hoeveel wil je ervoor?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bij mijn eerste pot kreeg ik een sample en dacht goh wat lekker, laat ik direct 2 potten kopen...![]()
Maarja ik ben nu iets over de helft van de eerste pot en de smaak begint mij steeds minder te bevallen.
Olijfolie is gewoon gezond hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef fathank het volgende:
Bakken en braden in een goeie klont grasboter. Mensen die een biefstuk bakken in olijfolie.
Te hard gebulkt Fanta dat je zo hard wil cutten? Of moet je een streefgewicht hebben op een bepaalde datum?
Laatstequote:Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef fathank het volgende:
Bakken en braden in een goeie klont grasboter. Mensen die een biefstuk bakken in olijfolie.
Te hard gebulkt Fanta dat je zo hard wil cutten? Of moet je een streefgewicht hebben op een bepaalde datum?
Onverhit wel, tijdens het verhitten kunnen er schadelijke stoffen vrijkomen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Olijfolie is gewoon gezond hoor.
Absoluut! Maar als het op 200 kcal (voor de olie) verschil al verkeerd gaat, gaat er wel meer mis.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Onderrapportage is een van de redenen waarom mensen niet afvallen naar hun wens of zelfs aankomen. Ik rond altijd af naar boven en om eerlijk te zijn, ik gebruik zo weinig olie dat er niks achterblijft.
Tja, wat is niet schadelijk tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Onverhit wel, tijdens het verhitten kunnen er schadelijke stoffen vrijkomen.
Dat is zo natuurlijk, maar sommige mensen zijn zo dom. Ik weeg nu alles af..wil zeker weten wat ik binnen krijg.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef Multiply het volgende:
[..]
Absoluut! Maar als het op 200 kcal (voor de olie) verschil al verkeerd gaat, gaat er wel meer mis.
Dan zul je ongeveer evenveel gebruiken als wat er bij mij overblijft.
Heel veel, alleen je kan wel een groot deel beperken. Buiten dat het schadelijk is vind ik een neutrale olie, zoals koolzaadolie het lekkerste om mee te koken. Olijfolie heeft teveel smaak wat heerlijk is in Mediteraanse gerechten, maar voor de rest niet echt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, wat is niet schadelijk tegenwoordig.
Nooit meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
Ik dronk vandaag een blikje Ice Tea, maar dat wil ik liever geheim houden tegenover m'n bro'squote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje aan de sporters hier: hoe erg letten jullie op je voeding? gaat er nooit meer een zakje chips, biertje naar binnen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik dronk vandaag een blikje Ice Tea, maar dat wil ik liever geheim houden tegenover m'n bro's
Gast waarom zo negatief. Je stelt zelf een vraag en dan ga je zo naar lopen doen als je antwoord krijgtquote:
Oh, ik had het idee dat het sarcastisch was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Gast waarom zo negatief. Je stelt zelf een vraag en dan ga je zo naar lopen doen als je antwoord krijgt
ik let er op. Maar dat is iets anders dan nooit meer chips of bier als je dat lekker vind.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Nee man, daar hebben we een ONZ-topic voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik had het idee dat het sarcastisch was.
Maar op wat voor manier let je erop dan? hoe vaak eet je nog "ongezonde" dingen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik let er op. Maar dat is iets anders dan nooit meer chips of bier als je dat lekker vind.
Vandaag als lunch een donnerbox, 3 oliebollen en als diner pizza. Het was een goede dag
Chips eet ik eigenlijk bijna nooit, alleen als iemand anders t aanbiedt. Bier drink ik eigenlijk elk weekend wel. Ik doe t voor mn plezier, en een biertje meer of minder zal voor de gains niet uitmaken imo. Wel respect voor de mensen die helemaal niet drinken, ik vind dat te moeilijk met sociale levenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Niet mokken, lekker oneindig wokken. https://www.facebook.com/(...)0838815988206&type=3quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Als je gaat bulken is dat wel goed natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:46 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker oneindig wokken. https://www.facebook.com/(...)0838815988206&type=3
Ik tel alleen calorieën verder eet ik wat ik wil.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
Maar van alcohol, snoep is toch ook slecht voor je spiermassa?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik tel alleen calorieën verder eet ik wat ik wil.
Misschien wel, maar ik ben geen professionele bodybuilder dus voor mij wegen de nadelen van die voeding niet op tegen de voordelen. Geniet liever van een glas whisky of een zak snoep op z'n tijd dan dat ik moet leven op rijst, kwark en kip.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar van alcohol, snoep is toch ook slecht voor je spiermassa?
T boeit allemaal in principe geen klap zolang je macronutrieten goed zijn. Ja, er is eten en drinken dat hoger in micronutrieten is en daardoor gezonder, maar nee, dat is niet echt heel boeiend omdat je toch wel je dagelijkse behoeften binnen haalt als je over het algemeen gezond eet. Rare dieet fratsen zijn voor mensen die er niks van snappen of echt de laatste paar procent uit hun lichaam willen halen. Nauwelijks relevant voor de gemiddelde recreatieve sporter in de sportschool. Ook al denken een hoop idioten van wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar van alcohol, snoep is toch ook slecht voor je spiermassa?
Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:42 schreef Push. het volgende:
[..]
T boeit allemaal in principe geen klap zolang je macronutrieten goed zijn. Ja, er is eten en drinken dat hoger in micronutrieten is en daardoor gezonder, maar nee, dat is niet echt heel boeiend omdat je toch wel je dagelijkse behoeften binnen haalt als je over het algemeen gezond eet. Rare dieet fratsen zijn voor mensen die er niks van snappen of echt de laatste paar procent uit hun lichaam willen halen. Nauwelijks relevant voor de gemiddelde recreatieve sporter in de sportschool. Ook al denken een hoop idioten van wel.
dat is wel onzinnig en stom. Als je optimaal wilt groeien zul je behlave genoeg kcal's toch ook genoeg van alle essentiele amino zuren, genoeg micro's, en de juiste verhoudingen in je macro's binnen moeten krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken.
Olijfolie is niet om te verhitten. Vervalt ergens tussen de 150 en 200 graden celsius in vrije radicalen. Leuk om als dressing door je sla (quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Olijfolie is gewoon gezond hoor.
Dat is het SeeFood-dieet. When you see food you eat it.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat bodybuilders die gingen bulken, juist de meest ongezonde troep naar binnen gingen werken.
NICE!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.
Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'
[ afbeelding ]
Doe ze eens aan en maak er dan eens een foto van. Kunnen wij ziens of het daadwerkelijk rekt zonder strak te zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
Eindelijk m'n paar Barbell Apparel denim jeans binnen. Zouden eigenlijk geleverd worden in september, maar het is een kickstarter, vertraging was verwacht. Maar ik ben heel tevreden erover. Ik liep nu rond met een size 32/34. Het denim materiaal is stretchy, als je size gained 'rekt' t gewoon mee zonder dat het strak gaat zitten.
Kreeg er een 25 dollar discount code bij als iemand intresse heeft. 'HOLIDAY2015'
[ afbeelding ]
Nice! Kun je eens een foto posten dat je hem aan hebt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Nuggets het volgende:
[ afbeelding ]
mits goed gebruikt zijn callipers beter. Het zit 'm echter in het mits....quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Anton91 het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
niet eens een no-homoquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice! Kun je eens een foto posten dat je hem aan hebt?
idd. zijn methode is volledig afhankelijk van hoeveel eelt jij op je handen en voeten hebt, hoe bezweet je bent, hoeveel zout je gegeten hebt, hoe "vies" je handen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Anton91 het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens om vet te meten? Ik heb mijzelf ook een Body fat caliper van Bodyenfitshop gekocht en deze gebruik ik, maar nou zei een of andere fitnessinstructeur dat dit juist een heel onbetrouwbare methode was. Zijn methode, met 2 plaatjes op de voeten en 2 plaatjes op de handen lijkt mij juist weer onbetrouwbaarder.
Ik heb vaak de meting bij mijzelf gedaan en kom altijd +- op hetzelfde uit. Het gaat mij gewoon om een indicatie, maar dat dacht ik dus ook dat deze betrouwbaarder zou zijn. Thnx!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits goed gebruikt zijn callipers beter. Het zit 'm echter in het mits....
Impendantie met 4 contactpunten is redelijk betrouwbaar. Ik gebruik er ook 1 met alleen contact op voeten, maar ik kijk alleen daar een daling of stijging, niet naar het absolute percentage
als je flink eelt op je jatten hebt tientallen %quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
Die apparaten zijn natuurlijk niet heel betrouwbaar, maar wat zal de afwijking er nou in zijn? Zal niet meer dan 1-2% zijn toch?
Het was niet op de binnenkant van de handen, maar thnx!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. zijn methode is volledig afhankelijk van hoeveel eelt jij op je handen en voeten hebt, hoe bezweet je bent, hoeveel zout je gegeten hebt, hoe "vies" je handen zijn.
Die caliper methode is misschien niet alles (afhankjelijk van wie het doet en dus hoe "gelijkend" je het doet, maar zijn impedantiemeting is nutteloos
dan nog blijft het een moment opname die behoorlijk beinvloed wordt door zout en vocht op je huid, en hoeveel vocht je vast houd op dat momentquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het was niet op de binnenkant van de handen, maar thnx!
Ja klopt, ik zei ook een beetje sceptisch tegen hem dat ik niet helemaal geloofde dat zijn methode beter werkte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan nog blijft het een moment opname die behoorlijk beinvloed wordt door zout en vocht op je huid, hoeveel vocht je vast houd op dat moment
gewoon jezelf vergelijken met een beetje legitte bf% pic's onlinequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Anton91 het volgende:
Opzich waren ze best dichtbij elkaar. Body fat caliper +- 12% en de impendantie meting 14.4
nice man. Was dit als afwisseling? Of ga je verder d'r mee?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen
Dat is 10x10 1 compound per workout toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Resultaten van iets meer dan een maand GVT: +3 cm borstomtrek, +1 cm armen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |