Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Kettlebelltopic is verderop evenals het fitnesstopic
Het is niet mijn kopje thee maar heb dr wel respect voor. Is hard voor gewerkt. Toewijding noemen ze dat, kunnen een hoop mensen wat van leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?
klagen over bodybuilders doe je maar ergens andersquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor. Maar ik mag toch wel stellen dat ik het niet mooi vind?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is niet mijn kopje thee maar heb dr wel respect voor. Is hard voor gewerkt. Toewijding noemen ze dat, kunnen een hoop mensen wat van leren.
Wat verwacht je dan in een bodybuildingtopic? Plastic varkens als Nicki Minaj of haute couture catwalkmodellen?
Het is de expressie van jezelf waarom je zulke reacties krijgt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor. Maar ik mag toch wel stellen dat ik het niet mooi vind?
Jeetje, ik wist niet dat de tenen zo lang waren bij sommige hier.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is de expressie van jezelf waarom je zulke reacties krijgt.
quote:
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent...![]()
Gadverdamme.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
Erg he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Leg curl kapot, dan maar stiffed legged deadlifts...
Beste beslissing ooit
Ze ziet er IMHO stukken beter uit dan bv een desiree dumpelquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allebei abnormaal gespierd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze ziet er IMHO stukken beter uit dan bv een desiree dumpel
Power shrugs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Lightweight het volgende:
Kan men dit nog wel een BOR noemen?
Die rug aan het eind...
nee ik bedoel meer de dames die wat gezetter zijn door hun spierbouw.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Daarmee doel je toch niet op die foto hier?
Niet mooi hoor.
Als Russische atleten al aan de doping zitten, is dit niet een heel verwonderlijk resultaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
Holy moses, Russiche vrouwen...
[ afbeelding ]
Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
Stiffed legged DL's zijn erg fijn idd. Al vind ik de lying leg curls ook erg fijn. Een van de betere machines.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Beste beslissing ooit
lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Beste beslissing ooit
Zittende is kut idd, maar liggend is er niets mis mee, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |