Daar was ik gisteren zeker niet mee bezig, maar ik realiseer me nu ook wel dat schroevendraaiers, dartpijlen, nietmachines en dat soort gebruiksvoorwerpen het risico op infecties e.d. wel erg groot maakt en daarnaast dat geforceerd drinken de kans op alcoholvergiftiging wel wat te groot maakt.quote:Op maandag 24 november 2014 23:01 schreef Spongeboss het volgende:
Nice jij weet wat genieten is maar veiligheid erg belangrijk bij SM dus bekijk dat eerst eens
Lukt het choqueren met je andere stokpaardje niet meer?quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren zeker niet mee bezig, maar ik realiseer me nu ook wel dat schroevendraaiers, dartpijlen, nietmachines en dat soort gebruiksvoorwerpen het risico op infecties e.d. wel erg groot maakt en daarnaast dat geforceerd drinken de kans op alcoholvergiftiging wel wat te groot maakt.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Morgenavond ben jij aan de beurt.
Dacht dat basisschoolleerlingen gewoon op school moesten blijven tijdens de lunchpauze?quote:Op maandag 24 november 2014 23:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
Mijn goede vriend is er gister per ongeluk achter gekomen dat ik enige opwinding ondervind van worden geslagen, gekrast en gewurgd. Nu heeft hij van die wetenschap flink gebruik gemaakt en nadat hij me had vastgebonden me flink toegetakeld.
Mijn klacht is nu dat mijn hele borst en buik nu ontstoken is en ik een aantal flink beurse plekken heb en ik ben een beetje bang dat ik hier misschien wel een aantal littekens aan over ga houden. Nu hoop ik maar dat hij zich ook zal vermaken met kaarsvet en electrotoys. Ohja en hij had me geforceerd laten drinken en de kater is/was echt ondragelijk. + electrotoys zijn duur.
Ik heb geen toegang tot KEL. SEX is echt een bagger forum.quote:Op maandag 24 november 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lukt het choqueren met je andere stokpaardje niet meer?
Niet echt een antwoord op mijn vraag, maar oké.quote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot KEL. SEX is echt een bagger forum.
Gewoon jezelf met een handvol roestige spijkers aan een kruis laten timmeren.quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren zeker niet mee bezig, maar ik realiseer me nu ook wel dat schroevendraaiers, dartpijlen, nietmachines en dat soort gebruiksvoorwerpen het risico op infecties e.d. wel erg groot maakt en daarnaast dat geforceerd drinken de kans op alcoholvergiftiging wel wat te groot maakt.
KLB / Stopcontact moet vervangen worden.quote:
Dan valt hij door de mand. Komende week opent hij vast eenzelfde topic.quote:Op maandag 24 november 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Lukt het choqueren met je andere stokpaardje niet meer?
Beetje te over het randje je moet daar goeie afspraken over maken. Als je echt hardcore wilt raad ik kaarsen aan die ervoor bedoelt zijn schone ontsmette naalden die dus steriel zijn en steriele scheermesjesquote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat hoef je niet meer te verwachten.quote:Op maandag 24 november 2014 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan valt hij door de mand. Komende week opent hij vast eenzelfde topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |