Is toch juist een pre voor jou?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het zou me echt niks uitmaken of dat zo is, ziek lekker man
zijn die tieten dan wel echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
kapsel vind ik ook niet geweldigquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Tattoo's, de kapotte broek, dat ding op haar neus, puntige knieen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zijn die tieten dan wel echt?zijn echt zie hje aan krommingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey beachquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kapsel vind ik ook niet geweldig
hey seto
zon hekel aan Turken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Geil wijf, zouuitzondering maken. Tenzij Turks. Dan hek nog een fles nodig
denkbeeldig plaatje van Jackie Chan die naar zijn hoofd wijst met beide handenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou even tripverslagje moeten maken van de per ongeluk iets teveel genomen valium icm wijn met een kikker op de fles
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.quote:
hebbie een kapotte rug dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Seroquel zou een hoop verklaren. Valium is gewoon zodat ik eens in de zoveel tijd 8 uur achter elkaar slaap, ipv de gewoonlijke 2 uur slapen - 1 uur wakker -cyclus.
Nee spleetogige vamme, zo makkelijk ben ik niet verklaard.
Als dat zo was lag ik nu altijd met mezelf te spelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
Hey douche ben jij dat op die plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |