Tering hel!quote:
z'n chickquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
V&A / [TK] Hugo Boss: Bottled 200ml en Davidoff Cool Water 125ml
Zou z'n chick die luchtjes niet diggen?
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef Beach het volgende:
sws parfum
ik heb denk ik voor de rest van mn leven genoeg staan
gekregen voor verjaardagen sinterklaas enz terwijl ik het misschien 3 keer per jaar opdoe
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je op stap of naar een restaurant dan op? Axe?
Dat ben ik met je eens. Een overdosis is smerig. Van die walmfabrieken die af en toe langslopen (meestal vrouwen van 40+). Maar da's wat anders dan "ik gebruik t maar 3x per jaar". Sommige mannen op stap hebben echt geen idee hoe vreselijk smerig ze ruiken volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.
Sowieso Construction maar volgens mij was er nog 1quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel, welke midget gym hebben we het over?
niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe me denken aan mijn msn player skill toen ik 15/16 was, dus ik voel wel met bredebroerder mee.quote:
1 spray crew checking inquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
2 sprietsjes is meer dan zat. Ik doe jaren met een 50 ml flesje. Laat staan als ik er 3 heb staan.
Da's beter dan Axe in ieder geval.quote:
Do you even lift brah?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, tindermatch met een 9/10. Wat zal ik eens zeggen![]()
![]()
.
Vraag welk parfum dat ie gebruikt en hoevaak die spraytquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Do you even lift?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Stuur een pic van je mega-decollete en vraag of zijn pik groot genoeg is om ertussen te kunnen klemmen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
BTW2: mijn pikstrafreactie al gelezen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
.
Volwassenen die axe gebruikenquote:
Axe is toch ook voor pubers. Of word ik echt oud?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
Jesse zei dat ik RAUWE MELK VAN AMISH-BOEREN moet gebruiken voor mijn whey
Eeh, ja. Misschien wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Champy het volgende:
Cor, je lijkt wel een ijverige agent die z'n bonnenquota nog moet halen ofzo
ik ken d'r een van hier. Paar dagen terug was die er nogquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?
Jij gaat met Dima om???quote:
Helemaal met je eens. Helaas denkt niet iedere vent dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Axe is toch ook voor pubers. Of word ik echt oud?
Meh, in het begin was het wel leuk, nu zitten er vnl nog kneuzen op. Ik ben genadeloos slecht in openingszinnen en flirten en de hele mikmak, dus was op zich wel relaxed, een tijdje. Ze komen vanzelf op je af namelijk, van verschillende kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: was Tinder niet iets voor onzekere 12 jarige pubers?
Dit dus. Volgens mij heeft hij pikstraf ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Champy het volgende:
Cor, je lijkt wel een ijverige agent die z'n bonnenquota nog moet halen ofzo
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij heeft hij pikstraf ofzo
Vrouwen die pikstraf uitdelen hebben gewoon nog nooit een goede beurt van hun partner gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij heeft hij pikstraf ofzo
Wat een superfood goji bes quinoa kut zweef nonsens lijkt me datquote:
en 55 euro voor 1 pound (453 gram)quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een superfood goji bes quinoa kut zweef nonsens lijkt me dat
Wat de gek er voor geeft hequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:51 schreef Champy het volgende:
[..]
en 55 euro voor 1 pound (453 gram)
Whut?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
Lees de positieve reacties over deze whey onder de video.
(Echt even lezen)
quote:xweissmanx1 jaar geleden
Er gaat een Afrikaanse legende over waarom het nijlpaard geen haar heeft: "Lang geleden zou het dier prachtig haar hebben gehad. Het was hier zo trots op, dat het ging opscheppen tegen de haas, en vertelde de haas dat die maar lelijk haar had. De haas werd kwaad, en stak terwijl het nijlpaard lag te slapen zijn haar in brand. Sindsdien is het nijlpaard kaal, en het schaamt zich nu zo voor zijn lijf, dat het onder water is gaan leven.
Van Gijsel!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
Heey Cor
Ik heb wat positiefs aan Eindhoven ontdekt. Namelijk de burgemeester. Check de tegenlicht aflevering over meer macht naar steden ipv landelijke overheid. Die man zegt een hoop zinnige dingen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Cor, ik ben het schreeuwend met je eens. Ik zat laatst in een of andere wachtkamer de Linda (.) te lezen, en daar stond een heel stuk in over vrouwen die geen plezier hadden in seks. Het laf echt niet aan hun partner, ze hadden er nog nooit de lol van ingezien. Ja als ze zelf bezig waren soms wel, maar het hoefde niet perse. "Ik heb liever een leuke handtas dan een orgasme".
Ik stierf een beetje van binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |