Tering hel!quote:
z'n chickquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
V&A / [TK] Hugo Boss: Bottled 200ml en Davidoff Cool Water 125ml
Zou z'n chick die luchtjes niet diggen?
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef Beach het volgende:
sws parfum
ik heb denk ik voor de rest van mn leven genoeg staan
gekregen voor verjaardagen sinterklaas enz terwijl ik het misschien 3 keer per jaar opdoe
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?
Dat ben ik met je eens. Een overdosis is smerig. Van die walmfabrieken die af en toe langslopen (meestal vrouwen van 40+). Maar da's wat anders dan "ik gebruik t maar 3x per jaar". Sommige mannen op stap hebben echt geen idee hoe vreselijk smerig ze ruiken volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.
Sowieso Construction maar volgens mij was er nog 1quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel, welke midget gym hebben we het over?
niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?
Doe me denken aan mijn msn player skill toen ik 15/16 was, dus ik voel wel met bredebroerder mee.quote:
1 spray crew checking inquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.
Da's beter dan Axe in ieder geval.quote:
Do you even lift brah?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, tindermatch met een 9/10. Wat zal ik eens zeggen![]()
![]()
.
Vraag welk parfum dat ie gebruikt en hoevaak die spraytquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Do you even lift?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Stuur een pic van je mega-decollete en vraag of zijn pik groot genoeg is om ertussen te kunnen klemmen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
BTW2: mijn pikstrafreactie al gelezen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Volwassenen die axe gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |