Jongens en geile lekkere sloeries,
Wat mij laatst nou overkwam, tjonge jonge zeg pieuw. Nou ik besloot dat het weer eens tijd werd voor de gebruikelijke sportsessie want ik anders blijft dit lichaam niet zo bijzonder lekker als het nu is. Ik dus als een idioot mijn tas pakken voordat de moed weer wegebt. Hupsakee snel schoenen, broekie, shirt en ja dames und lekkere meisjes, een handdoekje.
Al aangekomen in de sportcentrum zag ik Hassan en Romano hun eiwitshake staan te prepareren. Gelukkig gaf ik daar geen aandacht aan en had ik mijn outfit al snel omgetoverd in een sportoutfit waartegen uw moeder in een badlaken zou moeten inbrengen om waterschade thuis te doen voorkomen.
Ik begaf mij met mijn strakke snel heupen al snel naar de fitness ruimte, klaar om mijn spiertjes lekker soepeltjes te draaien terwijl een stuk of 20 wulpse tantes mij stonden na te staren. Ik sta daar dus lekker hard te gaan, zweet druipend van mijn gladde voorhoofd, terwijl ik denk dat het wel eens tijd zou worden om dat soepele handdoekje eens te gebruiken om mij te ontdoen van overbodig vocht. Dat gebeurde dus. Wat ik toen zag, trof mij als een bliksemschicht op zomerse dag. Ik had zowaar de faphandoek meegenomen. Witte klodders van de extreme fapsessie van die morgen (jawel had
nofap een maand volgehouden) bedekten plaatsen in mijn prachtige gezicht. Toen ik goed keek had de handdoek inderdaad de gedaante van een ingedroogde kwarktaart aangenomen. De smurrie zat verspreid door de hele handdoek en ik had al een eerste veeg in mijn gezicht gegeven. Als een soort sasha grey stond ik daar in mijn korte broekje. Huilen kon ik wel.
De schaamte die door mij heen schoot laat zich met geen pen beschrijven. Met mijn linkerarm trachtte ik de kwark van mijn gezicht te wrijven, niet doorhebbende dat diezelfde handdoek daar eerder dat kwartier overeen had gelegen. De smurrie verspreidde zich verder over mijn gezicht totdat het eruit zag alsof ik net in een aflevering van don&ad had gezeten.
Als een dolle dwaas ben ik weggerend. Ik hoorde chicks en vrouwen achter mij grinniken. Zij begrepen wel het gevoel wat door mij heen ging. Het is iets verschrikkelijks.
Ik als een idioot douchen. Nu stonden Joost en Jan daar ook met hun proteineshake. Ik had geen tijd daar aandacht aan te geven en ben meteen de douche ingevlucht en me nat aangekleed en jankend naar huis gerend. Nog steeds ontdaan besloot ik dit topic te openen nu.
Klacht: Faphandoek mee