quote:Op maandag 24 november 2014 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ze zouden jouw nieuw-topicknop moeten ontnemen over 5 seconden
quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef voederbietel het volgende:
Daarom kun je beter geen vriendin hebben.
Als je vrouw dat oplegt moet je je afvragen waarom ze nog bij je is.quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat is ´pikstraf´ voor een manonvriendelijk fenomeen? Ik las het zojuist in een topic, dus ben ik op onderzoek uitgegaan. Het blijkt dat sommige vrouwen dit als chantage-middel gebruiken. Mijn mond viel open, dus ik roep alle heren op hun masculistische taak te vervullen.
Jij hebt een ongesteld zusje. Kom op, da's ook wat waard. Je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik geef der wel eens kut straf, onee ik heb geen vriendin haha
Heb je niet af en toe een hoertje dat stout is geweest die je dan een tijdje niet neukt kutstraf geeft?quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de seks veel soeps is in relaties waar dit voorkomt.quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:
Wat een bullshit straf is dat ook jaHeb je toch ook gewoon jezelf mee.
Nee ik zie gelijk zo'n stel voor me met een meid met een kort kapsel, beetje stevig en dan zo'n kekke bril die misschien eens in de week / twee weken seks hebben wat dan een gunst is die zij aan d'r kerel verleent of zoquote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de seks veel soeps is in relaties waar dit voorkomt.
ahahahahahahahahahahquote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
Ik dacht vroeger dat pikstraf een webmail is en wilde daar een mailadres hebben
zijn je ogen weer blauw geswaffelt door je vader!?quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat is ´pikstraf´ voor een manonvriendelijk fenomeen? Ik las het zojuist in een topic, dus ben ik op onderzoek uitgegaan. Het blijkt dat sommige vrouwen dit als chantage-middel gebruiken. Mijn mond viel open, dus ik roep alle heren op hun masculistische taak te vervullen.
Pikstraf met 30 CM.. ze zou wel gek zijn!quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef pijltjegooien het volgende:
Alsof 99% van de Fok!kers ooit last zal hebben van pikstraf
We weten al dat je achterlijk bent, hoef je niet te benadrukken.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
Deze boy weet.quote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef corehype het volgende:
Pikstraf
Excuus om naar de sletjes te gaan
Pikstraf is iets dat bedacht is door vrouwen die denken hiermee geėmancipeerd te zijn. Echter: emancipatie is niet hetzelfde als krampachtig proberen je mannetje (of nog erger: hubbie) te kneden.quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
Pikstraf is kut, keihard door een strap on genomen worden is wat ik wil.
Ik zou even toegang tot het Keldertje vragen. Deze flauwe gimmick wordt nogal saai.quote:Op maandag 24 november 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
Pikstraf is kut, keihard door een strap on genomen worden is wat ik wil.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Betekent dit, dat fatsoenlijke vrouwen geen pikstraf geven? Dat geeft me hoop.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pikstraf is iets dat bedacht is door vrouwen die denken hiermee geėmancipeerd te zijn. Echter: emancipatie is niet hetzelfde als krampachtig proberen je mannetje (of nog erger: hubbie) te kneden.
Waarom deze vrouwen zich niet werkelijk emanciperen is mij onduidelijk. Veelal hebben ze een huppelkutbaantje van 2-3 dagen in de week in een slechtbetalende sector (detailhandel, gezondheidszorg, onderwijs) en dan is het huilie-huilie als er een scheiding komt, de Vinex-koopwoning onder water blijkt te staan en er een wachttijd van 8 jaar voor een sociale huurwoning is. Zie het Viva-forum voor talloze voorbeelden. De echte die-hards beseffen dan nog steeds niet dat emancipatie het (economisch) zelfstandig zijn en beslissingen kunnen nemen inhoudt, want ze duwen de kinderen in oude, versleten kleding naar hun ex-man, in de hoop dat die dan wat nieuwe kleren voor ze koopt.^2
Altijd lachen met die mapima.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
had jou pa ook maar pikstrafquote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |