fuck, kan het nog verder wegquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gvd naar Zuid-Afrika gevlogen met z'n anabole harses.
Ik wil het niet weten...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb meer pareltjes geproduceerd vandaag
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekendquote:
Ik dacht dat je het over een bout had waar bulkkoning Raymond nog een puntje aan kon zuigen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekend
Ik dacht dat je jouw vriendin een pearl necklace had gegevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn relaas over Amsterdam oa. Jou wel bekend
die dunne pootjes, nee niet echtquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
beetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
Vandaag nog niet, misschien dalijk nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jouw vriendin een pearl necklace had gegeven
Deuce en Sapstengel (no homo)quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar much, guys?
Is toch juist een pre voor jou?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het zou me echt niks uitmaken of dat zo is, ziek lekker man
zijn die tieten dan wel echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
kapsel vind ik ook niet geweldigquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?zijn echt zie hje aan krommingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey beachquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kapsel vind ik ook niet geweldig
hey seto
zon hekel aan Turken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Geil wijf, zouuitzondering maken. Tenzij Turks. Dan hek nog een fles nodig
denkbeeldig plaatje van Jackie Chan die naar zijn hoofd wijst met beide handenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou even tripverslagje moeten maken van de per ongeluk iets teveel genomen valium icm wijn met een kikker op de fles
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.quote:
hebbie een kapotte rug dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.
Nee spleetogige vamme, zo makkelijk ben ik niet verklaard.
Als dat zo was lag ik nu altijd met mezelf te spelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
Hey douche ben jij dat op die plaatje?
Olympus has fallen al gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Weet iemand nog een goede actiefilm?
Zo eentje waarvan je het zweet nog net niet uitbreekt van de spanning. Met de perfecte verhouding aan explosies.
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man, 55... Was dan al lang op visvakantie naar Thailand geweest
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan aan de hand van die beelden geen goede vergelijking maken, derhalve onthoud ik mij van stemmenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!quote:
Leeft Spielberg nog?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
BINNENKORT SAMEN SOPPEN OP CHRIS PRATT JA??
Is echt een vrouwending volgens mij, een film kijken puur omdat er een of andere gast in meespeelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Had hem laatst gezien in Guardians of the Galaxy, was toch wel sprakeloos.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
GRS, tell'emquote:Op woensdag 26 november 2014 10:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!
50% voor die onderstequote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
per ongeluk op 'onderste' geklikt door jouw post, maar ik zou voor de middelste gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
Dat is een piano met 2 ballonnen erop geplakt en een snollenkop erboven.
Wat jij wil, pop.quote:
HNNNNG JA.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Ik heb dan ook op de bovenste gestemd maar kan oprecht zeggen dat ik het thuis beter heb.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
En die middelste heeft een gephotoshopte kont. Heb zelf wel op de onderste gestemd.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En die middelste heeft een gephotoshopte kont. Heb zelf wel op de onderste gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al duidelijk te zien aan de pixels en hoe blurry dat jurkje onderaan was
quote:
Oh man, the suspence is killingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Onderwijssysteem VS is ruk. Kinderen leren er niet om zelf na te denken. Kijk voor de aardigheid de onderwijsdocumentare van Morgan Spurlock.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef seto het volgende:
hopelijk hebben ze wat slimmere kinderen deze keer in jurassic world
godverdomme wat waren die kinderen dom in jurassic park
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef no1uknow het volgende:
als jullie een braincracking spel willen spelen btw:
Ik doe het nu op m'n smartphone, zit op 32,34 seconden
ja daarom juistquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef no1uknow het volgende:
Probeer het
En probeer vervolgens je apparatuur niet het raam uit te gooien
ooit gekocht op steam nooit gespeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef no1uknow het volgende:
Probeer het
En probeer vervolgens je apparatuur niet het raam uit te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ie z'n biosbroek wel aan zekerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je vastpakken aan jouw arm was nog leuker
Een gat onder in de popcornbak en dan helpen beboteren bedoel je!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ie z'n biosbroek wel aan zeker![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |