Ik ben bloedserieus.quote:
het moet niet klopt, Maar wil het welquote:
Dit, maar aangezien TS een leeftijd wilt horen roep ik 20quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.Er staat geen leeftijd voor, als je laat bent kan dat voor anderen misschien apart zijn maar je zult ongetwijfeld niet de enige zijn en je moet het doen wanneer jij er aan toe bent.
Ditquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dit, maar aangezien TS een leeftijd wilt horen roep ik 20
Man, 55, nog steeds niet, en geen schaamte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Maatschappelijk gezien is het tegenwoordig rond je 13de.
Maar ff serieus, als je dus niet bewust aan onthouding doet zou ik me rond me 30ste er wel voor beginnen te schamen maar dat is persoonlijk.
Daarom, het is persoonlijk inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Man, 55, nog steeds niet, en geen schaamte.
Voordat je naar de middelbare school gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:25 schreef numbo8 het volgende:
Wanneer moet je echt ontmaagd zijn, wanneer is het echt te laat ?
ik ben ook van plan om te wachten, ik ga niet als ik ooit 20+ ben zeggen van eeeeeehhhhhh ik pak wel een hoer....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef xuryah het volgende:
Ik zou me pas gaan schamen wanneer je richting de 30 bent.
Waarom moet het tegenwoordig zo vroeg?
Wacht er gewoon lekker mee en doe het pas met iemand waar je van houd!
Je lult toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Man, 55, nog steeds niet, en geen schaamte.
Nee.quote:
ik ben niet iemand die elk gat wil opvullen doe jij maar.... hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:36 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Voordat je naar de middelbare school gaat.
Heb je dan een fysieke aandoening waardoor het niet lukt? Of ben je a-sexueel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |