. ook weinig op.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 11 december 2014 @ 11:41:21 #183
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147478632
WTF, er stond er juist eentje fly's te doen met z'n rug helemaal krom en z'n schouders de hele oefening naar binnen gedraaid. Daarna ging hij rows doen, opnieuw met kromme rug en schouders naar binnen.

Ik heb er maar even iets van gezegd, voordat hij een hernia oploopt...
pi_147479677
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit even mijn etensgewoontes opnieuw na te lopen, kom nauwelijks aan de 2500 caloriëen maar toch blijf ik aan komen. Tel (bak)boter enz. er niet bij maar dat kan toch geen 100en caloriëen uitmaken?
hoeveel boter/olie gebruik je?
Het gaat hard met kcals wat dat betreft, 10 gram boter/olie gaat al richting de 100kcals.
Weeg gewoon een keertje af hoeveel (bak) boter/olie je normaal gebruikt, dan heb je enige indicatie.
pi_147479703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 06:27 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Kan best, ik kom ook aan met 2500 kcal (bij 1.87m/89kg).
Ik zit op onderhoud op 2600kcal (186cm, 80kg, zittend werk, 3-4 keer per week KT)
pi_147479751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:33 schreef yozd het volgende:
Ik ben vanaf 1 november aan het cutten. Eet op onderhoud, maar doe 4x in de week drie kwartier cardio na mijn krachttraining. Ik hou mijn resultaten om de 2 weken bij via zo'n tanita weegschaal op de sportschool. Die dingen zijn waarschijnlijk heel onbetrouwbaar, maar ik meet mezelf wel altijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip. Volgens dat ding verlies ik elke 2 weken +/- 1,5 kilo vetmassa en tussen de 0,1 en 0,4 kilo spiermassa. Vetpercentage is gedaald van +20% naar 16,5%.

Wat ik me afvraag: mijn spiermassa is in die 5 á 6 weken dus afgenomen. Toch pull/push ik nog steeds hetzelfde aantal kilo's. Hoe kan dat?
de verhouding tusen spiermassa en kracht is niet 1 op 1.
Je kan sterker worden zonder meer spiermassa te krijgen. (aansturing etc)
Daarnaast zijn die metingen zoals je al aangeeft onbetrouwbaar.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:30:47 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147479813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:25 schreef DjMark het volgende:

[..]

hoeveel boter/olie gebruik je?
Het gaat hard met kcals wat dat betreft, 10 gram boter/olie gaat al richting de 100kcals.
Weeg gewoon een keertje af hoeveel (bak) boter/olie je normaal gebruikt, dan heb je enige indicatie.
Dan ook even terugwegen want ik neem aan dat je de pan niet leegdrinkt na het bakken van je biefstuk of hamburger.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 11 december 2014 @ 12:31:47 #188
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147479838
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan ook even terugwegen want ik neem aan dat je de pan niet leegdrinkt na het bakken van je biefstuk of hamburger.
Oh jawel. Heerlijk. Even een paar slokken gestold vet, daar kun je de hele dag van genieten.
  FOK!fotograaf donderdag 11 december 2014 @ 18:59:23 #189
159915 -Menn0-
MNO
pi_147490444
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:

[..]

Volgens mij kan je gewoon normale Adidas schoenen passen. Ik heb zelf maat 47 voor Adidas en heb voor gewichthefschoenen 47 1/3 gekocht. Zit als gegoten. Check ook even reviews op sites mbt de pasvorm ;)
Welke site heb jij ze gekocht? Volgens mij was er een site die ik vooral niet moest hebben....
,,/
pi_147490744
Ik heb mijnBMR volgens de H&B methode berekend,nu wil ik 1 kg per week cutten( ja ik weet dat er spiermassa verloren zal gaan). Maar ik heb het idee dat het allemaal niet klopt. Zo is mijn onderhoud 2500kcal ( lol) maar mijn BMR 1600. Ken iemand me ff via DM helpen?
pi_147490795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit even mijn etensgewoontes opnieuw na te lopen, kom nauwelijks aan de 2500 caloriëen maar toch blijf ik aan komen. Tel (bak)boter enz. er niet bij maar dat kan toch geen 100en caloriëen uitmaken?
Bakboter er altijd bij tellen. 10 ml( nog geen eetlepel) koolzaadolie is al 90 kcal.. tikt hard aan hoor als je ff een scheut doet. Tel alles wat voeding is mee, ook visolie caps ( 20 kcal p/s). Wil je afvallen dan dien je nauwkeurig te zijn.
pi_147491064
Is het mogelijk om fysieke gains van m'n nieuwe schema in 3 dagen te kunnen zien, of zijn dit slechts mentale gains die er eigenlijk niet zijn :'(
pi_147493736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Bakboter er altijd bij tellen. 10 ml( nog geen eetlepel) koolzaadolie is al 90 kcal.. tikt hard aan hoor als je ff een scheut doet. Tel alles wat voeding is mee, ook visolie caps ( 20 kcal p/s). Wil je afvallen dan dien je nauwkeurig te zijn.
Mwah als je het er nooit bij hebt gerekend en je gebruikt altijd evenveel maakt het niet zoveel uit. Ik neem aan dat je die olie toch blijft gebruiken. Dus val je niet (genoeg) af dan moet je gewoon de rest aanpassen.
pi_147495761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:59 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Welke site heb jij ze gekocht? Volgens mij was er een site die ik vooral niet moest hebben....
Niet bij onderstaande site kopen, kan je 3 maanden wachten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147496715
Iemand die nog voor een schappelijke prijs een 2 kilo Isolaat perfection, Cookies & cream over wil kopen? Is uiteraard geseald en de tht datum is tot 09-2015. Ik kan het niet opbrengen om dit zelf te drinken, bij de gedachte alleen al word ik misselijk, heb dus een test pakket gekocht met 12 smaakjes dus ik ga van smaak verwisselen.
pi_147497003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:25 schreef Multiply het volgende:

[..]

Mwah als je het er nooit bij hebt gerekend en je gebruikt altijd evenveel maakt het niet zoveel uit. Ik neem aan dat je die olie toch blijft gebruiken. Dus val je niet (genoeg) af dan moet je gewoon de rest aanpassen.
Ik ben het daarmee niet eens. Calorieen blijven calorieen en vooral bij olie kun je al gauw 200 calorieen extra binnenkrijgen. Als je niet afvalt zou het heel goed daar aan kunnen liggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:39 schreef Anton91 het volgende:
Iemand die nog voor een schappelijke prijs een 2 kilo Isolaat perfection, Cookies & cream over wil kopen? Is uiteraard geseald en de tht datum is tot 09-2015. Ik kan het niet opbrengen om dit zelf te drinken, bij de gedachte alleen al word ik misselijk, heb dus een test pakket gekocht met 12 smaakjes dus ik ga van smaak verwisselen.
Waarom heb je het gekocht?
pi_147497080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik ben het daarmee niet eens. Calorieen blijven calorieen en vooral bij olie kun je al gauw 200 calorieen extra binnenkrijgen. Als je niet afvalt zou het heel goed daar aan kunnen liggen.

[..]

Waarom heb je het gekocht?
Bij mijn eerste pot kreeg ik een sample en dacht goh wat lekker, laat ik direct 2 potten kopen... :')

Maarja ik ben nu iets over de helft van de eerste pot en de smaak begint mij steeds minder te bevallen.
pi_147497158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Bij mijn eerste pot kreeg ik een sample en dacht goh wat lekker, laat ik direct 2 potten kopen... :')

Maarja ik ben nu iets over de helft van de eerste pot en de smaak begint mij steeds minder te bevallen.
Haha dat hoor ik vaker, helaasch ben ik lactose-intorelant...en lijk ik net zwanger als ik eiwitshakes nuttig ;(. Ander had ik het wel van je overgenomen.
pi_147497981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik ben het daarmee niet eens. Calorieen blijven calorieen en vooral bij olie kun je al gauw 200 calorieen extra binnenkrijgen. Als je niet afvalt zou het heel goed daar aan kunnen liggen.

Ligt er misschien aan wat je eet. Ik eet de standaard hollandse boterhammen met savonds een stuk (of 2 of 3) vlees. Die olie ga ik dus toch wel gebruiken. Het geeft inderdaad een beter beeld van wat je binnenkrijgt als je het bijhoud, maar zoals iemand al eerder zei moet je dan ook gaan kijken wat er in de pan overblijft. Vrij lastig lijkt me.
pi_147498170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ligt er misschien aan wat je eet. Ik eet de standaard hollandse boterhammen met savonds een stuk (of 2 of 3) vlees. Die olie ga ik dus toch wel gebruiken. Het geeft inderdaad een beter beeld van wat je binnenkrijgt als je het bijhoud, maar zoals iemand al eerder zei moet je dan ook gaan kijken wat er in de pan overblijft. Vrij lastig lijkt me.
Onderrapportage is een van de redenen waarom mensen niet afvallen naar hun wens of zelfs aankomen. Ik rond altijd af naar boven en om eerlijk te zijn, ik gebruik zo weinig olie dat er niks achterblijft ;).
pi_147498792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Bij mijn eerste pot kreeg ik een sample en dacht goh wat lekker, laat ik direct 2 potten kopen... :')

Maarja ik ben nu iets over de helft van de eerste pot en de smaak begint mij steeds minder te bevallen.
hoeveel wil je ervoor?
  donderdag 11 december 2014 @ 22:31:08 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147498910
Bakken en braden in een goeie klont grasboter. Mensen die een biefstuk bakken in olijfolie :N.

Te hard gebulkt Fanta dat je zo hard wil cutten? Of moet je een streefgewicht hebben op een bepaalde datum?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147498987
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef fathank het volgende:
Bakken en braden in een goeie klont grasboter. Mensen die een biefstuk bakken in olijfolie :N.

Te hard gebulkt Fanta dat je zo hard wil cutten? Of moet je een streefgewicht hebben op een bepaalde datum?
Olijfolie is gewoon gezond hoor.
pi_147499078
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

hoeveel wil je ervoor?
25 euro en de verzendkosten zijn dan meegerekend.
pi_147499244
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef fathank het volgende:
Bakken en braden in een goeie klont grasboter. Mensen die een biefstuk bakken in olijfolie :N.

Te hard gebulkt Fanta dat je zo hard wil cutten? Of moet je een streefgewicht hebben op een bepaalde datum?
Laatste :P.
pi_147499257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Olijfolie is gewoon gezond hoor.
Onverhit wel, tijdens het verhitten kunnen er schadelijke stoffen vrijkomen.
pi_147499287
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Onderrapportage is een van de redenen waarom mensen niet afvallen naar hun wens of zelfs aankomen. Ik rond altijd af naar boven en om eerlijk te zijn, ik gebruik zo weinig olie dat er niks achterblijft ;).
Absoluut! Maar als het op 200 kcal (voor de olie) verschil al verkeerd gaat, gaat er wel meer mis. ;)

Dan zul je ongeveer evenveel gebruiken als wat er bij mij overblijft.
pi_147499377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Onverhit wel, tijdens het verhitten kunnen er schadelijke stoffen vrijkomen.
Tja, wat is niet schadelijk tegenwoordig.
pi_147499501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef Multiply het volgende:

[..]

Absoluut! Maar als het op 200 kcal (voor de olie) verschil al verkeerd gaat, gaat er wel meer mis. ;)

Dan zul je ongeveer evenveel gebruiken als wat er bij mij overblijft.
Dat is zo natuurlijk, maar sommige mensen zijn zo dom. Ik weeg nu alles af..wil zeker weten wat ik binnen krijg.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, wat is niet schadelijk tegenwoordig.
Heel veel, alleen je kan wel een groot deel beperken. Buiten dat het schadelijk is vind ik een neutrale olie, zoals koolzaadolie het lekkerste om mee te koken. Olijfolie heeft teveel smaak wat heerlijk is in Mediteraanse gerechten, maar voor de rest niet echt.
pi_147499654
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
  donderdag 11 december 2014 @ 23:00:21 #211
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147500241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
Nooit meer.
Deathlift or Die.
pi_147501075
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nooit meer.
Waarom niet? bang dat het van af en toe een biertje/zakje chips naar heel veel gaat?
pi_147502876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
Ik dronk vandaag een blikje Ice Tea, maar dat wil ik liever geheim houden tegenover m'n bro's
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_147502955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef Push. het volgende:

[..]

Ik dronk vandaag een blikje Ice Tea, maar dat wil ik liever geheim houden tegenover m'n bro's
:')
pi_147503062
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')
Gast waarom zo negatief. Je stelt zelf een vraag en dan ga je zo naar lopen doen als je antwoord krijgt
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_147503079
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef Push. het volgende:

[..]

Gast waarom zo negatief. Je stelt zelf een vraag en dan ga je zo naar lopen doen als je antwoord krijgt
Oh, ik had het idee dat het sarcastisch was.
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:08:42 #217
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147503162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
ik let er op. Maar dat is iets anders dan nooit meer chips of bier als je dat lekker vind.

Vandaag als lunch een donnerbox, 3 oliebollen en als diner pizza. Het was een goede dag :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147503242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh, ik had het idee dat het sarcastisch was.
Nee man, daar hebben we een ONZ-topic voor
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_147503309
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik let er op. Maar dat is iets anders dan nooit meer chips of bier als je dat lekker vind.

Vandaag als lunch een donnerbox, 3 oliebollen en als diner pizza. Het was een goede dag :+
Maar op wat voor manier let je erop dan? hoe vaak eet je nog "ongezonde" dingen?
pi_147503457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
Chips eet ik eigenlijk bijna nooit, alleen als iemand anders t aanbiedt. Bier drink ik eigenlijk elk weekend wel. Ik doe t voor mn plezier, en een biertje meer of minder zal voor de gains niet uitmaken imo. Wel respect voor de mensen die helemaal niet drinken, ik vind dat te moeilijk met sociale leven ;) wel drink ik doordeweeks vrijwel nooit.

Ik haal zelf als ik boodschappen doe geen chips of snoep. K heb die troep niet nodig. Alleen als r vrienden langskomen haal ik dat wel s. Zelfde geldt voor bier. Wel eet ik af en toe een pizza ofzo, moet kunnen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:36:15 #221
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_147503756
thanks voor de knabbelspek-tip Ray! goed te eten. :)

reactie op de vraag hierboven:
ik vreet/drink letterlijk alles. zolang ik maar genoeg eiwit binnen krijg.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147503877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
Niet mokken, lekker oneindig wokken. https://www.facebook.com/(...)0838815988206&type=3

:D
pi_147503883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:46 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Niet mokken, lekker oneindig wokken. https://www.facebook.com/(...)0838815988206&type=3

:D
Als je gaat bulken is dat wel goed natuurlijk... _O-
pi_147504000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
Ik tel alleen calorieën verder eet ik wat ik wil.
pi_147504017
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik tel alleen calorieën verder eet ik wat ik wil.
Maar van alcohol, snoep is toch ook slecht voor je spiermassa?
pi_147504043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar van alcohol, snoep is toch ook slecht voor je spiermassa?
Misschien wel, maar ik ben geen professionele bodybuilder dus voor mij wegen de nadelen van die voeding niet op tegen de voordelen. Geniet liever van een glas whisky of een zak snoep op z'n tijd dan dat ik moet leven op rijst, kwark en kip.
pi_147504468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar van alcohol, snoep is toch ook slecht voor je spiermassa?
T boeit allemaal in principe geen klap zolang je macronutrieten goed zijn. Ja, er is eten en drinken dat hoger in micronutrieten is en daardoor gezonder, maar nee, dat is niet echt heel boeiend omdat je toch wel je dagelijkse behoeften binnen haalt als je over het algemeen gezond eet. Rare dieet fratsen zijn voor mensen die er niks van snappen of echt de laatste paar procent uit hun lichaam willen halen. Nauwelijks relevant voor de gemiddelde recreatieve sporter in de sportschool. Ook al denken een hoop idioten van wel.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_147504482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 01:42 schreef Push. het volgende:

[..]

T boeit allemaal in principe geen klap zolang je macronutrieten goed zijn. Ja, er is eten en drinken dat hoger in micronutrieten is en daardoor gezonder, maar nee, dat is niet echt heel boeiend omdat je toch wel je dagelijkse behoeften binnen haalt als je over het algemeen gezond eet. Rare dieet fratsen zijn voor mensen die er niks van snappen of echt de laatste paar procent uit hun lichaam willen halen. Nauwelijks relevant voor de gemiddelde recreatieve sporter in de sportschool. Ook al denken een hoop idioten van wel.
Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken. _O-
  vrijdag 12 december 2014 @ 07:37:07 #229
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147506201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken. _O-
dat is wel onzinnig en stom. Als je optimaal wilt groeien zul je behlave genoeg kcal's toch ook genoeg van alle essentiele amino zuren, genoeg micro's, en de juiste verhoudingen in je macro's binnen moeten krijgen.
Dat gaat iig. niet als 3/4 van elke dag bestaat uit Mac D en B&J, of 10 diepvries pizza's.

Maar als je 6000kcal moet eten om te groeien kun je je ook wel voorstellen dat je dat niet alleen uit kip en rijst meer gaat kunnen halen.

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 12-12-2014 08:32:39 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:48:11 #230
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147506611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Olijfolie is gewoon gezond hoor.
Olijfolie is niet om te verhitten. Vervalt ergens tussen de 150 en 200 graden celsius in vrije radicalen. Leuk om als dressing door je sla ( :r ) te mikken maar meer niet.

Bovendien doe je de biefstuk geen eer aan door em in olijfolie te bakken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:51:50 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147506644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken. _O-
Dat is het SeeFood-dieet. When you see food you eat it.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147507494
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.

Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'

  vrijdag 12 december 2014 @ 10:14:03 #233
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147507787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.

Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'

[ afbeelding ]
NICE!

Mijne zijn ook onderweg >:) kreeg v.d. week een shipment note

Kaolo lang geduurd niet normaal gewoon hahah
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:26:30 #234
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147507975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.

Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'

[ afbeelding ]
Doe ze eens aan en maak er dan eens een foto van. Kunnen wij ziens of het daadwerkelijk rekt zonder strak te zitten.
pi_147508611
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:03:48 #236
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147508666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.

Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'

[ afbeelding ]
Nice! Kun je eens een foto posten dat je hem aan hebt? :)
Deathlift or Die.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:04:48 #237
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147508683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Anton91 het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
mits goed gebruikt zijn callipers beter. Het zit 'm echter in het mits....


Impendantie met 4 contactpunten is redelijk betrouwbaar. Ik gebruik er ook 1 met alleen contact op voeten, maar ik kijk alleen daar een daling of stijging, niet naar het absolute percentage
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:05:17 #238
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147508690
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nice! Kun je eens een foto posten dat je hem aan hebt? :)
niet eens een no-homo :N
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:05:44 #239
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147508705
Die apparaten zijn natuurlijk niet heel betrouwbaar, maar wat zal de afwijking er nou in zijn? Zal niet meer dan 1-2% zijn toch?
Deathlift or Die.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:06:33 #240
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147508723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Anton91 het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
idd. zijn methode is volledig afhankelijk van hoeveel eelt jij op je handen en voeten hebt, hoe bezweet je bent, hoeveel zout je gegeten hebt, hoe "vies" je handen zijn.

Die caliper methode is misschien niet alles (afhankjelijk van wie het doet en dus hoe "gelijkend" je het doet, maar zijn impedantiemeting is nutteloos
pi_147508733
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:04 schreef stinkie het volgende:

[..]

mits goed gebruikt zijn callipers beter. Het zit 'm echter in het mits....

Impendantie met 4 contactpunten is redelijk betrouwbaar. Ik gebruik er ook 1 met alleen contact op voeten, maar ik kijk alleen daar een daling of stijging, niet naar het absolute percentage
Ik heb vaak de meting bij mijzelf gedaan en kom altijd +- op hetzelfde uit. Het gaat mij gewoon om een indicatie, maar dat dacht ik dus ook dat deze betrouwbaarder zou zijn. Thnx!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:06:58 #242
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147508734
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen _O_
Deathlift or Die.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:07:15 #243
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147508741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
Die apparaten zijn natuurlijk niet heel betrouwbaar, maar wat zal de afwijking er nou in zijn? Zal niet meer dan 1-2% zijn toch?
als je flink eelt op je jatten hebt tientallen %

flinke laag eelt en je kan er zo 220V op zetten zonder dat je er van gaat piepen.
geleid nauwelijks, apparaat zegt 2% bodyfat.
pi_147508748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

idd. zijn methode is volledig afhankelijk van hoeveel eelt jij op je handen en voeten hebt, hoe bezweet je bent, hoeveel zout je gegeten hebt, hoe "vies" je handen zijn.

Die caliper methode is misschien niet alles (afhankjelijk van wie het doet en dus hoe "gelijkend" je het doet, maar zijn impedantiemeting is nutteloos
Het was niet op de binnenkant van de handen, maar thnx!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:08:44 #245
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147508761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Het was niet op de binnenkant van de handen, maar thnx!
dan nog blijft het een moment opname die behoorlijk beinvloed wordt door zout en vocht op je huid, en hoeveel vocht je vast houd op dat moment

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 12-12-2014 11:13:48 ]
pi_147508770
Opzich waren ze best dichtbij elkaar. Body fat caliper +- 12% en de impendantie meting 14.4
pi_147508778
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

dan nog blijft het een moment opname die behoorlijk beinvloed wordt door zout en vocht op je huid, hoeveel vocht je vast houd op dat moment
Ja klopt, ik zei ook een beetje sceptisch tegen hem dat ik niet helemaal geloofde dat zijn methode beter werkte.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:10:16 #248
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147508795
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Anton91 het volgende:
Opzich waren ze best dichtbij elkaar. Body fat caliper +- 12% en de impendantie meting 14.4
gewoon jezelf vergelijken met een beetje legitte bf% pic's online
en wellicht nog een paar keer die caliper doen
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:12:54 #249
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147508845
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen _O_
nice man. Was dit als afwisseling? Of ga je verder d'r mee?
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:20:15 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147509076
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen _O_
Dat is 10x10 1 compound per workout toch?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147510876
Heb dringend hulp nodig.

Ik ben in mei begonnen met bulken. Vier maanden lang heb ik rond de 3000 kcal per dag gegeten, en ik kwam tijdens die periode geleidelijk aan in gewicht, zo'n 400 gram per week, zelfs tijdens de laatste week.

Een maand later kwam ik er (vrij laat) achter dat mijn gewichttoename al een maand daarvoor opeens gestopt was. Ik kwam niet langzamer bij zoals ik verwachtte, het was van de ene op de andere week helemaal gestopt, en na enkele weken begon ik zelfs af te vallen. Ik at nog steeds rond de 3000 kcal. Ik heb toen mijn inname verhoogd naar 3500 kcal, waarna ik enekele weken weer leek aan te komen.

De afgelopen weken heb ik rond de 3700 kcal per dag binnengekregen, en ik ben de afgelopen tweede weken weer niet aangekomen.

Lang verhaal kort:
Drie maanden geleden kwam ik nog ~400g per week aan van 3000 kcal per dag, inmiddels ben ik slechts 2,5kg zwaarder, maar kom ik helemaal niet aan van 3700 kcal per dag.

Mijn vraag:
Wat is dit? :')

Mijn maintenance kan toch niet in drie maanden tijd en met 2,5kg extra lichaamsgewicht met meer dan 1000 kcal omhoog zijn gegaan?

Lintworm een optie? :')
pi_147511107
In de tussentijd maar naar 4000 kcal per dag gaan.

Leek me echt geweldig toen ik las dat Raymond bulkte op 5500 kcal en cutte op 4500 kcal, terwijl ik zelf moest bulken op 3000 kcal. Maar nu ik elke dag 3700 kcal eet (en goed vol zit...) piep ik toch wel anders. :')
pi_147511157
Ray steelt je gains.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:50:57 #254
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147511476
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
In de tussentijd maar naar 4000 kcal per dag gaan.

Leek me echt geweldig toen ik las dat Raymond bulkte op 5500 kcal en cutte op 4500 kcal, terwijl ik zelf moest bulken op 3000 kcal. Maar nu ik elke dag 3700 kcal eet (en goed vol zit...) piep ik toch wel anders. :')
gewoon opschroeven.

Is er niet iets wat je vaak eet wat ze low fat low carb hebben gemaakt zonder je in te lichten? :+ ;)
'k weet niet of je bijv. heel vaak buiten bent momenteel? maar een maatje van @ gym is hovenier, en die moet kaulo veel vreten momenteel om niet af te vallen.

focus op high calorie food, en beetje wennen aan wat meer eten, komt goed.
Gewoon jezelf 'avonds helemaal vol eten met je avondeten, en dan een liter melk d'r bovenop atten. weekje vol houden en die 3700 is peanuts voor je ;) srs

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:38 schreef Beach het volgende:
Ray steelt je gains.
ssssttt..
pi_147511557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

gewoon opschroeven.

Is er niet iets wat je vaak eet wat ze low fat low carb hebben gemaakt zonder je in te lichten? :+ ;)
'k weet niet of je bijv. heel vaak buiten bent momenteel? maar een maatje van @ gym is hovenier, en die moet kaulo veel vreten momenteel om niet af te vallen.

focus op high calorie food, en beetje wennen aan wat meer eten, komt goed.
Gewoon jezelf 'avonds helemaal vol eten met je avondeten, en dan een liter melk d'r bovenop. weekje vol houden en die 3700 is peanuts voor je ;) srs
Ja maar zoveel extra terwijl ik amper ben bijgekomen. Dat is toch raar, of niet?

De afgelopen weken ben ik wel weer aan het werk, en ik sta bijna de hele dag, dus dat zou een gedeelte kunnen verklaren. Maar dit is al drie maanden aan de hand.

Ook al drie maanden vrijwel geen gains.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:55:12 #256
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147511602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:53 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ja maar zoveel extra terwijl ik amper ben bijgekomen. Dat is toch raar, of niet?

De afgelopen weken ben ik wel weer aan het werk, en ik sta bijna de hele dag, dus dat zou een gedeelte kunnen verklaren. Maar dit is al drie maanden aan de hand.

Ook al drie maanden vrijwel geen gains.
en je stoelgang en alles is wel gewoon zo als het was?
is het stressvol werk?
Hele dag staan is wel degelijk anders als hele dag zitten
pi_147511640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

en je stoelgang en alles is wel gewoon zo als het was?
Daar is me niks aan opgevallen nee.
pi_147511709
Ja, vandaar dat werk ook zeker wel invloed kan hebben. Maar zoals ik zei is dit al drie maanden aan de gang, en ben ik pas weer twee drie weken aan het werk.

Wellicht verklaart het waarom ik eerst bij 3500 wel even aankwam en toen al snel niet meer. Samenkomst van omstandigheden?
pi_147512013
Als je niet meer aankomt, dan moet je nog meer eten lijkt mij zo
pi_147512469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, vandaar dat werk ook zeker wel invloed kan hebben. Maar zoals ik zei is dit al drie maanden aan de gang, en ben ik pas weer twee drie weken aan het werk.

Wellicht verklaart het waarom ik eerst bij 3500 wel even aankwam en toen al snel niet meer. Samenkomst van omstandigheden?
Ik ga toch echt voor het antwoord van Beach. Wellicht heeft stress en/of verandering in je levenspatroon (slaap, werk, rooster) ook nog invloed zoals anderen al aangeven.
pi_147513191
Je vergeet ook dat je lichaam je eigen stofwisseling ook omhoog gooit als je langdurig meer gaat eten.
Net als dat je stofwisseling ook omlaag gaat als je langdurig minder eet.

Nu zal die verhoging niet zoveel zijn als jij aangeeft, dus er zitten ws ook nog wel wat andere factoren aan.

En dan nog is je lichaam geen machine en niet gelijkmatig.
Je kan weken amper aankomen, en dan ineens toch weer wel terwijl je hetzelfde aantal kcals eet.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:06:55 #262
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147514013
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen _O_
ook nog toename in kracht? Heb er al vaker van gehoord en het wel eens overwogen. Ik krijg maar heel weinig extra massa als ik niet flink aan de herhalingen zit.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:35:05 #263
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147516748
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is 10x10 1 compound per workout toch?
Klopt. 2 sec beweging en 4 sec negatief met max 1,5 min rust tussen de sets. Ik deed BOR, cable fly, seated db press. Daarnaast deed ik voor armen 6*10 zelfde principe.

@Ray Ik wilde het 6 weken doen, maar het is echt vreselijk saai. Ik denk wel dat ik het 1 maandje in het jaar doe als afwisseling.

@stinkie Nee, je zal ongetwijfeld op je 1rm inleveren.
Deathlift or Die.
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:20:03 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147519924
Holy moses, Russiche vrouwen...



Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
  FOK!fotograaf vrijdag 12 december 2014 @ 17:26:20 #265
159915 -Menn0-
MNO
pi_147520077
Jelly at arms ;(
,,/
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:28:24 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
  FOK!fotograaf vrijdag 12 december 2014 @ 17:30:30 #267
159915 -Menn0-
MNO
pi_147520172
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij d'r benen ook. :P
Zelfs op d'r lats, als er een raam open gaat stijgt ze op!
,,/
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:47:15 #268
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147520570
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
Holy moses, Russiche vrouwen...

[ afbeelding ]

Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
LOL, check die jelly chick op de achtergrond haten.
pi_147520722
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
Holy moses, Russiche vrouwen...

[ afbeelding ]

Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
Maar weet je zeker dat het een vrouw is?
pi_147520736
Leg curl kapot, dan maar stiffed legged deadlifts...

Beste beslissing ooit :D
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:59:55 #271
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147520941
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
Holy moses, Russiche vrouwen...

[ afbeelding ]

Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
Geil :')
Deathlift or Die.
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:19:09 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147521526
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Geil :')
Neuh, maar ik durf te wedden dat ze 90% van ons er makkelijk uit lift.
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:34:38 #273
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147521940
als je een man volspuit met oestrogeen en hij kan daarna harder zeiken dan de gemiddelde vrouw is ook niemand verbaasd
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_147522014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

LOL, check die jelly chick op de achtergrond haten.
Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent... :')

Gadverdamme.
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:50:16 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147522288
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent... :')

Gadverdamme.
Kettlebelltopic is verderop evenals het fitnesstopic
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147522302
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Kettlebelltopic is verderop evenals het fitnesstopic
Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:53:30 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147522366
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?
Het is niet mijn kopje thee maar heb dr wel respect voor. Is hard voor gewerkt. Toewijding noemen ze dat, kunnen een hoop mensen wat van leren.

Wat verwacht je dan in een bodybuildingtopic? Plastic varkens als Nicki Minaj of haute couture catwalkmodellen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:53:59 #278
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147522376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?
klagen over bodybuilders doe je maar ergens anders
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_147522412
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is niet mijn kopje thee maar heb dr wel respect voor. Is hard voor gewerkt. Toewijding noemen ze dat, kunnen een hoop mensen wat van leren.

Wat verwacht je dan in een bodybuildingtopic? Plastic varkens als Nicki Minaj of haute couture catwalkmodellen?
Ik heb er ook respect voor. Maar ik mag toch wel stellen dat ik het niet mooi vind?

Jeetje, ik wist niet dat de tenen zo lang waren bij sommige hier. _O-
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:13:17 #280
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147522830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb er ook respect voor. Maar ik mag toch wel stellen dat ik het niet mooi vind?

Jeetje, ik wist niet dat de tenen zo lang waren bij sommige hier. _O-
Het is de expressie van jezelf waarom je zulke reacties krijgt.
pi_147522838
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is de expressie van jezelf waarom je zulke reacties krijgt.
Dat zal het zijn. :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:16:56 #282
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147522928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent... :')

Gadverdamme.
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
pi_147522946
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
Dat snap ik
pi_147523155
theunderdog do you even lift
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:38:40 #285
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147523654
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Leg curl kapot, dan maar stiffed legged deadlifts...

Beste beslissing ooit :D
Erg he.

Kun jij het vanaf de grond helemaal?
Ik mis ergens 20cm _O- :@
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:17:11 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147525018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?
Ze ziet er IMHO stukken beter uit dan bv een desiree dumpel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_147525050
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze ziet er IMHO stukken beter uit dan bv een desiree dumpel
Allebei abnormaal gespierd.
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:30:37 #288
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_147525453
thick girls :9~ :9~ :9~ :9~
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147526089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
thick girls :9~ :9~ :9~ :9~
Daarmee doel je toch niet op die foto hier?

Niet mooi hoor.
Geen referral hier.
pi_147526466
Kan men dit nog wel een BOR noemen?


Die rug aan het eind... :D
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:00:40 #291
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147527119
Geen referral hier.
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:42:29 #293
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_147530965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Daarmee doel je toch niet op die foto hier?

Niet mooi hoor.
nee ik bedoel meer de dames die wat gezetter zijn door hun spierbouw.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147531597
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
Holy moses, Russiche vrouwen...

[ afbeelding ]

Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
Als Russische atleten al aan de doping zitten, is dit niet een heel verwonderlijk resultaat.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147531698
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
Dit.
En dit is het BB topic, dan moet je niet zeuren als er zo nu en dan wat gespierds voorbij komt, ookal is het een vrouw (en nee: ik vind haar ook niet mooi).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147531789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Leg curl kapot, dan maar stiffed legged deadlifts...

Beste beslissing ooit :D
Stiffed legged DL's zijn erg fijn idd. Al vind ik de lying leg curls ook erg fijn. Een van de betere machines.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147532040
Voor de nieuwe OP: de top 3 van 2014

Phil Heath:
http://www.bodybuilding.c(...)07-menspreind034.jpg

Kai Greene:
http://www.bodybuilding.c(...)_7523v1411193516.jpg

Shawn Rhoden:
http://www.bodybuilding.c(...)g_92581316241629.jpg

Beetje matige foto's maar kan zo snel geen betere vinden.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:31:56 #298
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147532732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Leg curl kapot, dan maar stiffed legged deadlifts...

Beste beslissing ooit :D
lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:34:03 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147532790
Filmpje van Dimitar Savatinov, iets naar beneden scrollen. Als je daar je handen mee traint voor een paar maanden kan je het sap uit staal knijpen. :D

https://www.facebook.com/giantslive
pi_147532829
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.
Zittende is kut idd, maar liggend is er niets mis mee, toch?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147532844
Vol.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:41:35 #302
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')