Ray: ik ben het wederom helemaal met je eens.quote:Op maandag 24 november 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"ja we hadden met alle senarioos rekening gehouden, maar niet met deze" "Nooit verwacht"
![]()
Ga godvr eerst eens een jaar of 5 in alle seizoenen een keer naar die regio waar je dan zo graag heen zou willen. Doe iets nuttigs in die vakanties naast relaxen. Koop een camper van mij part en blijf er een half jaar. En maak dan een goed plan als je het nogsteeds wil
Dom volk echt
ja precies.quote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: ik ben het wederom helemaal met je eens.
Maar je zou denken dat elk normaal mens dit snapt.
De vraag is dan: waarom zijn er dan toch hele volkstammen die niet nadenken.
Unfucking believable.
Volgens mij kun je een 24 uurs kanaal vullen met van die mislukte bed-and-breakfast Ik-vertrek avonturen.
Ja baasquote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
Nieuwe gymchick svp.
En wel lekker aub.
Thigh gapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thigh gap![]()
![]()
En volgns mij heeft ze enorme klauwenSpeciaal voor jou eentje zonder thighgap, kleine handjes (in verhouding dan) en doet nog hetgene wat jij ook het liefst doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thigh gap![]()
![]()
En volgns mij heeft ze enorme klauwenAls ze normaal rechtop zou gaan staan valt het ook wel mee met die thigh gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 15:05 schreef Champy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou eentje zonder thighgap, kleine handjes (in verhouding dan) en doet nog hetgene wat jij ook het liefst doet
[ afbeelding ]
Wat een lekkertje.quote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ze normaal rechtop zou gaan staan valt het ook wel mee met die thigh gap.
[ afbeelding ]
Hey MsMessy ben jij dat op die plaatjequote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey MsMessy ben jij dat op die plaatje
Lage plafonds in de gym in Groningen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Klokov het volgende:
Tom Staal (van Powned/Geenstijl) gespot in Groningen trouwens. Wie gokt waar het item over gaat?
Best wel triest dat er maar één gym is in heel Groningen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Lage plafonds in de gym in Groningen?
Over die gasshit en die nieuwe burgemeester, uiteraard.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Klokov het volgende:
Tom Staal (van Powned/Geenstijl) gespot in Groningen trouwens. Wie gokt waar het item over gaat?
En dan nog kappen met die duckface (wederom: waarom???)quote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan nog kappen met die duckface (wederom: waarom???)
Zijn die tieten echt?quote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]Je vraagt wel erg veel van haar zeg!
https://www.google.nl/sea(...).67.295.5.5.0.msedrc...0...1ac.1.58.img..0.5.295.cvNLXthM2Ek
Alsof de meesten van ons überhaupt eisen kunnen stellen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef fathank het volgende:
maar lekker belangrijk, beter dan de borstkas van een 12-jarig jongetje. Ben immers niet werkzaam voor de kerk.
Dat viel mij ook al op, ja!quote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
die henk is goed op dreef vandaag
Ja geen fuck te doen hiero vandaag. En uitgeslapen want ik moest naar de tandarts. Messcherp zeg ik je.quote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
die henk is goed op dreef vandaag
weekend nog wat gedaan?quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja geen fuck te doen hiero vandaag. En uitgeslapen want ik moest naar de tandarts. Messcherp zeg ik je.
met de houseboot op stap geweestquote:
Terechte klacht, 6"4 master race strugglesquote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Lage plafonds in de gym in Groningen?
Holy crap die op hol geslagen dieselquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
hey VMSDK
ho vergat de vanaftijd. hersteld...
Max pauperquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
hey VMSDK
ho vergat de vanaftijd. hersteld...
2014, dit soort sprookjes nog aanhouden, plsquote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
brb ff zwanger worden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nen-niet-gelijk.html
Die sokken kunnen écht niet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef Klokov het volgende:
Hey Ang3l, zou je raken?
[ afbeelding ]
Kapot sexy toch die piercing daar. Heb er zelf ook wel eens over nagedacht om daar 1 te zetten.quote:
Vind er geen klap aan. En je moet sowieso geschoren zijn wil je er wat van zien, dus scheeruitslag galore. Bij een man mag daar best een beetje getrimd haar zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 18:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kapot sexy toch die piercing daar. Heb er zelf ook wel eens over nagedacht om daar 1 te zetten.
alsjeblieft, ik heb net een weekend achter de rug in een land met alleen maar dit soort bèta's. Spaar mequote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef Klokov het volgende:
Hey Ang3l, zou je raken?
[ afbeelding ]
Whahah. Zo een graftakke lada die na de showroom verlaten nooit meer een garage van binnen zag, en waarbij de rembalans links recht nog maar 96%/4% is. LOLquote:Op maandag 24 november 2014 17:34 schreef Klokov het volgende:
Zie Ray wel aan voor dit soort roadragepraktijken
http://www.dumpert.nl/med(...)st_doet_remtest.html
gewoon blijven scheren, heb je never scheeruitslag. Moeten jullie vrouwen ook eens blijven doenquote:Op maandag 24 november 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind er geen klap aan. En je moet sowieso geschoren zijn wil je er wat van zien, dus scheeruitslag galore. Bij een man mag daar best een beetje getrimd haar zitten.
DAMN. Hahha. Die had ik nog niet gezien ehhehh.quote:Op maandag 24 november 2014 16:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Holy crap die op hol geslagen diesel
Zweden?quote:Op maandag 24 november 2014 18:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
alsjeblieft, ik heb net een weekend achter de rug in een land met alleen maar dit soort bèta's. Spaar me
Nee. Wel ejaculeren gok ikquote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou ze nog ovuleren die rechts onder?
beetje lacteren wellicht?quote:
Werkte het maar zo. Beste optie om niet in het brandwondencentrum terecht te komen is waxen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon blijven scheren, heb je never scheeruitslag. Moeten jullie vrouwen ook eens blijven doen
Lol. Wis ik ook niet meer.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu pas dat Action Hank iets uit Dexter is.
Zo lang geleden.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol. Wis ik ook niet meer.
Omelet du fromage, omelet du fromage, omelet... Du..Fromage. OMELETDUFROMAGE
ganz kaal. All day 'ry dayquote:Op maandag 24 november 2014 18:52 schreef RaymondK het volgende:
Je gaat toch niet heel je zaakie kaal sjezen zeker![]()
![]()
Dem feelsquote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol. Wis ik ook niet meer.
Omelet du fromage, omelet du fromage, omelet... Du..Fromage. OMELETDUFROMAGE
quote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Altijd gezegd he. Geen gag-reflex en eager to please.
en hoe denk jij over een goed geschoren tampeloerusquote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Altijd gezegd he. Geen gag-reflex en eager to please.
stairmastr naast het rack waren er twee bezig die geheel binnen jouw voorkeuren vallen. Een ronde reet van hier tot Tokyo.quote:
Had je niet stiekem een pic kunnen maken?quote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
stairmastr naast het rack waren er twee bezig die geheel binnen jouw voorkeuren vallen. Een ronde reet van hier tot Tokyo.
op 1 meter afstandquote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had je niet stiekem een pic kunnen maken?
Oké dan. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 24 november 2014 20:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
op 1 meter afstand
Buitendat stonden ze ookmnaar mij te kijken dus echt onopvallend was het niet
boeiend niemand heeft er last vanquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef seto het volgende:
ey maar ff seri als je the walking dead leuk vindt heb je echt kapot slechte smaak
just saying
eens met deze manquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef seto het volgende:
ey maar ff seri als je the walking dead leuk vindt heb je echt kapot slechte smaak
just saying
niet spoilen, zit nu southampton te kijken,quote:
prioriteiten stellen broer.quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet spoilen, zit nu southampton te kijken,
Ik denk dat Weissman haar reeds heeft geraaktquote:
quote:
Wtf, dat topicquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
[..]
Ken dr ook niet en zit hier al wel een tijdje waarvan moet ze bekend zijn?quote:
Was je onder de indruk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ken dr ook niet en zit hier al wel een tijdje waarvan moet ze bekend zijn?
sex mod geweest, weinig aan de fantasie overgelaten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ken dr ook niet en zit hier al wel een tijdje waarvan moet ze bekend zijn?
dikke tieten, motorchick, zwarte lipstick. Ik denk dat je wel vieze seks met haar kunt hebben.quote:
quote:
Gisteren leuk concert gehad in Antwerpen, Destrage (Italië), The Contortionist (USA), The Safety Fire (UK) en Protest the Hero (Canada).quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / Rock Werchter 2015 // 25-28 juni // België #1
Whehe, zielig zooitje ongeregeld zij we ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:45 schreef RaymondK het volgende:
Laatste voyeur(s)
fathank
RaymondK
Cataclyst
Denkraam
aight1
Visual
mrstylo
Dimachaerus
Montelly
Montelly
[ afbeelding ]
Die Montelly lust er wel pap van van die Tally zie je haha
Nice. Protest the Hero is tof.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Gisteren leuk concert gehad in Antwerpen, Destrage (Italië), The Contortionist (USA), The Safety Fire (UK) en Protest the Hero (Canada).
M'n oren piepen nu nog
Line-up tot nu toe is wel een beetje recycle werk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / Rock Werchter 2015 // 25-28 juni // België #1
Koop oordoppen als je gehoor je lief is. Tinnitus is niet leuk de rest van je leven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Gisteren leuk concert gehad in Antwerpen, Destrage (Italië), The Contortionist (USA), The Safety Fire (UK) en Protest the Hero (Canada).
M'n oren piepen nu nog
Waren gratis aan de barquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop oordoppen als je gehoor je lief is. Tinnitus is niet leuk de rest van je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je Protest the Hero tof vindt, vind je The Safety Fire ook goedquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Protest the Hero is tof.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Oordoppen zijn ook niet heel goed voor je oren. Ik droeg ze in ibiza elke avond en kon daarna naar de huisarts om m'n oren uit te laten spuiten omdat die helemaal dichtgedrukt waren. Maar goed, liever dat dan gehoorbeschadiging inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop oordoppen als je gehoor je lief is. Tinnitus is niet leuk de rest van je leven.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Waren gratis aan de barMet goeie oordoppen klinkt de muziek veel beter ipv die schuimdoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan niet meer zonder.
Elke avond in 100+ decibel staan is sowieso niet goed voor je, of je nou wel geen oordoppen draagt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oordoppen zijn ook niet heel goed voor je oren. Ik droeg ze in ibiza elke avond en kon daarna naar de huisarts om m'n oren uit te laten spuiten omdat die helemaal dichtgedrukt waren. Maar goed, liever dat dan gehoorbeschadiging inderdaad.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik heb van die speciale muziekdopjes idd. Dan is t niet zo dof als die gele of neon schuimrubberen dingen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Met goeie oordoppen klinkt de muziek veel beter ipv die schuimdoppen. Ik kan niet meer zonder.
cliniclowns ontsnapt uit ziekenhuis?quote:
Jup snap ik, echter doe ik 1 of 2 concerten per jaar en sta ik niet iedere week in een kroeg of feestbootquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Met goeie oordoppen klinkt de muziek veel beter ipv die schuimdoppen. Ik kan niet meer zonder.
Jij overtreft dat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel snel tevreden zeg.
hopeloos + volle ballen = snel tevreden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
https://www.kruidvat.nl/p(...)-oordopjes/p/3093357 kosten een tientje en is echt een stuk beter te pruimen dan schuimdoppen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Jup snap ik, echter doe ik 1 of 2 concerten per jaar en sta ik niet iedere week in een kroeg of feestboot
Vertel, welke midget gym hebben we het over?quote:Op maandag 24 november 2014 16:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terechte klacht, 6"4 master race struggles
Typisch ditquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bezoek redelijk wat concerten en elk jaar sowieso een festival, maar elke avond haal ik nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
Elke avond in 100+ decibel staan is sowieso niet goed voor je, of je nou wel geen oordoppen draagt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
hopeloos + volle ballen = snel tevreden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mij beetje met scooby verglelijken. tss.Daar heb jij geen 30 jaar voor nodig, bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Hij gaat in het nieuwe jaar cutten zei tie, kan je het je voorstellen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
@Ray: de enige suggestie die ik je kan geven is om te proberen iets minder hard te bulken.
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Hij gaat in het nieuwe jaar cutten zei tie, kan je het je voorstellen?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Hij gaat in het nieuwe jaar cutten zei tie, kan je het je voorstellen?
truequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mij beetje met scooby verglelijken. tss.nee nee meer voor jou zodat je niet meer hoeft te curlen met pijn voor grote armen juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ah oke haha just joking.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
nee nee meer voor jou zodat je niet meer hoeft te curlen met pijn voor grote armen juist
hhaahquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
Ray en cutten. Dat is alsof je een grizzlybeer z'n vers gevangen zalm afpakt.
Ik blijf wel uit de buurt.
Peukie roken onderdukt ook je hongergevoel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhaah
ik zoek alleen nog een pilletje waardoor ik s'nachts niet meer wakker wordt met een appelflauwte/hongerklop/rage the frdige gevoel
inb4 Henk: XTC
hah ja nee nog andere tips? lolquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Peukie roken onderdukt ook je hongergevoel.
Dus een baal zware Van Nelle op je nachtkastje
Melatoninequote:
Dit is de dieetclub nietquote:
Met al die gesprekken over voeding en extreme dieten zou je je nog wel eens kunnen vergissen en jezelf in t Heel Holland Bakt of Sonja Bakker topic wanenquote:
Paar liter water drinken(rustig drinken anders sta je binnen 20 min het alweer te lozen), wordt je wel vroeg wakkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhaah
ik zoek alleen nog een pilletje waardoor ik s'nachts niet meer wakker wordt met een appelflauwte/hongerklop/rage the frdige gevoel
inb4 Henk: XTC
euhm nou ja. tot 10%, zo rustig mogelijk zodat zo weinig mogelijk spierverlies....quote:
Raybackquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm nou ja. tot 10%, zo rustig mogelijk zodat zo weinig mogelijk spierverlies....
niet een bepaalde tijd nog in gedachten.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
Ray en cutten. Dat is alsof je een grizzlybeer z'n vers gevangen zalm afpakt.
Ik blijf wel uit de buurt.
Moet je doen. M'n moeder zweert er ook bijquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n collega's proberen me een fitnesshoelahoop aan te smeren. Voor de buikspieren.
Lijkt alsof hij twee penissen heeftquote:
Ik trek dan ook de gemiddelde leeftijd royaal omlaag hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Moet je doen. M'n moeder zweert er ook bij
Een watquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n collega's proberen me een fitnesshoelahoop aan te smeren. Voor de buikspieren.
Wel eentje nemen met ribbels, for her pleasure, nomsayin'quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is de nieuwste hype in de vrouwen van 30+ fitnesswereld.
Ja ik zit net te kijken, ze zien er op een gegeven moment uit als sextoysquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel eentje nemen met ribbels, for her pleasure, nomsayin'
Hey Weissman
Beter koop je gewoon een kettlebellquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik zit net te kijken, ze zien er op een gegeven moment uit als sextoys
Kan ik wel mooi gaan buikdansen in zo'n kek jurkje.
Heb ik allang. Moet binnenkort een maatje grotere. Hey Klokov.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon een kettlebell
Hey Klokov
8kg?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik allang. Moet binnenkort een maatje grotere. Hey Klokov.
Alternatief Klokov?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik allang. Moet binnenkort een maatje grotere. Hey Klokov.
Tering hel!quote:
z'n chickquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
V&A / [TK] Hugo Boss: Bottled 200ml en Davidoff Cool Water 125ml
Zou z'n chick die luchtjes niet diggen?
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef Beach het volgende:
sws parfum
ik heb denk ik voor de rest van mn leven genoeg staan
gekregen voor verjaardagen sinterklaas enz terwijl ik het misschien 3 keer per jaar opdoe
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?
Dat ben ik met je eens. Een overdosis is smerig. Van die walmfabrieken die af en toe langslopen (meestal vrouwen van 40+). Maar da's wat anders dan "ik gebruik t maar 3x per jaar". Sommige mannen op stap hebben echt geen idee hoe vreselijk smerig ze ruiken volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.
Sowieso Construction maar volgens mij was er nog 1quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel, welke midget gym hebben we het over?
niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe me denken aan mijn msn player skill toen ik 15/16 was, dus ik voel wel met bredebroerder mee.quote:
1 spray crew checking inquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.
Da's beter dan Axe in ieder geval.quote:
Do you even lift brah?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, tindermatch met een 9/10. Wat zal ik eens zeggen![]()
![]()
.
Vraag welk parfum dat ie gebruikt en hoevaak die spraytquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Do you even lift?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Stuur een pic van je mega-decollete en vraag of zijn pik groot genoeg is om ertussen te kunnen klemmen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
BTW2: mijn pikstrafreactie al gelezen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Volwassenen die axe gebruikenquote:
Axe is toch ook voor pubers. Of word ik echt oud?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
Jesse zei dat ik RAUWE MELK VAN AMISH-BOEREN moet gebruiken voor mijn whey
Eeh, ja. Misschien wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Champy het volgende:
Cor, je lijkt wel een ijverige agent die z'n bonnenquota nog moet halen ofzo
ik ken d'r een van hier. Paar dagen terug was die er nogquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?
Jij gaat met Dima om???quote:
Helemaal met je eens. Helaas denkt niet iedere vent dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Axe is toch ook voor pubers. Of word ik echt oud?
Meh, in het begin was het wel leuk, nu zitten er vnl nog kneuzen op. Ik ben genadeloos slecht in openingszinnen en flirten en de hele mikmak, dus was op zich wel relaxed, een tijdje. Ze komen vanzelf op je af namelijk, van verschillende kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?
Dit dus. Volgens mij heeft hij pikstraf ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Champy het volgende:
Cor, je lijkt wel een ijverige agent die z'n bonnenquota nog moet halen ofzo
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij heeft hij pikstraf ofzo
Vrouwen die pikstraf uitdelen hebben gewoon nog nooit een goede beurt van hun partner gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij heeft hij pikstraf ofzo
Wat een superfood goji bes quinoa kut zweef nonsens lijkt me datquote:
en 55 euro voor 1 pound (453 gram)quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een superfood goji bes quinoa kut zweef nonsens lijkt me dat
Wat de gek er voor geeft hequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:51 schreef Champy het volgende:
[..]
en 55 euro voor 1 pound (453 gram)
Whut?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
Lees de positieve reacties over deze whey onder de video.
(Echt even lezen)
quote:xweissmanx1 jaar geleden
Er gaat een Afrikaanse legende over waarom het nijlpaard geen haar heeft: "Lang geleden zou het dier prachtig haar hebben gehad. Het was hier zo trots op, dat het ging opscheppen tegen de haas, en vertelde de haas dat die maar lelijk haar had. De haas werd kwaad, en stak terwijl het nijlpaard lag te slapen zijn haar in brand. Sindsdien is het nijlpaard kaal, en het schaamt zich nu zo voor zijn lijf, dat het onder water is gaan leven.
Van Gijsel!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
Heey Cor
Ik heb wat positiefs aan Eindhoven ontdekt. Namelijk de burgemeester. Check de tegenlicht aflevering over meer macht naar steden ipv landelijke overheid. Die man zegt een hoop zinnige dingen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Cor, ik ben het schreeuwend met je eens. Ik zat laatst in een of andere wachtkamer de Linda (.) te lezen, en daar stond een heel stuk in over vrouwen die geen plezier hadden in seks. Het laf echt niet aan hun partner, ze hadden er nog nooit de lol van ingezien. Ja als ze zelf bezig waren soms wel, maar het hoefde niet perse. "Ik heb liever een leuke handtas dan een orgasme".
Ik stierf een beetje van binnen.
Zulke vrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Cor, ik ben het schreeuwend met je eens. Ik zat laatst in een of andere wachtkamer de Linda (.) te lezen, en daar stond een heel stuk in over vrouwen die geen plezier hadden in seks. Het laf echt niet aan hun partner, ze hadden er nog nooit de lol van ingezien. Ja als ze zelf bezig waren soms wel, maar het hoefde niet perse. "Ik heb liever een leuke handtas dan een orgasme".
quote:
jetembrassequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
(Echt even lezen)
ik ga ff reageren daar op daar brbquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
jetembrasse
3 jaar geleden
Jullie lijken ook wel te lijden aan een gebrek aan testosteron. Die (dieet)praatjes van jullie verschillen niet veel van die van een paar wijven op de Huishoudbeurs. :-P
keoal
1 jaar geleden
Waarom zijn de eiwitten gevoelig voor de blender? Heb je hier een bron voor? Zo niet kan je beter je eigen eiwitbron in de blender stoppen met die onzin van je.
Hèhèhèhèquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
Hey Weissman
doe normaal zo doe ik ook
quote:xweissmanx4 minuten geleden
Hey Weissman
Beantwoorden ·
oke donequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
jetembrasse
3 jaar geleden
Jullie lijken ook wel te lijden aan een gebrek aan testosteron. Die (dieet)praatjes van jullie verschillen niet veel van die van een paar wijven op de Huishoudbeurs. :-P
keoal
1 jaar geleden
Waarom zijn de eiwitten gevoelig voor de blender? Heb je hier een bron voor? Zo niet kan je beter je eigen eiwitbron in de blender stoppen met die onzin van je.
[ afbeelding ]
Natuurlijk water drinken met Jesse
Laat die mensen in hun waarde joh. Jij hoeft er toch niet naast te liggen/bovenop te kruipen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehehe gelezen +1quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ga ff reageren daar op daar brb
Kijk Keuringsdienst van Waarde eens. Bij een vogelvoerzaak is het veel goedkoper!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:51 schreef Champy het volgende:
[..]
en 55 euro voor 1 pound (453 gram)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
jetembrasse
3 jaar geleden
keoal
1 jaar geleden
[ afbeelding ]
Natuurlijk water drinken met Jesse
Tx, chef.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
Heey Cor
Ik heb wat positiefs aan Eindhoven ontdekt. Namelijk de burgemeester. Check de tegenlicht aflevering over meer macht naar steden ipv landelijke overheid. Die man zegt een hoop zinnige dingen.
Heb je er één thuis zitten?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die mensen in hun waarde joh. Jij hoeft er toch niet naast te liggen/bovenop te kruipen.
Jij post op FOK!, dat vinden zij misschien wel raar.
Doet die functionaliteit het nu eindelijk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:12 schreef RaymondK het volgende:
ahah thanks voor de Plus enen Ladies en Gents
![]()
nee die +1 'tjes op die reactie op Youtubequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doet die functionaliteit het nu eindelijk?
Oh, wacht: het is Fok!
"Je moet de superfoods goed afwisselen anders went je lichaam er aan!"quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
(Echt even lezen)
Hier zit nog wel een kern van waarheid in, als ik mijn THW studerende huisgenote 20 jaar geleden heb horen bewerken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"ik blend het nu langzaam en zachtjes want de whey eiwitten zijn heel gevoelig voor blenden"![]()
Zal het in mijn achterhoofd houden wanneer ik verhuis naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx, chef.
Helaas nog niet gezien, die aflevering.
BTW: er is best wel meer positiefs aan Eindhoven: Sport Arena bv. Eigenlijk nog niet eerder zo'n no-nonsense gym in NL gezien. En nog betaalbaar ook. Plus de Design Academy grietjes:![]()
Al is de m/v verhouding wel een beetje zoek in EHV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
een post-doc hier heeft 5jr terug zitten trekken aan proteine moleculen, en komt op enkele tientallen pico newtons alvorens een typisch molecuul kapot getrokken wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hier zit nog wel een kern van waarheid in, als ik mijn THW studerende huisgenote 20 jaar geleden heb horen bewerken.
ik ging nog kijken ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
Raymond's comment heeft 1 miljoen likes
Die Brabocultuurquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Waar erger je je het meest aan in de stad/het dorp waarin je woont.
gewoon kijken waar je terecht komtquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
Ik weet serieus niet waar ik later wil gaan wonen.
edit: later is met 1/2 jaar
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
Ik weet serieus niet waar ik later wil gaan wonen.
edit: later is met 1/2 jaar
Helemaal niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Spoorwegovergang is 24 minuten per uur dicht, en ik moet altijd getypt spoot over om ergens te komen in het dorp. Voor de rest niks te klagenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Stad: overval godvergeten stoplichten om de 20 meter, verkopers op straat bij de winkels, mensen die beweren dat ik een accent heb omdat ik niet met een neppe EWRRRRRRRRR praat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Met die bovenste kan ik t ergens wel eens zijn hoorquote:
En hun feestjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx, chef.
Helaas nog niet gezien, die aflevering.
BTW: er is best wel meer positiefs aan Eindhoven: Sport Arena bv. Eigenlijk nog niet eerder zo'n no-nonsense gym in NL gezien. En nog betaalbaar ook. Plus de Design Academy grietjes:![]()
Achquote:Al is de m/v verhouding wel een beetje zoek in EHV.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dorp: Bus gaat eens in de maand bij vollemaan en de juiste stand van Jupiter naar de bewoonde wereld
Hallo?! De bus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Dat is het allerergste als je uit een grote stad in een dorp komt. HOE BEDOEL JE DE BUS KOMT EENS PER HALFUUR?
Ben je ouder dan 18? Niet meer doen dan.quote:
hey msmessy heb jij die plaatje gemaakt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toont zo af en toe toch wel aardig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deo is deo vriend. Ik heb wel wat beters te doen dan me daar druk om te maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je ouder dan 18? Niet meer doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |