Wanneer begint de cut? je bent nu lkkr buff, denk als je straks een echt cut inzet je erg goed er uit gaat zien.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat gelige licht in de vid? Ze hebben gele filters op de tl's beneden zodat je niet in het licht ligt te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een darkroom.
Them traps, though.
Na de jaarswisselingquote:Op donderdag 4 december 2014 03:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wanneer begint de cut? je bent nu lkkr buff, denk als je straks een echt cut inzet je erg goed er uit gaat zien.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef stinkie het volgende:
hee Ray, kuiten jonguh.Hey! haha. vuile stinkertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
strong calfs bro![]()
quote:
Traps zijn trouwens ook wel goed bijgetrokken door m'n pull techniek aan te passen.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hey! haha. vuile stinkert![]()
strong calfs bro
net een tumorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik wil ook nog wel eens in de Smith de kuitjes pakken, kan zit of staand, voeten verhooGd (op een blok hout oid). Op deze manier vond ik het niet heel fijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, neuh.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
En dan na de foto de gewichten er weer netjes afhalen en met 60 kg squatten.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Lightweight het volgende:
Front Squatten is erg easy.Ik had een keer na front squats dat ik bloed poepte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adertje gesprongen ergens. Is best even schrikken, tot je bedenkt hoe het kwam.
![]()
Hahah. Die had ik in gym al eens gespammed ;-)quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Even quoten zodat je het ziet:
[ afbeelding ]
Looking good bro!
Hater.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:
Ff weer eens ingelogged @ dbb tegen alle gevoelens in![]()
Ik log pas weer in als ze een '19jarige ik train al een half jaar welke orals zal ik nemen'-filter invoerenquote:
Is mn neefquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Questular het volgende:
De persoon rechts is ook iemand van fok! of dat niet?
Hhah idd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik log pas weer in als ze een '19jarige ik train al een half jaar welke orals zal ik nemen'-filter invoeren
Waar zie je die?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah idd.
Net ook weer e.o.a. Ventje zn fotos. Traint 1,5 jr. Iets wat progressie op zn fotos. En dan opeens nog 1,5 jr later een full blown tren fysiekKlaar voor de flex cup
![]()
Begrijp het probleem niet echt. Als iemand aan AAS doet, lekker boeiend? Zijn risico toch? En bij DBB maar je toch ook echt wel specifiek een AAS sub-forum in, wil je dat tegenkomen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik log pas weer in als ze een '19jarige ik train al een half jaar welke orals zal ik nemen'-filter invoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |