zijn je ogen weer blauw geswaffelt door je vader!?quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat is ´pikstraf´ voor een manonvriendelijk fenomeen? Ik las het zojuist in een topic, dus ben ik op onderzoek uitgegaan. Het blijkt dat sommige vrouwen dit als chantage-middel gebruiken. Mijn mond viel open, dus ik roep alle heren op hun masculistische taak te vervullen.
Pikstraf met 30 CM.. ze zou wel gek zijn!quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef pijltjegooien het volgende:
Alsof 99% van de Fok!kers ooit last zal hebben van pikstraf
We weten al dat je achterlijk bent, hoef je niet te benadrukken.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
Ik dacht vroeger dat pikstraf een webmail is en wilde daar een mailadres hebben
Deze boy weet.quote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef corehype het volgende:
Pikstraf
Excuus om naar de sletjes te gaan
Pikstraf is iets dat bedacht is door vrouwen die denken hiermee geėmancipeerd te zijn. Echter: emancipatie is niet hetzelfde als krampachtig proberen je mannetje (of nog erger: hubbie) te kneden.quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat is ´pikstraf´ voor een manonvriendelijk fenomeen? Ik las het zojuist in een topic, dus ben ik op onderzoek uitgegaan. Het blijkt dat sommige vrouwen dit als chantage-middel gebruiken. Mijn mond viel open, dus ik roep alle heren op hun masculistische taak te vervullen.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
Pikstraf is kut, keihard door een strap on genomen worden is wat ik wil.
Ik zou even toegang tot het Keldertje vragen. Deze flauwe gimmick wordt nogal saai.quote:Op maandag 24 november 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
Pikstraf is kut, keihard door een strap on genomen worden is wat ik wil.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik geef der wel eens kut straf, onee ik heb geen vriendin haha
Betekent dit, dat fatsoenlijke vrouwen geen pikstraf geven? Dat geeft me hoop.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pikstraf is iets dat bedacht is door vrouwen die denken hiermee geėmancipeerd te zijn. Echter: emancipatie is niet hetzelfde als krampachtig proberen je mannetje (of nog erger: hubbie) te kneden.
Waarom deze vrouwen zich niet werkelijk emanciperen is mij onduidelijk. Veelal hebben ze een huppelkutbaantje van 2-3 dagen in de week in een slechtbetalende sector (detailhandel, gezondheidszorg, onderwijs) en dan is het huilie-huilie als er een scheiding komt, de Vinex-koopwoning onder water blijkt te staan en er een wachttijd van 8 jaar voor een sociale huurwoning is. Zie het Viva-forum voor talloze voorbeelden. De echte die-hards beseffen dan nog steeds niet dat emancipatie het (economisch) zelfstandig zijn en beslissingen kunnen nemen inhoudt, want ze duwen de kinderen in oude, versleten kleding naar hun ex-man, in de hoop dat die dan wat nieuwe kleren voor ze koopt.^2
Altijd lachen met die mapima.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
had jou pa ook maar pikstrafquote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |