http://www.examine.com/fa(...)-be-bad-for-you.htmlquote:Op maandag 1 december 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
of kan de hoeveelheid eiwitten ook "gevaarlijk" zijn voor je lichaam?
BFFM is volgens mij redelijk achterhaalt tegenwoordig.quote:
op een hyperthrophy schema worden je heavy compounds ook echt wel sterk no worries.quote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na 2 weken niet gesquat te hebben..
85KG 3x7 SQ
60KG 3x5 BP
50KG 3x5 BOR
120KG 1x5 DL
35KG 3x5 OHP
Maar zit met squat denk snel weer rond de 100.
In ieder geval doe ik nu gewoon assistance erbij als incline DP, pull-ups, buikspieren, lateral raises, hip thrusts, en (curls), en kuiten enzo ook nu.
nice!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:51 schreef Xa1pt het volgende:
Vandaag front squat 5x90.Kon toch meer hebben dan ik dacht.
Dat is ook mijn bottleneck bij frontsquats: die stang goed op zijn plek houden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nice!
kon je het een beetje op je schouders houden?
mja, flex in oa polsen vaak een probleem.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bottleneck bij frontsquats: die stang goed op zijn plek houden.
Je moet eens proberen om je borst extreem op te blazen, zodat je eigenlijk een beetje achterover leunt met je bovenlichaam als je rechtop staat. Als je dan de squat inzet, merk je dat je onderin met je bovenlichaam haaks op de grond staat en blijft de baar gewoon liggen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bottleneck bij frontsquats: die stang goed op zijn plek houden.
Dus om vet kwijt te raken adviseer je gewoon 7 dagen per week 20% onder je onderhoud te gaan en blijven eten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:54 schreef Nic1 het volgende:
[..]
http://www.examine.com/fa(...)-be-bad-for-you.html
[..]
BFFM is volgens mij redelijk achterhaalt tegenwoordig.
Het lijkt me beter je te richten op de basics, later kun je het je altijd nog moeilijker maken mocht dat nodig zijn.
Gewoon 500 kcal onder je onderhoud eten elke dag. Val je ongeveer een halve kilo per week af. Zo niet.. aanpassen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus om vet kwijt te raken adviseer je gewoon 7 dagen per week 20% onder je onderhoud te gaan en blijven eten?
Succes! Heb ook PHUL half jaar gedaan na een jaar SL 5x5. Volume is zwaar in t begin, geef t ff tijd om er aan te wennen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit wordt hem
PHUL Schedule:
Day 1: Upper Power
Day 2: Lower Power
Day 3: Off
Day 4: Upper Hypertrophy
Day 5: Lower Hypertrophy
Day 6: Off
Day 7: Off
leuk schemaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit wordt hem
PHUL Schedule:
Day 1: Upper Power
Day 2: Lower Power
Day 3: Off
Day 4: Upper Hypertrophy
Day 5: Lower Hypertrophy
Day 6: Off
Day 7: Off
Hahahah, gelukkig hier nog nooit voorbij gekomenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
65x1 op de OHP!
nog steeds niet hoger kunnen benchen dan 95x1, het jaar zit er bijna op boys, spannend.
deze ook al een paar keer voorbij horen komen tijdens het benchen: "waarom doe je je houding zo raar, doet dat geen pijn aan je rug?"
De set-up van PLers ziet erook uit als een ballerina curl met die arch.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:08 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Hahahah, gelukkig hier nog nooit voorbij gekomen. Wel heeel wat blikken als ik bezig ben met set-up en alles
Meer arch = kortere rom = zwaardere gewichtenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef Lightweight het volgende:
[..]
De set-up van PLers ziet erook uit als een ballerina curl met die arch.
Dat vind ik dus ook, als je de arch bij sommige ziet valt er nauwelijks nog wat te benchen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:51 schreef DjMark het volgende:
[..]
Meer arch = kortere rom = zwaardere gewichten
IMHO gewoon een vorm van cheaten als je extreem gaat archen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
5x5 is toch ook gewoon hypertrophy?
Yep, je core flink trainen, die houdt je overeind. En de valsalva manoeuvre leren. http://www.myweightlifting.com/valsalva-maneuver/quote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
!
Deze week begonnen met krachttraining en ben samen met een vriendelijke gozert van de sportschool alle grote compound oefeningen langs gegaan om de techniek aan te leren. (Squat, BP, OHP, DL, rows) Mijn deadlift en rows gaan verrassend goed qua techniek.
Echter heb ik grote problemen met de squat: ik leun tijdens het squatten veel te veel naar voren met mijn bovenlichaam. Vandaag ging het wel beter dan maandag, maar ik moet voor mijn gevoel erg veel mijn (onder?)rug forceren om mijn bovenlichaam een klein beetje verticaal te houden tijdens de squat. Op het moment dat ik het te forceer heb ik de neiging om op mijn tenen te gaan staan. Niet echt de bedoeling lijkt me.
Veel oefenen en doen zal ongetwijfeld helpen, maar iemand nog handige tips om mijn bovenlichaam recht te houden tijdens het squatten?
Good work, nice traps.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
![]()
[ afbeelding ]
Ja die zijn best goed up gepulled :-). Gewoon veeeeel vaker gepakt dan de standaaed 1x per weekquote:
welcome to the clubquote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
!
Deze week begonnen met krachttraining en ben samen met een vriendelijke gozert van de sportschool alle grote compound oefeningen langs gegaan om de techniek aan te leren. (Squat, BP, OHP, DL, rows) Mijn deadlift en rows gaan verrassend goed qua techniek.
Echter heb ik grote problemen met de squat: ik leun tijdens het squatten veel te veel naar voren met mijn bovenlichaam. Vandaag ging het wel beter dan maandag, maar ik moet voor mijn gevoel erg veel mijn (onder?)rug forceren om mijn bovenlichaam een klein beetje verticaal te houden tijdens de squat. Op het moment dat ik het te forceer heb ik de neiging om op mijn tenen te gaan staan. Niet echt de bedoeling lijkt me.
Veel oefenen en doen zal ongetwijfeld helpen, maar iemand nog handige tips om mijn bovenlichaam recht te houden tijdens het squatten?
Dat lijkt wel een darkroom.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wanneer begint de cut? je bent nu lkkr buff, denk als je straks een echt cut inzet je erg goed er uit gaat zien.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat gelige licht in de vid? Ze hebben gele filters op de tl's beneden zodat je niet in het licht ligt te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een darkroom.
Them traps, though.
Na de jaarswisselingquote:Op donderdag 4 december 2014 03:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wanneer begint de cut? je bent nu lkkr buff, denk als je straks een echt cut inzet je erg goed er uit gaat zien.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef stinkie het volgende:
hee Ray, kuiten jonguh.Hey! haha. vuile stinkertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
strong calfs bro![]()
quote:
Traps zijn trouwens ook wel goed bijgetrokken door m'n pull techniek aan te passen.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hey! haha. vuile stinkert![]()
strong calfs bro
net een tumorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik wil ook nog wel eens in de Smith de kuitjes pakken, kan zit of staand, voeten verhooGd (op een blok hout oid). Op deze manier vond ik het niet heel fijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, neuh.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
En dan na de foto de gewichten er weer netjes afhalen en met 60 kg squatten.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Lightweight het volgende:
Front Squatten is erg easy.Ik had een keer na front squats dat ik bloed poepte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adertje gesprongen ergens. Is best even schrikken, tot je bedenkt hoe het kwam.
![]()
Hahah. Die had ik in gym al eens gespammed ;-)quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Even quoten zodat je het ziet:
[ afbeelding ]
Looking good bro!
Hater.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:
Ff weer eens ingelogged @ dbb tegen alle gevoelens in![]()
Ik log pas weer in als ze een '19jarige ik train al een half jaar welke orals zal ik nemen'-filter invoerenquote:
Is mn neefquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Questular het volgende:
De persoon rechts is ook iemand van fok! of dat niet?
Hhah idd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik log pas weer in als ze een '19jarige ik train al een half jaar welke orals zal ik nemen'-filter invoeren
Waar zie je die?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah idd.
Net ook weer e.o.a. Ventje zn fotos. Traint 1,5 jr. Iets wat progressie op zn fotos. En dan opeens nog 1,5 jr later een full blown tren fysiekKlaar voor de flex cup
![]()
Begrijp het probleem niet echt. Als iemand aan AAS doet, lekker boeiend? Zijn risico toch? En bij DBB maar je toch ook echt wel specifiek een AAS sub-forum in, wil je dat tegenkomen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik log pas weer in als ze een '19jarige ik train al een half jaar welke orals zal ik nemen'-filter invoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |