En Patricia Clarkson & Susan Sarandonquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Blijf het geniaal vinden dat ze Justin Timberlake wisten te strikken
Wie of wat is dit?quote:
Ik weet het, Emilia Clarke is out of my league.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Gymchick. Goeie.
Hey deuce. Ze gaat niet aan je piemel zitten.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
wat?
is mijn mening bemoei je niet joh
ga jij maar lekker over je gevoelens praten of over politiek dan trek ik Priscilla nog een keer op de m'n knop
Ik heb meer pareltjes geproduceerd vandaagquote:
Leuke MK klokje heeft ze, bijna niemsnd heeft die.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Gymchick. Goeie.
Hey deuce. Ze gaat niet aan je piemel zitten.
wantquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms snap ik die spree shootings wel.
Mensenhaatdag. En niet eens ongesteld, kun je nagaan. Echt zo'n dag waarbij je bij iedereen die iets tegen je zegt een vuist tegen de adamsappel wil rammen. Geen rage verder,quote:
Wil je knuffelen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mensenhaatdag. En niet eens ongesteld, kun je nagaan. Echt zo'n dag waarbij je bij iedereen die iets tegen je zegt een vuist tegen de adamsappel wil rammen. Geen rage verder,
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms snap ik die spree shootings wel.
ben je op dieet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mensenhaatdag. En niet eens ongesteld, kun je nagaan. Echt zo'n dag waarbij je bij iedereen die iets tegen je zegt een vuist tegen de adamsappel wil rammen. Geen rage verder,
Niet eens.quote:
minimaal een flesquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens.
Avondafspraak afzeggen, thuiskomen en bh afgooien helpt al. Wijn helpt nog meer. Wijn
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die feels.quote:i (40) stopped talking to women completely (outside of work). my exes were all psychos.
women are different than i thought when i was younger. i came to the conclusion, that most of them are not really "persons", they're just good looking bodies, who need someone to pay for their lifes. that insight was shocking.
i used to fuck hookers for a while but now i'm not even interested in sex anymore. hmm, weird.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Precies. Who de neuk cares.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Je druk maken om welk merk deodorant iemand gebruikt.
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Precies. Who de neuk cares.
Alsof axe stinkt ofzo lol.
Blijft wel een leuke topic titel. Dat wel
Ps: als iemand nog een deo weet die het trekt heel de dag, incl trainen?
Bij mij is hij uitgewerkt en dan meurt het naar peen en uien meestal soms tijdens het trainen
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.
Het zou eigenlijk 3-5 dagen moeten werken, maar dat heeft het bij mij nooit gedaan.
Geprobeerd nadat Odorex niet meer werkte. Werkte net zo min.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.
Het zou eigenlijk 3-5 dagen moeten werken, maar dat heeft het bij mij nooit gedaan.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.
Oordopjes kunnen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet ik zo'n vuurwerkcd die ze voor honden gebruiken opzetten vastomlijnd mezelf te laten wennen. Ze zijn alweer begonnen met de rotjes en dingetjes.
bestaat daar nog steeds de polen route voor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet ik zo'n vuurwerkcd die ze voor honden gebruiken opzetten vastomlijnd mezelf te laten wennen. Ze zijn alweer begonnen met de rotjes en dingetjes.
en dan niet zien dat ze een rotje jouw kant op gooien zeker. No thanks Sjef. Ik heb nog wel mooie foto's van afgeblazen handen waarbij gepoogd werd de boel bij elkaar te naaien. Dit jaar dienst in het oogziekenhuis, waar ze de eerste dagen van januari vrijplannen voor vuurwerkshit.quote:
Het is zeker leuk spul als je er gewoon normaal mee omgaat. Helaas heb je er altijd tokkies of hersenloze josti's bijzitten die niet verantwoord met vuurwerk om kunnen gaan,quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en dan niet zien dat ze een rotje jouw kant op gooien zeker. No thanks Sjef. Ik heb nog wel mooie foto's van afgeblazen handen waarbij gepoogd werd de boel bij elkaar te naaien. Dit jaar dienst in het oogziekenhuis, waar ze de eerste dagen van januari vrijplannen voor vuurwerkshit.
Leuk spul joh..
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:14 schreef seto het volgende:
ewa luister dan ik ga deze op die dikke gooien haha check
[ afbeelding ]
Stoppen met deo, wassen en dan koud douchen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Precies. Who de neuk cares.
Alsof axe stinkt ofzo lol.
Blijft wel een leuke topic titel. Dat wel
Ps: als iemand nog een deo weet die het trekt heel de dag, incl trainen?
Bij mij is hij uitgewerkt en dan meurt het naar peen en uien meestal soms tijdens het trainen
je kan ook een aluinstick/block gebruikenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Een poolse gozer in mijn gym (haha) neemt altijd iets bijzonders uit polen mee, ook zo iets.
Maar dat bestaat dus hier ook.
Ik ga ff kijken
nog geen roidragequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, de interventie vindt plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |