Wou dit weekend al gaan maar heb het wat druk, ga de volgende keer sowieso eens kijken om te zien hoe het er aan toe gaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat naar meets gaan sowieso een goede stap is, niet eens direct om mee te doen, maar om te kijken hoe het er aan toegaat. Beetje wennen enzo, juiste mindset krijgen.
Volgens mij kan je gewoon normale Adidas schoenen passen. Ik heb zelf maat 47 voor Adidas en heb voor gewichthefschoenen 47 1/3 gekocht. Zit als gegoten. Check ook even reviews op sites mbt de pasvormquote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand waar ik Powerlift schoenen (bijv die van Adidas) kan kopen/passen in Hilversum/Amsterdam? Kan ze wel bestellen maar wil ze even passen.
Kan best, ik kom ook aan met 2500 kcal (bij 1.87m/89kg).quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit even mijn etensgewoontes opnieuw na te lopen, kom nauwelijks aan de 2500 caloriëen maar toch blijf ik aan komen. Tel (bak)boter enz. er niet bij maar dat kan toch geen 100en caloriëen uitmaken?
Iets zegt me dat DL in de UK, waar een grotere groep rijken is, beter loopt dan in NL. Wellicht maakt het hier nauwelijks winst of zelfs verlies, maar de vraag is wat dan het alternatief is: stoppen of van de hand doen levert hier ws. ook weinig op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is moeilijk te zeggen of het het geld waard is. ik had het er toevallig over met iemand van de week. Wat de gym em sauna betreft zou ik nee zeggen, zeker als je ziet hoe slecht dingen soms worden onderhouden/de tijdspanne dat iets gefixed wordt. Maar zeker in Capelle is het een enorme lap grond met de tennisbanen erbij. Dus hoe ze die grond dan ook hebben, gekocht, huur of anders, dat zal een flinke kostenpost zijn.
Maar de eigenaar, Duncan Bannatyne (misschien bij sommige bekend van de Dragons' Den op BBC two) is een entrepreneur die écht niet een verlieslijdend bedrijf zou runnen. Dus er zal genoeg winst gemaakt worden daar om een flinke laag management te kunnen betalen.
hoeveel boter/olie gebruik je?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zit even mijn etensgewoontes opnieuw na te lopen, kom nauwelijks aan de 2500 caloriëen maar toch blijf ik aan komen. Tel (bak)boter enz. er niet bij maar dat kan toch geen 100en caloriëen uitmaken?
Ik zit op onderhoud op 2600kcal (186cm, 80kg, zittend werk, 3-4 keer per week KT)quote:Op donderdag 11 december 2014 06:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Kan best, ik kom ook aan met 2500 kcal (bij 1.87m/89kg).
de verhouding tusen spiermassa en kracht is niet 1 op 1.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:33 schreef yozd het volgende:
Ik ben vanaf 1 november aan het cutten. Eet op onderhoud, maar doe 4x in de week drie kwartier cardio na mijn krachttraining. Ik hou mijn resultaten om de 2 weken bij via zo'n tanita weegschaal op de sportschool. Die dingen zijn waarschijnlijk heel onbetrouwbaar, maar ik meet mezelf wel altijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip. Volgens dat ding verlies ik elke 2 weken +/- 1,5 kilo vetmassa en tussen de 0,1 en 0,4 kilo spiermassa. Vetpercentage is gedaald van +20% naar 16,5%.
Wat ik me afvraag: mijn spiermassa is in die 5 á 6 weken dus afgenomen. Toch pull/push ik nog steeds hetzelfde aantal kilo's. Hoe kan dat?
Dan ook even terugwegen want ik neem aan dat je de pan niet leegdrinkt na het bakken van je biefstuk of hamburger.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:25 schreef DjMark het volgende:
[..]
hoeveel boter/olie gebruik je?
Het gaat hard met kcals wat dat betreft, 10 gram boter/olie gaat al richting de 100kcals.
Weeg gewoon een keertje af hoeveel (bak) boter/olie je normaal gebruikt, dan heb je enige indicatie.
Oh jawel. Heerlijk. Even een paar slokken gestold vet, daar kun je de hele dag van genieten.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ook even terugwegen want ik neem aan dat je de pan niet leegdrinkt na het bakken van je biefstuk of hamburger.
Welke site heb jij ze gekocht? Volgens mij was er een site die ik vooral niet moest hebben....quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon normale Adidas schoenen passen. Ik heb zelf maat 47 voor Adidas en heb voor gewichthefschoenen 47 1/3 gekocht. Zit als gegoten. Check ook even reviews op sites mbt de pasvorm
Bakboter er altijd bij tellen. 10 ml( nog geen eetlepel) koolzaadolie is al 90 kcal.. tikt hard aan hoor als je ff een scheut doet. Tel alles wat voeding is mee, ook visolie caps ( 20 kcal p/s). Wil je afvallen dan dien je nauwkeurig te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mwah als je het er nooit bij hebt gerekend en je gebruikt altijd evenveel maakt het niet zoveel uit. Ik neem aan dat je die olie toch blijft gebruiken. Dus val je niet (genoeg) af dan moet je gewoon de rest aanpassen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bakboter er altijd bij tellen. 10 ml( nog geen eetlepel) koolzaadolie is al 90 kcal.. tikt hard aan hoor als je ff een scheut doet. Tel alles wat voeding is mee, ook visolie caps ( 20 kcal p/s). Wil je afvallen dan dien je nauwkeurig te zijn.
Niet bij onderstaande site kopen, kan je 3 maanden wachten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welke site heb jij ze gekocht? Volgens mij was er een site die ik vooral niet moest hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het daarmee niet eens. Calorieen blijven calorieen en vooral bij olie kun je al gauw 200 calorieen extra binnenkrijgen. Als je niet afvalt zou het heel goed daar aan kunnen liggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:25 schreef Multiply het volgende:
[..]
Mwah als je het er nooit bij hebt gerekend en je gebruikt altijd evenveel maakt het niet zoveel uit. Ik neem aan dat je die olie toch blijft gebruiken. Dus val je niet (genoeg) af dan moet je gewoon de rest aanpassen.
Waarom heb je het gekocht?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:39 schreef Anton91 het volgende:
Iemand die nog voor een schappelijke prijs een 2 kilo Isolaat perfection, Cookies & cream over wil kopen? Is uiteraard geseald en de tht datum is tot 09-2015. Ik kan het niet opbrengen om dit zelf te drinken, bij de gedachte alleen al word ik misselijk, heb dus een test pakket gekocht met 12 smaakjes dus ik ga van smaak verwisselen.
Bij mijn eerste pot kreeg ik een sample en dacht goh wat lekker, laat ik direct 2 potten kopen...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het daarmee niet eens. Calorieen blijven calorieen en vooral bij olie kun je al gauw 200 calorieen extra binnenkrijgen. Als je niet afvalt zou het heel goed daar aan kunnen liggen.
[..]
Waarom heb je het gekocht?
Haha dat hoor ik vaker, helaasch ben ik lactose-intorelant...en lijk ik net zwanger als ik eiwitshakes nuttigquote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bij mijn eerste pot kreeg ik een sample en dacht goh wat lekker, laat ik direct 2 potten kopen...![]()
Maarja ik ben nu iets over de helft van de eerste pot en de smaak begint mij steeds minder te bevallen.
Ligt er misschien aan wat je eet. Ik eet de standaard hollandse boterhammen met savonds een stuk (of 2 of 3) vlees. Die olie ga ik dus toch wel gebruiken. Het geeft inderdaad een beter beeld van wat je binnenkrijgt als je het bijhoud, maar zoals iemand al eerder zei moet je dan ook gaan kijken wat er in de pan overblijft. Vrij lastig lijkt me.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het daarmee niet eens. Calorieen blijven calorieen en vooral bij olie kun je al gauw 200 calorieen extra binnenkrijgen. Als je niet afvalt zou het heel goed daar aan kunnen liggen.
Onderrapportage is een van de redenen waarom mensen niet afvallen naar hun wens of zelfs aankomen. Ik rond altijd af naar boven en om eerlijk te zijn, ik gebruik zo weinig olie dat er niks achterblijftquote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan wat je eet. Ik eet de standaard hollandse boterhammen met savonds een stuk (of 2 of 3) vlees. Die olie ga ik dus toch wel gebruiken. Het geeft inderdaad een beter beeld van wat je binnenkrijgt als je het bijhoud, maar zoals iemand al eerder zei moet je dan ook gaan kijken wat er in de pan overblijft. Vrij lastig lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |