Waar heb je het over man?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
Komt omdat je daar bijdehand begon te doen![]()
En hoe ben jij veel anders dan die mensen daar? Of waarom zouden de mensen die hier posten wel anders zijn?quote:denk ik dan tjonge jonge, die mensen zijn je vrienden niet hé.
Oh, je denkt nu opeens ook te weten wat ik kwetsend vind en wat niet?quote:Als hier grapjes over jou of messy worden gemaakt dan zijn dat hoogstens oppervlakkige opmerkingen. "Grapjes" die daar worden gemaakt hebben een hele andere strekking, CC zal het wel begrijpen.
Ik snap je punt volledig. Ik vind de turkenreeks dan ook nog steeds een kankerreeks. Mijn mening over de users daar is dan ook niet veranderd.quote:Maar nogmaal Weiss, het is goed zo.![]()
Nee serieus, ik snap het niet. Het is een ongezellige teringreeks waar ze als je er niet past in één of andere aidsflamewar terecht komt, waarbij de turken toch altijd elkaar steunen, hoe debiel het postgedrag ook is. Ik snap je punt over Weiss, waarom ergens posten waar het gewoon complete bullshit is en ze je af proberen te maken wanneer het kan, maar hetzelfde gaat toch voor jou op?quote:
Denk omdat ik het met Montelly heb gehad over de sfeer in dat topic, en waarom ik er niet meepost. Verder niets persoonlijks.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Weissman het volgende:
En dafuq heeft C_C hier mee te maken?
Hey jakkenhakker waar is NUltyquote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef JaqenHghar het volgende:
gaat het weer over die turken
doe gewoon normaal , lekker blank, zoals ik
hahahah ja toch laterz
ho verkeerde account
1ste + 2de klas havo, AXE Apolloquote:
Ik zie nergens AXE staan vriend.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
1ste + 2de klas havo, AXE Apollo
[ afbeelding ]
ik kon het oude flesje niet vindenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zie nergens AXE staan vriend.
Ik heb nog een flesje Dark Chocolate aftershave staan uit het jaar 2006 ofzo.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Komt omdat je daar bijdehand begon te doendenk ik dan tjonge jonge, die mensen zijn je vrienden niet hé.
Als hier grapjes over jou of messy worden gemaakt dan zijn dat hoogstens oppervlakkige opmerkingen. "Grapjes" die daar worden gemaakt hebben een hele andere strekking, CC zal het wel begrijpen.
Maar nogmaals Weiss, het is goed zo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |