Olympus has fallen al gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Weet iemand nog een goede actiefilm?
Zo eentje waarvan je het zweet nog net niet uitbreekt van de spanning. Met de perfecte verhouding aan explosies.
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man, 55... Was dan al lang op visvakantie naar Thailand geweest
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan aan de hand van die beelden geen goede vergelijking maken, derhalve onthoud ik mij van stemmenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!quote:
Leeft Spielberg nog?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
BINNENKORT SAMEN SOPPEN OP CHRIS PRATT JA??
Is echt een vrouwending volgens mij, een film kijken puur omdat er een of andere gast in meespeelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Had hem laatst gezien in Guardians of the Galaxy, was toch wel sprakeloos.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
GRS, tell'emquote:Op woensdag 26 november 2014 10:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!
50% voor die onderstequote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
per ongeluk op 'onderste' geklikt door jouw post, maar ik zou voor de middelste gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
Dat is een piano met 2 ballonnen erop geplakt en een snollenkop erboven.
Wat jij wil, pop.quote:
HNNNNG JA.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |