Olympus has fallen al gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Weet iemand nog een goede actiefilm?
Zo eentje waarvan je het zweet nog net niet uitbreekt van de spanning. Met de perfecte verhouding aan explosies.
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man, 55... Was dan al lang op visvakantie naar Thailand geweest
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan aan de hand van die beelden geen goede vergelijking maken, derhalve onthoud ik mij van stemmenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!quote:
Leeft Spielberg nog?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
BINNENKORT SAMEN SOPPEN OP CHRIS PRATT JA??
Is echt een vrouwending volgens mij, een film kijken puur omdat er een of andere gast in meespeelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Had hem laatst gezien in Guardians of the Galaxy, was toch wel sprakeloos.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
GRS, tell'emquote:Op woensdag 26 november 2014 10:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Schiet nou eens op, jullie. Dat gedrentel om elkaar heen. Tijd voor actie!
50% voor die onderstequote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een poll, lang niet gebeurd in dit topic:
Poll: Welke dame is het lekkerst?
• De bovenste
• De middelste
• De onderste
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
per ongeluk op 'onderste' geklikt door jouw post, maar ik zou voor de middelste gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
Dat is een piano met 2 ballonnen erop geplakt en een snollenkop erboven.
Wat jij wil, pop.quote:
HNNNNG JA.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
JA HALLO CC
Ik heb dan ook op de bovenste gestemd maar kan oprecht zeggen dat ik het thuis beter heb.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
En die middelste heeft een gephotoshopte kont. Heb zelf wel op de onderste gestemd.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
50% voor die onderste
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En die middelste heeft een gephotoshopte kont. Heb zelf wel op de onderste gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al duidelijk te zien aan de pixels en hoe blurry dat jurkje onderaan was
quote:
Oh man, the suspence is killingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Onderwijssysteem VS is ruk. Kinderen leren er niet om zelf na te denken. Kijk voor de aardigheid de onderwijsdocumentare van Morgan Spurlock.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef seto het volgende:
hopelijk hebben ze wat slimmere kinderen deze keer in jurassic world
godverdomme wat waren die kinderen dom in jurassic park
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef no1uknow het volgende:
als jullie een braincracking spel willen spelen btw:
Ik doe het nu op m'n smartphone, zit op 32,34 seconden
ja daarom juistquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef no1uknow het volgende:
Probeer het
En probeer vervolgens je apparatuur niet het raam uit te gooien
ooit gekocht op steam nooit gespeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef no1uknow het volgende:
Probeer het
En probeer vervolgens je apparatuur niet het raam uit te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ie z'n biosbroek wel aan zekerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je vastpakken aan jouw arm was nog leuker
Een gat onder in de popcornbak en dan helpen beboteren bedoel je!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ie z'n biosbroek wel aan zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Zo eng was die film helemaal niet, jij jezelf-op-mannen-werpende lellebel (met goede Scarjo smaak) dat je er bent!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je vastpakken aan jouw arm was nog leuker
Nu al een deurmatjequote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
No1uknecht en G.R.Supreme op weg naar de bioscoop.
Je leest verkeerdquote:Op woensdag 26 november 2014 15:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Denken dat Sander een pussy is
[ afbeelding ]
Komt op hetzelfde neer toch? Of wilde je hem overhalen om voor het thuisteam te spelen?quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo eng was die film helemaal niet, jij jezelf-op-Sander-werpende lellebel (met goede Scarjo smaak) dat je er bent!
Daar ben ik nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef seto het volgende:
heb je ook zijn stijve lul vastgepakt?
als je begrijpt wat ik bedoel
Man-o-man-o-man: het schiet ook werkelijk niet op bij jullie, he?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Daar ben ik nog niet aan toegekomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Uitleg: De pussy in pussywhipped slaat op het vagijntje van de vrouw. Niet op het zijn van een pussy van de mannelijke figuur in deze relatie. De interpretatie dat de man, indien gepussywhipped, dan ook een pussy in de betekenis van "watje" is, is geheel persoonlijk en dient mij niet aangerekend te wiorden. #disclaimer #youtryingtogetmekilledboy?!quote:
Ik heb z'n fobo nog niet bekekenquote:Of wilde je hem overhalen om voor het thuisteam te spelen?
quote:
Je bent toch niet lesbisch he? Dat vind ik wel zo walgelijk!quote:
Ik ga niet gelijk baby's uitpoepen jaquote:Op woensdag 26 november 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man-o-man-o-man: het schiet ook werkelijk niet op bij jullie, he?
Film was trouwens subliemquote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Je maakt me trots!
*aai over de tet*
Wel lesbisch voor Scarlett Johansson en Alison Briequote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent toch niet lesbisch he? Dat vind ik wel zo walgelijk!
Daarvoor ben je toch de aardkloot gezet?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk baby's uitpoepen ja
quote:[..]
Film was trouwens subliem
Die laatste ken ik niet. Ff googlen. BRB!quote:[..]
Wel lesbisch voor Scarlett Johansson en Alison Brie
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent toch niet lesbisch he? Dat vind ik wel zo walgelijk!
Tussen eindelijk eens gaan seksen en baby's uitpoepen zit nogal een verschil.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk baby's uitpoepen ja
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
zegt de bijna getrouwdequote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Kut. Heb ik al die tijd no1 ge-DM'd voor nudes?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is verwarrender dan ik toe wil geven, die UI. Waarom de haat no1, waarom de haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |