Ray: ik ben het wederom helemaal met je eens.quote:Op maandag 24 november 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"ja we hadden met alle senarioos rekening gehouden, maar niet met deze" "Nooit verwacht"
![]()
Ga godvr eerst eens een jaar of 5 in alle seizoenen een keer naar die regio waar je dan zo graag heen zou willen. Doe iets nuttigs in die vakanties naast relaxen. Koop een camper van mij part en blijf er een half jaar. En maak dan een goed plan als je het nogsteeds wil
Dom volk echt
ja precies.quote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: ik ben het wederom helemaal met je eens.
Maar je zou denken dat elk normaal mens dit snapt.
De vraag is dan: waarom zijn er dan toch hele volkstammen die niet nadenken.
Unfucking believable.
Volgens mij kun je een 24 uurs kanaal vullen met van die mislukte bed-and-breakfast Ik-vertrek avonturen.
Ja baasquote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
Nieuwe gymchick svp.
En wel lekker aub.
Thigh gapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thigh gap![]()
![]()
En volgns mij heeft ze enorme klauwenSpeciaal voor jou eentje zonder thighgap, kleine handjes (in verhouding dan) en doet nog hetgene wat jij ook het liefst doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thigh gap![]()
![]()
En volgns mij heeft ze enorme klauwenAls ze normaal rechtop zou gaan staan valt het ook wel mee met die thigh gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 15:05 schreef Champy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou eentje zonder thighgap, kleine handjes (in verhouding dan) en doet nog hetgene wat jij ook het liefst doet
[ afbeelding ]
Wat een lekkertje.quote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ze normaal rechtop zou gaan staan valt het ook wel mee met die thigh gap.
[ afbeelding ]
Hey MsMessy ben jij dat op die plaatjequote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey MsMessy ben jij dat op die plaatje
Lage plafonds in de gym in Groningen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Klokov het volgende:
Tom Staal (van Powned/Geenstijl) gespot in Groningen trouwens. Wie gokt waar het item over gaat?
Best wel triest dat er maar één gym is in heel Groningen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Lage plafonds in de gym in Groningen?
Over die gasshit en die nieuwe burgemeester, uiteraard.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Klokov het volgende:
Tom Staal (van Powned/Geenstijl) gespot in Groningen trouwens. Wie gokt waar het item over gaat?
En dan nog kappen met die duckface (wederom: waarom???)quote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan nog kappen met die duckface (wederom: waarom???)
Zijn die tieten echt?quote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]Je vraagt wel erg veel van haar zeg!
https://www.google.nl/sea(...).67.295.5.5.0.msedrc...0...1ac.1.58.img..0.5.295.cvNLXthM2Ek
Alsof de meesten van ons überhaupt eisen kunnen stellen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef fathank het volgende:
maar lekker belangrijk, beter dan de borstkas van een 12-jarig jongetje. Ben immers niet werkzaam voor de kerk.
Dat viel mij ook al op, ja!quote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
die henk is goed op dreef vandaag
Ja geen fuck te doen hiero vandaag. En uitgeslapen want ik moest naar de tandarts. Messcherp zeg ik je.quote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
die henk is goed op dreef vandaag
weekend nog wat gedaan?quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja geen fuck te doen hiero vandaag. En uitgeslapen want ik moest naar de tandarts. Messcherp zeg ik je.
met de houseboot op stap geweestquote:
Terechte klacht, 6"4 master race strugglesquote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Lage plafonds in de gym in Groningen?
Holy crap die op hol geslagen dieselquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
hey VMSDK
ho vergat de vanaftijd. hersteld...
Max pauperquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
hey VMSDK
ho vergat de vanaftijd. hersteld...
2014, dit soort sprookjes nog aanhouden, plsquote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
brb ff zwanger worden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nen-niet-gelijk.html
Die sokken kunnen écht niet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef Klokov het volgende:
Hey Ang3l, zou je raken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |