Mooie ballen straks ook op het stationspleinquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Nee grapje Rotterdam is best mooi. En dat zeg ik als boerenlul.
Rustig, was maar aan het joken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Je druk maken om welk merk deodorant iemand gebruikt.
Ik kan je ook gewoon ontlopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga iets anders gebruiken voor als ik je tegen kom pls.
Rot op. Je houdt ook van Dexter?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Crip het volgende:
Wie weet een leuke serie naast breaking bad en dexter.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dexter was mijn eerste liefde. Had echt lang een crush op zijn koelbloedigheid.
Einde was wel lelijk ja. ;/quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef seto het volgende:
dexter is echt om te huilen na seizoen 4
dat einde!
KUT HEquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef seto het volgende:
dat einde!
DM het even, misschien komt de boodschap dan aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Weissman het volgende:
Deuce, Crip, DM. Ik blijf jullie niet waarschuwen.
Ik vond seizoen 5 best wel tegenvallen. De rest vond ik allemaal goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef seto het volgende:
dat einde!
Half uur? In het gat waar ik opgegroeid ben was het 1x per uur, 's zondags 1x per 2 uur. Is nu een belbus oid. (geen idee, al 100 jaar niet meer met de bus gereisd).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Dat is het allerergste als je uit een grote stad in een dorp komt. HOE BEDOEL JE DE BUS KOMT EENS PER HALFUUR?
#Weissman4modquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Weissman het volgende:
Deuce, Crip, DM. Ik blijf jullie niet waarschuwen.
Ben je al zo oud Cor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Half uur? In het gat waar ik opgegroeid ben was het 1x per uur, 's zondags 1x per 2 uur. Is nu een belbus oid. (geen idee, al 100 jaar niet meer met de bus gereisd).
House of Cards?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Crip het volgende:
Wie weet een leuke serie naast breaking bad en dexter.
Ze zijn de hele tijd met elkaar in SC. Hetzelfde flikken ze ook in de turkenreeks. 60% van de posts daar gaat tussen die 2.quote:
Lekker gezellig en knus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze zijn de hele tijd met elkaar in SC. Hetzelfde flikken ze ook in de turkenreeks. 60% van de posts daar gaat tussen die 2.
Ik kan m zo moeilijk los zien van z'n rol in Six Feet Under (5 seizoenen) dat ik niet door seizoen 1 heen kwam. Misschien in een serie stop pauze wintertijd zomertijd dip nog eens proberen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 5 best wel tegenvallen. De rest vond ik allemaal goed.
Sobersoquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef seto het volgende:
jagen ik heb je als mascotte gezet zijn we nu vriendjes
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker gezellig en knus.
Voor de rest valt er bijna met niemand normaal te praten. Maja, FOK!kers zijn autistisch.
Ja da's een beetje misleidend. T gaat over de weg van een politicus in t Witte Huis. En ik ben er daardoor nooit ana begonnen want ik vind politiek geen ruk aan, laat staan die van de USA. Maar de valsheid en geslepenheid van deze man..... heerlijk!quote:
quote:
Dat heb ik nooit gekeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan m zo moeilijk los zien van z'n rol in Six Feet Under (5 seizoenen) dat ik niet door seizoen 1 heen kwam. Misschien in een serie stop pauze wintertijd zomertijd dip nog eens proberen.
Hm klinkt wel interesting! Thanks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's een beetje misleidend. T gaat over de weg van een politicus in t Witte Huis. En ik ben er daardoor nooit ana begonnen want ik vind politiek geen ruk aan, laat staan die van de USA. Maar de valsheid en geslepenheid van deze man..... heerlijk!
Kevin Spacey!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker gezellig en knus.
Voor de rest valt er bijna met niemand normaal te praten. Maja, FOK!kers zijn autistisch.
Is mijn alltime favourite serie. 3x gezien inmiddels. Dus t is wat lastig loswrikkenquote:
hier gaat er 11 december ook een grote vestiging openquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Ik erger me aan het massale Primark-tuig wat je sinds de opening ziet. Godverdomme de Bijenkorf ingeruild voor de Primark wat een ellende.
Al die stomme bruine papieren tasjes ook door de hele stad heenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Ik erger me aan het massale Primark-tuig wat je sinds de opening ziet. Godverdomme de Bijenkorf ingeruild voor de Primark wat een ellende.
Commando want Arniequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Weet iemand nog een goede actiefilm?
Zo eentje waarvan je het zweet nog net niet uitbreekt van de spanning. Met de perfecte verhouding aan explosies.
*roept iets met choppah*quote:
Primark is de F4F onder de "warenhuizen".quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
En Patricia Clarkson & Susan Sarandonquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Blijf het geniaal vinden dat ze Justin Timberlake wisten te strikken
Wie of wat is dit?quote:
Ik weet het, Emilia Clarke is out of my league.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Gymchick. Goeie.
Hey deuce. Ze gaat niet aan je piemel zitten.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
wat?
is mijn mening bemoei je niet joh
ga jij maar lekker over je gevoelens praten of over politiek dan trek ik Priscilla nog een keer op de m'n knop
Ik heb meer pareltjes geproduceerd vandaagquote:
Leuke MK klokje heeft ze, bijna niemsnd heeft die.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Gymchick. Goeie.
Hey deuce. Ze gaat niet aan je piemel zitten.
wantquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms snap ik die spree shootings wel.
Mensenhaatdag. En niet eens ongesteld, kun je nagaan. Echt zo'n dag waarbij je bij iedereen die iets tegen je zegt een vuist tegen de adamsappel wil rammen. Geen rage verder,quote:
Wil je knuffelen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mensenhaatdag. En niet eens ongesteld, kun je nagaan. Echt zo'n dag waarbij je bij iedereen die iets tegen je zegt een vuist tegen de adamsappel wil rammen. Geen rage verder,
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms snap ik die spree shootings wel.
ben je op dieet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mensenhaatdag. En niet eens ongesteld, kun je nagaan. Echt zo'n dag waarbij je bij iedereen die iets tegen je zegt een vuist tegen de adamsappel wil rammen. Geen rage verder,
Niet eens.quote:
minimaal een flesquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens.
Avondafspraak afzeggen, thuiskomen en bh afgooien helpt al. Wijn helpt nog meer. Wijn
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die feels.quote:i (40) stopped talking to women completely (outside of work). my exes were all psychos.
women are different than i thought when i was younger. i came to the conclusion, that most of them are not really "persons", they're just good looking bodies, who need someone to pay for their lifes. that insight was shocking.
i used to fuck hookers for a while but now i'm not even interested in sex anymore. hmm, weird.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Precies. Who de neuk cares.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Je druk maken om welk merk deodorant iemand gebruikt.
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Precies. Who de neuk cares.
Alsof axe stinkt ofzo lol.
Blijft wel een leuke topic titel. Dat wel
Ps: als iemand nog een deo weet die het trekt heel de dag, incl trainen?
Bij mij is hij uitgewerkt en dan meurt het naar peen en uien meestal soms tijdens het trainen
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.
Het zou eigenlijk 3-5 dagen moeten werken, maar dat heeft het bij mij nooit gedaan.
Geprobeerd nadat Odorex niet meer werkte. Werkte net zo min.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.
Het zou eigenlijk 3-5 dagen moeten werken, maar dat heeft het bij mij nooit gedaan.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.
Oordopjes kunnen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet ik zo'n vuurwerkcd die ze voor honden gebruiken opzetten vastomlijnd mezelf te laten wennen. Ze zijn alweer begonnen met de rotjes en dingetjes.
bestaat daar nog steeds de polen route voor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet ik zo'n vuurwerkcd die ze voor honden gebruiken opzetten vastomlijnd mezelf te laten wennen. Ze zijn alweer begonnen met de rotjes en dingetjes.
en dan niet zien dat ze een rotje jouw kant op gooien zeker. No thanks Sjef. Ik heb nog wel mooie foto's van afgeblazen handen waarbij gepoogd werd de boel bij elkaar te naaien. Dit jaar dienst in het oogziekenhuis, waar ze de eerste dagen van januari vrijplannen voor vuurwerkshit.quote:
Het is zeker leuk spul als je er gewoon normaal mee omgaat. Helaas heb je er altijd tokkies of hersenloze josti's bijzitten die niet verantwoord met vuurwerk om kunnen gaan,quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en dan niet zien dat ze een rotje jouw kant op gooien zeker. No thanks Sjef. Ik heb nog wel mooie foto's van afgeblazen handen waarbij gepoogd werd de boel bij elkaar te naaien. Dit jaar dienst in het oogziekenhuis, waar ze de eerste dagen van januari vrijplannen voor vuurwerkshit.
Leuk spul joh..
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:14 schreef seto het volgende:
ewa luister dan ik ga deze op die dikke gooien haha check
[ afbeelding ]
Stoppen met deo, wassen en dan koud douchen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Precies. Who de neuk cares.
Alsof axe stinkt ofzo lol.
Blijft wel een leuke topic titel. Dat wel
Ps: als iemand nog een deo weet die het trekt heel de dag, incl trainen?
Bij mij is hij uitgewerkt en dan meurt het naar peen en uien meestal soms tijdens het trainen
je kan ook een aluinstick/block gebruikenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Een poolse gozer in mijn gym (haha) neemt altijd iets bijzonders uit polen mee, ook zo iets.
Maar dat bestaat dus hier ook.
Ik ga ff kijken
nog geen roidragequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, de interventie vindt plaats.
fuck, kan het nog verder wegquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gvd naar Zuid-Afrika gevlogen met z'n anabole harses.
Ik wil het niet weten...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb meer pareltjes geproduceerd vandaag
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekendquote:
Ik dacht dat je het over een bout had waar bulkkoning Raymond nog een puntje aan kon zuigen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekend
Ik dacht dat je jouw vriendin een pearl necklace had gegevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekend
die dunne pootjes, nee niet echtquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
beetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
Vandaag nog niet, misschien dalijk nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jouw vriendin een pearl necklace had gegeven
Deuce en Sapstengel (no homo)quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
Is toch juist een pre voor jou?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het zou me echt niks uitmaken of dat zo is, ziek lekker man
zijn die tieten dan wel echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
kapsel vind ik ook niet geweldigquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?zijn echt zie hje aan krommingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey beachquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kapsel vind ik ook niet geweldig
hey seto
zon hekel aan Turken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Geil wijf, zouuitzondering maken. Tenzij Turks. Dan hek nog een fles nodig
denkbeeldig plaatje van Jackie Chan die naar zijn hoofd wijst met beide handenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou even tripverslagje moeten maken van de per ongeluk iets teveel genomen valium icm wijn met een kikker op de fles
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.quote:
hebbie een kapotte rug dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.
Nee spleetogige vamme, zo makkelijk ben ik niet verklaard.
Als dat zo was lag ik nu altijd met mezelf te spelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
Hey douche ben jij dat op die plaatje?
Olympus has fallen al gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Weet iemand nog een goede actiefilm?
Zo eentje waarvan je het zweet nog net niet uitbreekt van de spanning. Met de perfecte verhouding aan explosies.
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man, 55... Was dan al lang op visvakantie naar Thailand geweest
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan aan de hand van die beelden geen goede vergelijking maken, derhalve onthoud ik mij van stemmenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!quote:
Leeft Spielberg nog?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
BINNENKORT SAMEN SOPPEN OP CHRIS PRATT JA??
Is echt een vrouwending volgens mij, een film kijken puur omdat er een of andere gast in meespeelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Had hem laatst gezien in Guardians of the Galaxy, was toch wel sprakeloos.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
GRS, tell'emquote:Op woensdag 26 november 2014 10:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!
50% voor die onderstequote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
per ongeluk op 'onderste' geklikt door jouw post, maar ik zou voor de middelste gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
Dat is een piano met 2 ballonnen erop geplakt en een snollenkop erboven.
Wat jij wil, pop.quote:
HNNNNG JA.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Ik heb dan ook op de bovenste gestemd maar kan oprecht zeggen dat ik het thuis beter heb.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
En die middelste heeft een gephotoshopte kont. Heb zelf wel op de onderste gestemd.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En die middelste heeft een gephotoshopte kont. Heb zelf wel op de onderste gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al duidelijk te zien aan de pixels en hoe blurry dat jurkje onderaan was
quote:
Oh man, the suspence is killingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Onderwijssysteem VS is ruk. Kinderen leren er niet om zelf na te denken. Kijk voor de aardigheid de onderwijsdocumentare van Morgan Spurlock.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef seto het volgende:
hopelijk hebben ze wat slimmere kinderen deze keer in jurassic world
godverdomme wat waren die kinderen dom in jurassic park
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef no1uknow het volgende:
als jullie een braincracking spel willen spelen btw:
Ik doe het nu op m'n smartphone, zit op 32,34 seconden
ja daarom juistquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef no1uknow het volgende:
Probeer het
En probeer vervolgens je apparatuur niet het raam uit te gooien
ooit gekocht op steam nooit gespeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef no1uknow het volgende:
Probeer het
En probeer vervolgens je apparatuur niet het raam uit te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ie z'n biosbroek wel aan zekerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je vastpakken aan jouw arm was nog leuker
Een gat onder in de popcornbak en dan helpen beboteren bedoel je!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ie z'n biosbroek wel aan zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Zo eng was die film helemaal niet, jij jezelf-op-mannen-werpende lellebel (met goede Scarjo smaak) dat je er bent!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je vastpakken aan jouw arm was nog leuker
Nu al een deurmatjequote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
No1uknecht en G.R.Supreme op weg naar de bioscoop.
Je leest verkeerdquote:Op woensdag 26 november 2014 15:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Denken dat Sander een pussy is
[ afbeelding ]
Komt op hetzelfde neer toch? Of wilde je hem overhalen om voor het thuisteam te spelen?quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo eng was die film helemaal niet, jij jezelf-op-Sander-werpende lellebel (met goede Scarjo smaak) dat je er bent!
Daar ben ik nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef seto het volgende:
heb je ook zijn stijve lul vastgepakt?
als je begrijpt wat ik bedoel
Man-o-man-o-man: het schiet ook werkelijk niet op bij jullie, he?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Daar ben ik nog niet aan toegekomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Uitleg: De pussy in pussywhipped slaat op het vagijntje van de vrouw. Niet op het zijn van een pussy van de mannelijke figuur in deze relatie. De interpretatie dat de man, indien gepussywhipped, dan ook een pussy in de betekenis van "watje" is, is geheel persoonlijk en dient mij niet aangerekend te wiorden. #disclaimer #youtryingtogetmekilledboy?!quote:
Ik heb z'n fobo nog niet bekekenquote:Of wilde je hem overhalen om voor het thuisteam te spelen?
quote:
Je bent toch niet lesbisch he? Dat vind ik wel zo walgelijk!quote:
Ik ga niet gelijk baby's uitpoepen jaquote:Op woensdag 26 november 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man-o-man-o-man: het schiet ook werkelijk niet op bij jullie, he?
Film was trouwens subliemquote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Je maakt me trots!
*aai over de tet*
Wel lesbisch voor Scarlett Johansson en Alison Briequote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent toch niet lesbisch he? Dat vind ik wel zo walgelijk!
Daarvoor ben je toch de aardkloot gezet?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk baby's uitpoepen ja
quote:[..]
Film was trouwens subliem
Die laatste ken ik niet. Ff googlen. BRB!quote:[..]
Wel lesbisch voor Scarlett Johansson en Alison Brie
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent toch niet lesbisch he? Dat vind ik wel zo walgelijk!
Tussen eindelijk eens gaan seksen en baby's uitpoepen zit nogal een verschil.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk baby's uitpoepen ja
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
zegt de bijna getrouwdequote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Kut. Heb ik al die tijd no1 ge-DM'd voor nudes?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is verwarrender dan ik toe wil geven, die UI. Waarom de haat no1, waarom de haat.
Waarschijnlijk. Al denk ik dat ik hariger ben dan die arische jongen, dus verschil is gauw genoeg merkbaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kut. Heb ik al die tijd no1 ge-DM'd voor nudes?
Heb jij zo'n harige jaren 70 dot dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Al denk ik dat ik hariger ben dan die arische jongen, dus verschil is gauw genoeg merkbaar.
Heel fok lijkt ongesteld.
quote:
'ja maar ik wil het zelf'quote:
Wie biedt zich aan? Groot en sterk zoekt ze.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Langer dan 1.82 is nooit gelukt nee. En sterk, meh. Kan beter
Ik snap jou niet Weiss, ze lachen je uit (plus je vrouwtje), maken vieze opmerkingen en toch probeer je bij hun in darmkanaal te kruipen? Waarom man, waar is je eer?quote:
ff schere dan mag je langskomequote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Al denk ik dat ik hariger ben dan die arische jongen,
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap sowieso oprecht niet wat jij en Deuce in het turkentopic doen.
Hoe kom je erbij dat ik bij die figuren in hun darmkanaal probeer te kruipen? Waar baseer je dat op? Just curious.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik snap jou niet Weiss, ze lachen je uit (plus je vrouwtje), maken vieze opmerkingen en toch probeer je bij hun in darmkanaal te kruipen? Waarom man, waar is je eer?
..en die opmerkingen die ze maken hé dat zijn geen opmerkingen van GYM niveau (ha ha en het is klaar) maar echt hele vieze opmerkingen.
Je postgedrag in dat topic. Maar geeft niet, ga vooral zo door, tis goed zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik bij die figuren in hun darmkanaal probeer kruipen? Waar baseer je dat op? Just curious.
Waarom haal je mij er weer bij, vriendinnetje?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap sowieso oprecht niet wat jij en Deuce in het turkentopic doen.
Ik snap niet dat jij je opeens zo druk maakt om mij. Als mensen hier in deze reeks over mijn vriendin beginnen zeg je er ook verder niks van. Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:12 schreef Montelly het volgende:
Je postgedrag in dat topic. Maar geeft niet, ga vooral zo door, tis goed zo.
Komt omdat je daar bijdehand begon te doenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij je opeens zo druk maakt om mij. Als mensen hier in deze reeks over mijn vriendin beginnen zeg je er ook verder niks van. Beetje hypocriet vind je niet?
Idd vriend. Ook gewoon lekker strakke seks op z'n Grieks.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Kkturke altyd overal drama
Geef mij maar Grieken veel gezelliger en drinke ook gewn lekker oezootjes
Laterz
Waar heb je het over man?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
Komt omdat je daar bijdehand begon te doen![]()
En hoe ben jij veel anders dan die mensen daar? Of waarom zouden de mensen die hier posten wel anders zijn?quote:denk ik dan tjonge jonge, die mensen zijn je vrienden niet hé.
Oh, je denkt nu opeens ook te weten wat ik kwetsend vind en wat niet?quote:Als hier grapjes over jou of messy worden gemaakt dan zijn dat hoogstens oppervlakkige opmerkingen. "Grapjes" die daar worden gemaakt hebben een hele andere strekking, CC zal het wel begrijpen.
Ik snap je punt volledig. Ik vind de turkenreeks dan ook nog steeds een kankerreeks. Mijn mening over de users daar is dan ook niet veranderd.quote:Maar nogmaal Weiss, het is goed zo.![]()
Nee serieus, ik snap het niet. Het is een ongezellige teringreeks waar ze als je er niet past in één of andere aidsflamewar terecht komt, waarbij de turken toch altijd elkaar steunen, hoe debiel het postgedrag ook is. Ik snap je punt over Weiss, waarom ergens posten waar het gewoon complete bullshit is en ze je af proberen te maken wanneer het kan, maar hetzelfde gaat toch voor jou op?quote:
Denk omdat ik het met Montelly heb gehad over de sfeer in dat topic, en waarom ik er niet meepost. Verder niets persoonlijks.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Weissman het volgende:
En dafuq heeft C_C hier mee te maken?
Hey jakkenhakker waar is NUltyquote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef JaqenHghar het volgende:
gaat het weer over die turken
doe gewoon normaal , lekker blank, zoals ik
hahahah ja toch laterz
ho verkeerde account
1ste + 2de klas havo, AXE Apolloquote:
Ik zie nergens AXE staan vriend.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
1ste + 2de klas havo, AXE Apollo
[ afbeelding ]
ik kon het oude flesje niet vindenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zie nergens AXE staan vriend.
Ik heb nog een flesje Dark Chocolate aftershave staan uit het jaar 2006 ofzo.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Komt omdat je daar bijdehand begon te doendenk ik dan tjonge jonge, die mensen zijn je vrienden niet hé.
Als hier grapjes over jou of messy worden gemaakt dan zijn dat hoogstens oppervlakkige opmerkingen. "Grapjes" die daar worden gemaakt hebben een hele andere strekking, CC zal het wel begrijpen.
Maar nogmaals Weiss, het is goed zo.![]()
Zeg toch niet dat ik tot die tijd niets ga doen. Morgen tweedehands fietsje kopen zodat ik met de fiets naar werk kan, en voor de werkdag uit een uurtje los kan op de gym daar. Moet ik alleen wel 5 uur op, da's wat minderquote:
Goede plannen, nu nog volhouden.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat ik tot die tijd niets ga doen. Morgen tweedehands fietsje kopen zodat ik met de fiets naar werk kan, en voor de werkdag uit een uurtje los kan op de gym daar. Moet ik alleen wel 5 uur op, da's wat minder
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
De dude die het runt leek oprechte interesse in z'n klanten te tonen
wait wut..quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot 1 maart abo bij F4F, daarna ga ik over op fitnesscentrum noord, tussen de echte bois. De dude die het runt leek oprechte interesse in z'n klanten te tonen, itt de so-called PT-ers die je een beetje een schema meegeven en daarna nooit meer zien. Cardio kan ik in de gym op m'n werk doen, daar staan vnl fietsen en loopbanden, en ik wil dan serieus met KT aan de slag. Moet ook, omdat m'n gewrichten echt aids zijn en steeds slechter worden. 2015 wordt mijn jaar jongens, let op.
kom je in noord trainenquote:
ja kwartje viel laterquote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet de F4F he. Die andere daar.
F4f noordquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
montellie waar train jij dan vriend
?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom je nou drankje doen vrijdag??
nee dima, thx.quote:
Action Hankquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gewoon zo'n legerinstructeur nodig die praktisch vierkant is, boos kijkt en zegt wat ik moet doen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, ik ben Thor aan het kijken.
Hey Fantaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gewoon zo'n legerinstructeur nodig die praktisch vierkant is, boos kijkt en zegt wat ik moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |