Mooie ballen straks ook op het stationspleinquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Nee grapje Rotterdam is best mooi. En dat zeg ik als boerenlul.
Rustig, was maar aan het joken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Je druk maken om welk merk deodorant iemand gebruikt.
Ik kan je ook gewoon ontlopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga iets anders gebruiken voor als ik je tegen kom pls.
Rot op. Je houdt ook van Dexter?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Crip het volgende:
Wie weet een leuke serie naast breaking bad en dexter.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dexter was mijn eerste liefde. Had echt lang een crush op zijn koelbloedigheid.
Einde was wel lelijk ja. ;/quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef seto het volgende:
dexter is echt om te huilen na seizoen 4
dat einde!
KUT HEquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef seto het volgende:
dat einde!
DM het even, misschien komt de boodschap dan aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Weissman het volgende:
Deuce, Crip, DM. Ik blijf jullie niet waarschuwen.
Ik vond seizoen 5 best wel tegenvallen. De rest vond ik allemaal goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef seto het volgende:
dat einde!
Half uur? In het gat waar ik opgegroeid ben was het 1x per uur, 's zondags 1x per 2 uur. Is nu een belbus oid. (geen idee, al 100 jaar niet meer met de bus gereisd).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Dat is het allerergste als je uit een grote stad in een dorp komt. HOE BEDOEL JE DE BUS KOMT EENS PER HALFUUR?
#Weissman4modquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Weissman het volgende:
Deuce, Crip, DM. Ik blijf jullie niet waarschuwen.
Ben je al zo oud Cor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Half uur? In het gat waar ik opgegroeid ben was het 1x per uur, 's zondags 1x per 2 uur. Is nu een belbus oid. (geen idee, al 100 jaar niet meer met de bus gereisd).
House of Cards?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Crip het volgende:
Wie weet een leuke serie naast breaking bad en dexter.
Ze zijn de hele tijd met elkaar in SC. Hetzelfde flikken ze ook in de turkenreeks. 60% van de posts daar gaat tussen die 2.quote:
Lekker gezellig en knus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze zijn de hele tijd met elkaar in SC. Hetzelfde flikken ze ook in de turkenreeks. 60% van de posts daar gaat tussen die 2.
Ik kan m zo moeilijk los zien van z'n rol in Six Feet Under (5 seizoenen) dat ik niet door seizoen 1 heen kwam. Misschien in een serie stop pauze wintertijd zomertijd dip nog eens proberen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 5 best wel tegenvallen. De rest vond ik allemaal goed.
Sobersoquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef seto het volgende:
jagen ik heb je als mascotte gezet zijn we nu vriendjes
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker gezellig en knus.
Voor de rest valt er bijna met niemand normaal te praten. Maja, FOK!kers zijn autistisch.
Ja da's een beetje misleidend. T gaat over de weg van een politicus in t Witte Huis. En ik ben er daardoor nooit ana begonnen want ik vind politiek geen ruk aan, laat staan die van de USA. Maar de valsheid en geslepenheid van deze man..... heerlijk!quote:
quote:
Dat heb ik nooit gekeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan m zo moeilijk los zien van z'n rol in Six Feet Under (5 seizoenen) dat ik niet door seizoen 1 heen kwam. Misschien in een serie stop pauze wintertijd zomertijd dip nog eens proberen.
Hm klinkt wel interesting! Thanks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's een beetje misleidend. T gaat over de weg van een politicus in t Witte Huis. En ik ben er daardoor nooit ana begonnen want ik vind politiek geen ruk aan, laat staan die van de USA. Maar de valsheid en geslepenheid van deze man..... heerlijk!
Kevin Spacey!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker gezellig en knus.
Voor de rest valt er bijna met niemand normaal te praten. Maja, FOK!kers zijn autistisch.
Is mijn alltime favourite serie. 3x gezien inmiddels. Dus t is wat lastig loswrikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |