Precies. Who de neuk cares.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Je druk maken om welk merk deodorant iemand gebruikt.
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Precies. Who de neuk cares.
Alsof axe stinkt ofzo lol.
Blijft wel een leuke topic titel. Dat wel
Ps: als iemand nog een deo weet die het trekt heel de dag, incl trainen?
Bij mij is hij uitgewerkt en dan meurt het naar peen en uien meestal soms tijdens het trainen
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.
Het zou eigenlijk 3-5 dagen moeten werken, maar dat heeft het bij mij nooit gedaan.
Geprobeerd nadat Odorex niet meer werkte. Werkte net zo min.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik naast deo odaban of odorex. Om de dag 's avonds douchen en dan erop doen. Vermindert het zweten drastisch.
Het zou eigenlijk 3-5 dagen moeten werken, maar dat heeft het bij mij nooit gedaan.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syneo 5. 18 euro per fles, maar werkt wel echt 5 dagen.
Oordopjes kunnen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet ik zo'n vuurwerkcd die ze voor honden gebruiken opzetten vastomlijnd mezelf te laten wennen. Ze zijn alweer begonnen met de rotjes en dingetjes.
bestaat daar nog steeds de polen route voor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet ik zo'n vuurwerkcd die ze voor honden gebruiken opzetten vastomlijnd mezelf te laten wennen. Ze zijn alweer begonnen met de rotjes en dingetjes.
en dan niet zien dat ze een rotje jouw kant op gooien zeker. No thanks Sjef. Ik heb nog wel mooie foto's van afgeblazen handen waarbij gepoogd werd de boel bij elkaar te naaien. Dit jaar dienst in het oogziekenhuis, waar ze de eerste dagen van januari vrijplannen voor vuurwerkshit.quote:
Het is zeker leuk spul als je er gewoon normaal mee omgaat. Helaas heb je er altijd tokkies of hersenloze josti's bijzitten die niet verantwoord met vuurwerk om kunnen gaan,quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en dan niet zien dat ze een rotje jouw kant op gooien zeker. No thanks Sjef. Ik heb nog wel mooie foto's van afgeblazen handen waarbij gepoogd werd de boel bij elkaar te naaien. Dit jaar dienst in het oogziekenhuis, waar ze de eerste dagen van januari vrijplannen voor vuurwerkshit.
Leuk spul joh..
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:14 schreef seto het volgende:
ewa luister dan ik ga deze op die dikke gooien haha check
[ afbeelding ]
Stoppen met deo, wassen en dan koud douchen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Precies. Who de neuk cares.
Alsof axe stinkt ofzo lol.
Blijft wel een leuke topic titel. Dat wel
Ps: als iemand nog een deo weet die het trekt heel de dag, incl trainen?
Bij mij is hij uitgewerkt en dan meurt het naar peen en uien meestal soms tijdens het trainen
je kan ook een aluinstick/block gebruikenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Een poolse gozer in mijn gym (haha) neemt altijd iets bijzonders uit polen mee, ook zo iets.
Maar dat bestaat dus hier ook.
Ik ga ff kijken
nog geen roidragequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, de interventie vindt plaats.
fuck, kan het nog verder wegquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gvd naar Zuid-Afrika gevlogen met z'n anabole harses.
Ik wil het niet weten...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb meer pareltjes geproduceerd vandaag
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekendquote:
Ik dacht dat je het over een bout had waar bulkkoning Raymond nog een puntje aan kon zuigen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekend
Ik dacht dat je jouw vriendin een pearl necklace had gegevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekend
die dunne pootjes, nee niet echtquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
beetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
Vandaag nog niet, misschien dalijk nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jouw vriendin een pearl necklace had gegeven
Deuce en Sapstengel (no homo)quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
Is toch juist een pre voor jou?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het zou me echt niks uitmaken of dat zo is, ziek lekker man
zijn die tieten dan wel echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
kapsel vind ik ook niet geweldigquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?zijn echt zie hje aan krommingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey beachquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kapsel vind ik ook niet geweldig
hey seto
zon hekel aan Turken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Geil wijf, zouuitzondering maken. Tenzij Turks. Dan hek nog een fles nodig
denkbeeldig plaatje van Jackie Chan die naar zijn hoofd wijst met beide handenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou even tripverslagje moeten maken van de per ongeluk iets teveel genomen valium icm wijn met een kikker op de fles
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.quote:
hebbie een kapotte rug dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.
Nee spleetogige vamme, zo makkelijk ben ik niet verklaard.
Als dat zo was lag ik nu altijd met mezelf te spelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
Hey douche ben jij dat op die plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |