https://www.kruidvat.nl/p(...)-oordopjes/p/3093357 kosten een tientje en is echt een stuk beter te pruimen dan schuimdoppen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Jup snap ik, echter doe ik 1 of 2 concerten per jaar en sta ik niet iedere week in een kroeg of feestboot
Vertel, welke midget gym hebben we het over?quote:Op maandag 24 november 2014 16:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terechte klacht, 6"4 master race struggles
Typisch ditquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel snel tevreden zeg.
Ik bezoek redelijk wat concerten en elk jaar sowieso een festival, maar elke avond haal ik nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
Elke avond in 100+ decibel staan is sowieso niet goed voor je, of je nou wel geen oordoppen draagt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
hopeloos + volle ballen = snel tevreden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mij beetje met scooby verglelijken. tss.Daar heb jij geen 30 jaar voor nodig, bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Hij gaat in het nieuwe jaar cutten zei tie, kan je het je voorstellen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
@Ray: de enige suggestie die ik je kan geven is om te proberen iets minder hard te bulken.
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Hij gaat in het nieuwe jaar cutten zei tie, kan je het je voorstellen?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Hij gaat in het nieuwe jaar cutten zei tie, kan je het je voorstellen?
truequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mij beetje met scooby verglelijken. tss.nee nee meer voor jou zodat je niet meer hoeft te curlen met pijn voor grote armen juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ah oke haha just joking.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
nee nee meer voor jou zodat je niet meer hoeft te curlen met pijn voor grote armen juist
hhaahquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
Ray en cutten. Dat is alsof je een grizzlybeer z'n vers gevangen zalm afpakt.
Ik blijf wel uit de buurt.
Peukie roken onderdukt ook je hongergevoel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhaah
ik zoek alleen nog een pilletje waardoor ik s'nachts niet meer wakker wordt met een appelflauwte/hongerklop/rage the frdige gevoel
inb4 Henk: XTC
hah ja nee nog andere tips? lolquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Peukie roken onderdukt ook je hongergevoel.
Dus een baal zware Van Nelle op je nachtkastje
Melatoninequote:
Dit is de dieetclub nietquote:
Met al die gesprekken over voeding en extreme dieten zou je je nog wel eens kunnen vergissen en jezelf in t Heel Holland Bakt of Sonja Bakker topic wanenquote:
Paar liter water drinken(rustig drinken anders sta je binnen 20 min het alweer te lozen), wordt je wel vroeg wakkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhaah
ik zoek alleen nog een pilletje waardoor ik s'nachts niet meer wakker wordt met een appelflauwte/hongerklop/rage the frdige gevoel
inb4 Henk: XTC
euhm nou ja. tot 10%, zo rustig mogelijk zodat zo weinig mogelijk spierverlies....quote:
Raybackquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm nou ja. tot 10%, zo rustig mogelijk zodat zo weinig mogelijk spierverlies....
niet een bepaalde tijd nog in gedachten.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
Ray en cutten. Dat is alsof je een grizzlybeer z'n vers gevangen zalm afpakt.
Ik blijf wel uit de buurt.
Moet je doen. M'n moeder zweert er ook bijquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n collega's proberen me een fitnesshoelahoop aan te smeren. Voor de buikspieren.
Lijkt alsof hij twee penissen heeftquote:
Ik trek dan ook de gemiddelde leeftijd royaal omlaag hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Moet je doen. M'n moeder zweert er ook bij
Een watquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n collega's proberen me een fitnesshoelahoop aan te smeren. Voor de buikspieren.
Wel eentje nemen met ribbels, for her pleasure, nomsayin'quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is de nieuwste hype in de vrouwen van 30+ fitnesswereld.
Ja ik zit net te kijken, ze zien er op een gegeven moment uit als sextoysquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel eentje nemen met ribbels, for her pleasure, nomsayin'
Hey Weissman
Beter koop je gewoon een kettlebellquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik zit net te kijken, ze zien er op een gegeven moment uit als sextoys
Kan ik wel mooi gaan buikdansen in zo'n kek jurkje.
Heb ik allang. Moet binnenkort een maatje grotere. Hey Klokov.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon een kettlebell
Hey Klokov
8kg?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik allang. Moet binnenkort een maatje grotere. Hey Klokov.
Alternatief Klokov?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik allang. Moet binnenkort een maatje grotere. Hey Klokov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |