dat is wel onzinnig en stom. Als je optimaal wilt groeien zul je behlave genoeg kcal's toch ook genoeg van alle essentiele amino zuren, genoeg micro's, en de juiste verhoudingen in je macro's binnen moeten krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken.
Olijfolie is niet om te verhitten. Vervalt ergens tussen de 150 en 200 graden celsius in vrije radicalen. Leuk om als dressing door je sla (quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Olijfolie is gewoon gezond hoor.
Dat is het SeeFood-dieet. When you see food you eat it.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken.
NICE!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.
Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'
[ afbeelding ]
Doe ze eens aan en maak er dan eens een foto van. Kunnen wij ziens of het daadwerkelijk rekt zonder strak te zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.
Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'
[ afbeelding ]
Nice! Kun je eens een foto posten dat je hem aan hebt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
[ afbeelding ]
mits goed gebruikt zijn callipers beter. Het zit 'm echter in het mits....quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Anton91 het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
niet eens een no-homoquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice! Kun je eens een foto posten dat je hem aan hebt?
idd. zijn methode is volledig afhankelijk van hoeveel eelt jij op je handen en voeten hebt, hoe bezweet je bent, hoeveel zout je gegeten hebt, hoe "vies" je handen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Anton91 het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
Ik heb vaak de meting bij mijzelf gedaan en kom altijd +- op hetzelfde uit. Het gaat mij gewoon om een indicatie, maar dat dacht ik dus ook dat deze betrouwbaarder zou zijn. Thnx!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits goed gebruikt zijn callipers beter. Het zit 'm echter in het mits....
Impendantie met 4 contactpunten is redelijk betrouwbaar. Ik gebruik er ook 1 met alleen contact op voeten, maar ik kijk alleen daar een daling of stijging, niet naar het absolute percentage
als je flink eelt op je jatten hebt tientallen %quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
Die apparaten zijn natuurlijk niet heel betrouwbaar, maar wat zal de afwijking er nou in zijn? Zal niet meer dan 1-2% zijn toch?
Het was niet op de binnenkant van de handen, maar thnx!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. zijn methode is volledig afhankelijk van hoeveel eelt jij op je handen en voeten hebt, hoe bezweet je bent, hoeveel zout je gegeten hebt, hoe "vies" je handen zijn.
Die caliper methode is misschien niet alles (afhankjelijk van wie het doet en dus hoe "gelijkend" je het doet, maar zijn impedantiemeting is nutteloos
dan nog blijft het een moment opname die behoorlijk beinvloed wordt door zout en vocht op je huid, en hoeveel vocht je vast houd op dat momentquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het was niet op de binnenkant van de handen, maar thnx!
Ja klopt, ik zei ook een beetje sceptisch tegen hem dat ik niet helemaal geloofde dat zijn methode beter werkte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan nog blijft het een moment opname die behoorlijk beinvloed wordt door zout en vocht op je huid, hoeveel vocht je vast houd op dat moment
gewoon jezelf vergelijken met een beetje legitte bf% pic's onlinequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Anton91 het volgende:
Opzich waren ze best dichtbij elkaar. Body fat caliper +- 12% en de impendantie meting 14.4
nice man. Was dit als afwisseling? Of ga je verder d'r mee?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen
Dat is 10x10 1 compound per workout toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
gewoon opschroeven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
In de tussentijd maar naar 4000 kcal per dag gaan.
Leek me echt geweldig toen ik las dat Raymond bulkte op 5500 kcal en cutte op 4500 kcal, terwijl ik zelf moest bulken op 3000 kcal. Maar nu ik elke dag 3700 kcal eet (en goed vol zit...) piep ik toch wel anders.
ssssttt..quote:
Ja maar zoveel extra terwijl ik amper ben bijgekomen. Dat is toch raar, of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon opschroeven.
Is er niet iets wat je vaak eet wat ze low fat low carb hebben gemaakt zonder je in te lichten?![]()
![]()
'k weet niet of je bijv. heel vaak buiten bent momenteel? maar een maatje van @ gym is hovenier, en die moet kaulo veel vreten momenteel om niet af te vallen.
focus op high calorie food, en beetje wennen aan wat meer eten, komt goed.
Gewoon jezelf 'avonds helemaal vol eten met je avondeten, en dan een liter melk d'r bovenop. weekje vol houden en die 3700 is peanuts voor jesrs
en je stoelgang en alles is wel gewoon zo als het was?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar zoveel extra terwijl ik amper ben bijgekomen. Dat is toch raar, of niet?
De afgelopen weken ben ik wel weer aan het werk, en ik sta bijna de hele dag, dus dat zou een gedeelte kunnen verklaren. Maar dit is al drie maanden aan de hand.
Ook al drie maanden vrijwel geen gains.
Daar is me niks aan opgevallen nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en je stoelgang en alles is wel gewoon zo als het was?
Ik ga toch echt voor het antwoord van Beach. Wellicht heeft stress en/of verandering in je levenspatroon (slaap, werk, rooster) ook nog invloed zoals anderen al aangeven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, vandaar dat werk ook zeker wel invloed kan hebben. Maar zoals ik zei is dit al drie maanden aan de gang, en ben ik pas weer twee drie weken aan het werk.
Wellicht verklaart het waarom ik eerst bij 3500 wel even aankwam en toen al snel niet meer. Samenkomst van omstandigheden?
ook nog toename in kracht? Heb er al vaker van gehoord en het wel eens overwogen. Ik krijg maar heel weinig extra massa als ik niet flink aan de herhalingen zit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Klopt. 2 sec beweging en 4 sec negatief met max 1,5 min rust tussen de sets. Ik deed BOR, cable fly, seated db press. Daarnaast deed ik voor armen 6*10 zelfde principe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is 10x10 1 compound per workout toch?
LOL, check die jelly chick op de achtergrond haten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
Holy moses, Russiche vrouwen...
[ afbeelding ]
Mikhail Koklyaev and Natalia Truhina (young athlete from Russia 80,4 kg
Maar weet je zeker dat het een vrouw is?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Geilquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent...quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
LOL, check die jelly chick op de achtergrond haten.
Kettlebelltopic is verderop evenals het fitnesstopicquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent...![]()
Gadverdamme.
Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Kettlebelltopic is verderop evenals het fitnesstopic
Het is niet mijn kopje thee maar heb dr wel respect voor. Is hard voor gewerkt. Toewijding noemen ze dat, kunnen een hoop mensen wat van leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij vindt zo,n lichaam oprecht mooi bij een vrouw?
klagen over bodybuilders doe je maar ergens andersquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor. Maar ik mag toch wel stellen dat ik het niet mooi vind?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is niet mijn kopje thee maar heb dr wel respect voor. Is hard voor gewerkt. Toewijding noemen ze dat, kunnen een hoop mensen wat van leren.
Wat verwacht je dan in een bodybuildingtopic? Plastic varkens als Nicki Minaj of haute couture catwalkmodellen?
Het is de expressie van jezelf waarom je zulke reacties krijgt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor. Maar ik mag toch wel stellen dat ik het niet mooi vind?
Jeetje, ik wist niet dat de tenen zo lang waren bij sommige hier.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is de expressie van jezelf waarom je zulke reacties krijgt.
quote:
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, want op zo,n lichaam haat je als je vrouw bent...![]()
Gadverdamme.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
Erg he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Leg curl kapot, dan maar stiffed legged deadlifts...
Beste beslissing ooit
Ze ziet er IMHO stukken beter uit dan bv een desiree dumpelquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allebei abnormaal gespierd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze ziet er IMHO stukken beter uit dan bv een desiree dumpel
Power shrugs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Lightweight het volgende:
Kan men dit nog wel een BOR noemen?
Die rug aan het eind...
nee ik bedoel meer de dames die wat gezetter zijn door hun spierbouw.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Daarmee doel je toch niet op die foto hier?
Niet mooi hoor.
Als Russische atleten al aan de doping zitten, is dit niet een heel verwonderlijk resultaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Yup. Want daar gaat het helemaal niet om. Ik zou 1000x liever met haar trainen dan de douchebags die ik in gyms over zo'n beetje de halve wereld waar ik geweest ben tegen kom.
Stiffed legged DL's zijn erg fijn idd. Al vind ik de lying leg curls ook erg fijn. Een van de betere machines.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Beste beslissing ooit
lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Beste beslissing ooit
Zittende is kut idd, maar liggend is er niets mis mee, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |