Kreeg ik ook ja. Geen idee was het was.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik kreeg net een quotebericht van een onbekende volgens mij,klikte er op en kwam op een niet toegang bericht. Alsof een heel topic verwijdert was.
Iets met Danny er in?? Ben net wakker van een 3 uurige powernap dus weet niet zeker nu.
E.o.a. Hond die een topic opende met een quote van mij er in?
If so then krijg ook Ebola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet denk ik al wat het isquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kreeg ik ook ja. Geen idee was het was.
Ze lullen over ons ik zeg jequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kreeg ik ook ja. Geen idee was het was.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Seto woont in de haag toch? Ik ga elke deur af tot een buffe aziaat open doet, die krijgt de volle laag. Beetje topic wegjatten tssssDe Spiegeltrapper gaat weer losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al op Instagram gezet ? Incl. booty pic en grote Helvetica tekst met een of andere wijze quote er bij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor het eerst in een Makro geweest, en grootverpakkinge chocola en nutella laten staan. #fitgirl
Ga loempia's draaien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:47 schreef seto het volgende:
indd start gwn een blog op tumblr met die mooie posts
dik ben je al dus je past er zo tussen
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Seto woont in de haag toch? Ik ga elke deur af tot een buffe aziaat open doet, die krijgt de volle laag. Beetje topic wegjatten tsssskom maar naar houwaartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we ff sparre
kapsalonquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
fucking saaai men, wat zal ik es eten.
Rouwaars? Is dat een gaybar?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:55 schreef seto het volgende:
[..]
kom maar naar houwaarts
gaan we ff sparre
Ja goede vraag, bedenk ff wat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
fucking saaai men, wat zal ik es eten.
Penne Carbonara makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goede vraag, bedenk ff wat.
quote:
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.quote:
all het alcohol behalve bierquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.
Net wel even speciaalbiertjes ingeslagen. M'n moeder had laatst m'n huis opgeruimd en m'n drankstash gevonden. A long discussion followed.
aah een alcoholiste betraptquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.
Net wel even speciaalbiertjes ingeslagen. M'n moeder had laatst m'n huis opgeruimd en m'n drankstash gevonden. A long discussion followed.
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaarquote:
wat een sneaky bemoeial, die moeder van jequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaar. Ze had alles (vnl wijn en sterke drank) bij het vuil gezet terwijl ik weg was
.
Ik heb alleen een bijbel. Waar kan ik een koran krijgen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee maar ik heb wel een Koran gekregen omdat er in. Ieder huis één hoort te zijn.
Bij de moskee om de hoek, jwz.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bijbel. Waar kan ik een koran krijgen?
Eh betaalt ze dat ook weer terug of plunder je de drankkast bij moeders?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaar. Ze had alles (vnl wijn en sterke drank) bij het vuil gezet terwijl ik weg was
.
Lawl, drugsdealen en verwachten dat je er mee wegkomt...quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
goverrrr
http://www.at5.nl/artikel(...)moet-jaren-de-cel-in
[ afbeelding ]
Elkaar verrot slaan sport noemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lawl, drugsdealen en verwachten dat je er mee wegkomt...
Tevens zijn het dit soort figuren die voor het slechte imago van de sport zorgen.
Hommotjes die achter een balletje aan huppelen een sport noemenquote:
Ik vind voetbal ook niet leuk vriend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hommotjes die achter een balletje aan huppelen een sport noemen
Randy Coutoure en Matt Hughes waren mn favo vechters.quote:
Zowiezo niet anders word ik straks net zoals jou.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te gespierd wordt.
okquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef stinkie het volgende:
Weekendje Milaan. Nog nooit zoveel skinny jeans dragende manlets bij elkaar gezien
straffe compilatiequote:
Lowlands 2015?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef Beach het volgende:
wanneer gaan we eens shinen op een qdande feest
lijkt me wel goed voor gymmeet
even serieusquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
maakt mij niet uit
als er maar pussy is
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
kzou nog met fantastik mysteryland gaan maar vieze flaker dat ze is
ja ik ben serieus negerquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
even serieus
ben je srs??
heb wel zin
moet je heel veel creatine cycles doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zowiezo niet anders word ik straks net zoals jou.
defqon en qbasequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef Beach het volgende:
wanneer gaan we eens shinen op een qdande feest
lijkt me wel goed voor gymmeet
Interresant.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
moet je heel veel creatine cycles doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 09:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Weekendje weg met vriendin, hotel met sauna. Het was leuk jullie gekend te hebben![]()
Neem je ook XTC dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 09:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Weekendje weg met vriendin, hotel met sauna. Het was leuk jullie gekend te hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gym meetquote:
Wattttt een 12 jarige?quote:Op zondag 23 november 2014 12:17 schreef RaymondK het volgende:
Op de amerikaanse netflix:
"Killer at Large"
Documentaire over obese in america
Sick
12jarige liposucked![]()
ik overweeg ook liposuctie om 6% bf te halen deze zomerquote:Op zondag 23 november 2014 12:17 schreef RaymondK het volgende:
Op de amerikaanse netflix:
"Killer at Large"
Documentaire over obese in america
Sick
12jarige liposucked![]()
Een meid. 220lb. Blessing from parents. Anders zou het nooit meer goed komen als ze ouder wordquote:
Zieke bulk dan. Zonde om daar een einde aan te maken.quote:Op zondag 23 november 2014 12:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een meid. 220lb. Blessing from parents. Anders zou het nooit meer goed komen als ze ouder word. Volgens pa en ma dan...
quote:Op zondag 23 november 2014 12:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik overweeg ook liposuctie om 6% bf te halen deze zomer
hij is niet bepaald gespierd ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen
Dima hier het bewijs dat spieren kweken je geen pussy oplevert,
Hij is ook nog maar 17 he.quote:Op zondag 23 november 2014 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is niet bepaald gespierd ofzo
Je bent toch al gespierd? Dit heb je niet nodig man.quote:
Hoezo? Waaruit interpreteer je dat?quote:Op zondag 23 november 2014 13:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent toch al gespierd? Dit heb je niet nodig man.
En half uur met een meid knuffelen en haar dan niet durven te zoenen... volgens mij zou zelfs Dima dat nog durven als hij ooit in die situatie zou belanden.quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
Hey Setoquote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef seto het volgende:
ik vraag het altijd gwn want ik ben een echte gentleman
quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
helpt toch niet, zijn onzekerheid houdt hem tegenquote:Op zondag 23 november 2014 14:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten jullie eens ingrijpen. Een broeder in nood, snap je?
is toch niks aan man beetje autorijden?quote:Op zondag 23 november 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ok hamilton pakt hem...
wat een start
idd beetje rondjes rijden in een opgevoerde Civic en dan no 50 keer zoveel geld pakken als de gemiddelde hard werkende Nederlanderquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is toch niks aan man beetje autorijden?
Nee een beetje naar opgespoten anerstebolen sjaken kijken en adoleren danquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is wel saai geworden jaquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer dat huidige F1 totaal geen mooie geluiden heeftquote:Op zondag 23 november 2014 15:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee een beetje naar opgespoten anerstebolen sjaken kijken en adoleren dan![]()
Doe dan maar een dik opgevoerde jankende 6 cilinder korteslag motor via 5.1 mn gehoorbuis in
Hing hing hing
Hinnnnggggg
I.v.g. Met bijv. Nascar niet nee idd. Die gebruiken trouwens nogsteeds kleppenstoterstangen in Nascar LOL. Langeslag V8 5000rpm. Vroaaarquote:Op zondag 23 november 2014 15:37 schreef seto het volgende:
[..]
jammer dat huidige F1 totaal geen mooie geluiden heeft
Jammerquote:Op zondag 23 november 2014 14:10 schreef seto het volgende:
[..]
helpt toch niet, zijn onzekerheid houdt hem tegen
de huidige motoren en ontwikkeling ervan schijnt totaal niet relevant te zijn voor straat auto'squote:Op zondag 23 november 2014 15:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
I.v.g. Met bijv. Nascar niet nee idd. Die gebruiken trouwens nogsteeds kleppenstoterstangen in Nascar LOL. Langeslag V8 5000rpm. Vroaaar
Maar daar komt dus totaal geen ontwikkeling uit.
In tgenstelling tot F1
Van F1 niet?quote:Op zondag 23 november 2014 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de huidige motoren en ontwikkeling ervan schijnt totaal niet relevant te zijn voor straat auto's
quote:Op zondag 23 november 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
Plateautje bereikt met trainen, dus ik heb een weekje rust genomen. Vandaag weer eerste trainingsdag: legday. Voelt alsof ik dood ga.
Ik heb de afgelopen twee jaar oid nooit langer dan 3 dagen niet getraind, en dat was toen ik keelontsteking had en alles pijn deed.
/dagboek
Neen. Ik had vroeger 'Watthedeuce' als nickname in World of Warcraft (ja dat heb ik gespeeld, kom haten dan). En dat kortte iedereen steeds af tot 'Deuce.'quote:Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Deuce, staat dat voor 40/40
.?
Wilde ik elke keer al vragen
Downsizing en remenergie terugwinnen zijn juist hot items in de auto-industrie atm.quote:Op zondag 23 november 2014 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de huidige motoren en ontwikkeling ervan schijnt totaal niet relevant te zijn voor straat auto's
Hehhheh.quote:Op zondag 23 november 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Downsizing en remenergie terugwinnen zijn juist hot items in de auto-industrie atm.
Lol Nascarrondjes rijden op een oval, echt supercool
Net zoals baseball of american football. Ik kan er niet naar kijken. Amerikanen wel want dan hebben ze weer een excuus om 3uur lang nacho's en hotdogs te vreten met een emmer cola on the side.quote:Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hehhheh.
Die wagens zijn ook gemaakt om bochten te rijden. Kunnen heel lasig gewoon rechtdoor. Maar daar gaat het om snelheid, en dan inhalen, tikjes uitdelen op hoge snelheid. Puur rijderstechnieken.
Amerikanen lopen er mee weg, maar ik vind er ook weinig aan om naar te kijekn eerlijk gezecht
Idd.quote:Op zondag 23 november 2014 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals baseball of american football. Ik kan er niet naar kijken. Amerikanen wel want dan hebben ze weer een excuus om 3uur lang nacho's en hotdogs te vreten met een emmer cola on the side.
ja als je volledige technische vrijheid geeft, ze mogen nu bijna niks meer doen aan ontwikkeling en het kost alleen maar veel geldquote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Van F1 niet?
Nou, daar komt anders wel heel veel techniek vandaan de afgelopen jaren.
Nu focussen ze oa op zuinigheid. En daar ga je ook heus wel wat van terug zien.
http://www.autoblog.nl/ni(...)over-uit-de-f1-68890
In de Nascar gaat het puur om verschil in rijder, en minima,e verschillen in autos. Die rijden serieus nog met de techniek rond die je in 50 jr oude kevertjes ed ziet zitten![]()
Mja. Deels voor veiligheid doen ze dat. Maar of dat goed is voor ontwikkeling is de vraag idd.quote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja als je volledige technische vrijheid geeft, ze mogen nu bijna niks meer doen aan ontwikkeling en het kost alleen maar veel geld
vroeger haalden ze uit een 1,5 liter al 750 pk uit racetrim, qualiytrim 1500. Nu halen ze uit een 1.6 rond de 600 pk
ze zijn zuiniger omdat ze nu veel minder toeren draaien, maximaal maar 12500
er zijn nu ook al voorstellen om met een versimpelde versie van de huidige motoren te rijden in 2016
http://www.autosport.com/news/report.php/id/116886
Je verhaaltje is nogal onvolledig.quote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja als je volledige technische vrijheid geeft, ze mogen nu bijna niks meer doen aan ontwikkeling en het kost alleen maar veel geld
vroeger haalden ze uit een 1,5 liter al 750 pk uit racetrim, qualiytrim 1500. Nu halen ze uit een 1.6 rond de 600 pk
ze zijn zuiniger omdat ze nu veel minder toeren draaien, maximaal maar 12500
er zijn nu ook al voorstellen om met een versimpelde versie van de huidige motoren te rijden in 2016
http://www.autosport.com/news/report.php/id/116886
Die bekers idd LOLquote:Op zondag 23 november 2014 16:15 schreef V1z0R het volgende:
Tailgating
Een BBQ om op je trekhaak te monteren
[ afbeelding ]
Lekker met je getapt biertje in een red plastic cup of je blikje Miller lite in een beercozy terwijl je vreten ligt te grillen op de "Freedom Grill"
Muricans met hun Budweiser lightquote:
Ja mooi man. Veel meer amusementswaarde voor bezoeker. Waar F1 meer een soort elitair plebparty is met teringdure kaartjes. Gewoon lekker met een bak van 5kg kipnuggets op de tribune.quote:Op zondag 23 november 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Downsizing en remenergie terugwinnen zijn juist hot items in de auto-industrie atm.
Lol Nascarrondjes rijden op een oval, echt supercool
Geen haat maar juist verwondering. Wie in De GYM zou nou haten op een BBQ die je kunt monteren op je trekhaak!?quote:Op zondag 23 november 2014 16:33 schreef seto het volgende:
snap die haat op tailgating nooit zo
is gewoon een beetje gratis eten en bier drinken met andere fans voor het begin van een wedstrijd
Leuk een 5 liter V8 met 200 pk en waardeloze automaten.quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja mooi man. Veel meer amusementswaarde voor bezoeker. Waar F1 meer een soort elitair plebparty is met teringdure kaartjes. Gewoon lekker met een bak van 5kg kipnuggets op de tribune.
Amerika mot daar heen. Lekker cruisen met een V8.
ja klopt mn technische kennis reikt niet ver genoeg, kan artikel ook niet meer vindenquote:
wil je zuinig zijn dan moet je minder brandstof verbruiken en de mindere prestaties voor lief nemenquote:Modern gasoline engines have a maximum thermal efficiency of about 25% to 30% when used to power a car. In other words, even when the engine is operating at its point of maximum thermal efficiency, of the total heat energy released by the gasoline consumed, about 70-75% is rejected as heat without being turned into useful work,
Ik ben laatste tijd meer van japanse (stief)moeder filmpjes, je weet wel, dat de verlegen jongen na een dag zwoegen op school even gaat douchen en dan toevallig zijn "moeder" binnenloopt en vraagt of ze hem kan wassen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys. Uitleg. Zijn er écht mannen die opgewonden worden van die furry tekeningen? Like dit en dit?
Meeste zijn ook nog eens trannies. Deuce? Pak jij de handlotion erbij? Waarom is dit geil? Trekken deze mensen zich ook af op hondjes die het in de natuur doen?
[ Bericht 3% gewijzigd door smegmanus op 23-11-2014 21:02:08 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2167592/1/50#146411880] het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair
-----------------------------------------------------------------
Bijvulling na 2 dagen:
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
----------------------------------------------------------------
Veranderingen: vroeger vond ik belangrijk dat hij niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en financieel niet gokt. Maar nu wil ik ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Vroeger heb ik niet zo nagedacht over zijn vrienden en familie, maar nu wil ik dat zijn vrienden en familie fatsoenlijke mensen zijn aangezien deze hem (en kinderen) continue beinvloeden. Vroeger vond ik het niet zo belangrijk dat hij geen auto kan/wil rijden, nu vind ik het wel handig i.v.m. kinderen. Vroeger vond ik belangrijk dat we in hetzelfde veld opgeleid/werkzaam zijn, nu geef ik een ander toch een kans wanneer dit niet het geval is. Vroeger ben ik gevallen voor blond haar en blauwe ogen en dacht dat ik hier op val, nu vind ik donker haar en donkere ogen veel aantrekkelijker.
Maar in geen gevallen heb ik zelf te kiezen op wie ik val hoor
Volgens mij is ze op zoek naar Dima.quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
Wie van jullie buff dudes voldoet aan dit eisenlijstje?
[..]
quote:- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- vrouw vriendelijk
- hetero
- trimt facial hair
mag hopen dat die eeuwig vrijgezel blijft en over een paar jaar uit pure wanhoop voor een trein gaat liggen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
moet je ff op alles check quoten jarhoonquote:Op zondag 23 november 2014 20:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wanner meete we ik ben je ideale man
Dan ben je toch echt een kk kutwijf.quote:- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
die is gewoon psychisch niet in orde.quote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie deze nu pas:
[..]
Dan ben je toch echt een kkkutwijf.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die is gewoon psychisch niet in orde.
een man die in zo'n wijf trapt is echt de grootste beta male ever
quote:Op zondag 23 november 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze op zoek naar Dima.
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die is gewoon psychisch niet in orde.
een man die in zo'n wijf trapt is echt de grootste beta male ever
Jij en Deuce vallen sowieso afquote:over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
quote:Op zondag 23 november 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze op zoek naar Dima.
[..]
welk gestoord wijf stelt zulke eisen....quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo iemand kun je toch niet serieus nemen.quote:
dat eerste gebeurt eigenlijk met 80% van dit topicquote:Op zondag 23 november 2014 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag hopen dat die eeuwig vrijgezel blijft en over een paar jaar uit pure wanhoop voor een trein gaat liggen.
wat. kots. ik. op. dit. wijf.
Sickquote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jij eet zeker elke dag kip met rijst?quote:Op zondag 23 november 2014 22:47 schreef ChesterPerry het volgende:
o ja dat is wel goed chips en chocola voor de spieropbouw
iedere dag 223g kip en 102g rijstquote:Op zondag 23 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij eet zeker elke dag kip met rijst?
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
hier werken een aantal chinezen en jappanners, maar die vrouwtjes zijn echt Ultra klein.
Dan komen ze en post-doc doen voor een jaar of 4, en dan hebben ze voor naar het station een derdehands kinderfietsjeen dan zit het mandje met de bloemetjes nog op het stuur
![]()
![]()
srs
Hey JahRoon gaat wel lekker met traine ofniet?quote:Op zondag 23 november 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
iedere dag 223g kip en 102g rijst
heb ik berekend zo heb ik optimale gains
die eiwitjes en koolhydraten pompen dan regelrecht de guns in
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:40 schreef Questular het volgende:
Harman Kardon HKTS 16 - 5.1 Speakerset - Zwart
Onkyo TX-NR535 - 5.2 AV-receiver - Zwart
skktje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
goverrrr
http://www.at5.nl/artikel(...)moet-jaren-de-cel-in
[ afbeelding ]
^^quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk een 5 liter V8 met 200 pk en waardeloze automaten.
Als je enigzins status hebt rijd je Europees ipv zo'n waardeloos Amerikaans stuk plastic
Weer dat "wilt" i.p.v. "wil"quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
idd beetje rondjes rijden in een opgevoerde Civic en dan no 50 keer zoveel geld pakken als de gemiddelde hard werkende Nederlander
Geen zin in.quote:
Past bij die eisen van dat lichte tintje en donkere ogenquote:Op zondag 23 november 2014 23:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Weer dat "wilt" i.p.v. "wil"
Waarom, mensen, waarom??
Haha, omdat dat buitenlanders zijn die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen typen, ja toch? Ik snap je.quote:Op zondag 23 november 2014 23:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Past bij die eisen van dat lichte tintje en donkere ogen
Ik voldoe aan best wel veel punten. De lengte is misschien wel het punt waar ik het verste vanaf zitquote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Afgehaakt bij gelooft in hogere macht,licht getint, licht tot medium spier, en maagd.quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gazastrook?quote:Op maandag 24 november 2014 04:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Afgehaakt bij gelooft in hogere macht,licht getint, licht tot medium spier, en maagd.
Voor de rest best wel een aardig lijstje. Vooral gat in hand bij kinderen er uit kweken erg belangrijk!
Wel ziek in hoofd die bitch verder.
Bijbelbelt?
Edit oh nee, want getint
Beyonce goes dubstep?quote:Op maandag 24 november 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Haske leuk dat ze thuis een beetje loopt te geinen, het mens is ook echt bloedgeil, zeker als ze niet helemaal opgemaakt is, maar jezus, wat een aids aan de oren, die muziek. What happened met Beyoncé.
Zaterdagavond een hele zak tijgernootjes leeggegeten, hoeveel kcal is dat?quote:Op maandag 24 november 2014 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Niemand iets leuks verders? Nieuw kcal record v.h. weekend perongeluk? zoiets?
welke precies?quote:Op maandag 24 november 2014 09:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Zaterdagavond een hele zak tijgernootjes leeggegeten, hoeveel kcal is dat?
Die bacon kaas van duyvisquote:Op maandag 24 november 2014 09:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
welke precies?
Deze
[ afbeelding ]
of
deze?
[ afbeelding ]
525kcal per 100 gramquote:Op maandag 24 november 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Die bacon kaas van duyvis
Die andere zijn zo lastig te krijgen hier in het dorp
280 gram dus 1470 kcalquote:Op maandag 24 november 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
525kcal per 100 gram![]()
goed gedaan dan champs, 300 gram in zo een zakje volgens mij?
quote:Op maandag 24 november 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
[..]
280 gram dus 1470 kcal
En kan vanavond niet sporten
Dat vraagt om een lijstjequote:Op maandag 24 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ik had zaterdag een Yolo dagje..... 7400kcal en toenkwam ik d'r 's ochtends achter dat ik een bak kwark ook nog niet mee geteld had![]()
En heeeel de dag geslapen en tv gekeken... LOL
Needless to say dat ik gisteren de hele gym gesloopt heb kwa energie.
momentje ff inloggen op de site. kan geen full screen shot maken van delijst met m'n telefoon hahaquote:
quote:
Lol 10 kilo in 5 weken ofzo? Gains of peacequote:Op maandag 24 november 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
die patat was een ruwe schatting, had ik zelf gebakken maar klopt wel kwa hoeveelheid.
Note die You'd weigh .... in 5 weeks Hhahah
edit: oh ja, ik vul altijd alles onder ontbijt in niet boeiend
15 dan haha. natuurlijk niet elke dag zo gekquote:Op maandag 24 november 2014 09:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Lol 10 kilo in 5 weken ofzo? Gains of peace
Imgur gebruikenquote:Op maandag 24 november 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
Die Tinypic lui zijn ook ratten. Nu moet je een half reclame filmpje afkijken voor je de code krijgt tssss
thanks!quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Deuce92 het volgende:
O man die spierpijn. En voor het eerst sinds ik me kan herinneren weer eens spierpijn in mijn quads. I love it.
quote:Op zondag 23 november 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo iemand kun je toch niet serieus nemen.
Ik durf te stellen dat ik een van de aardigste users in deze reeks ben.
Niet dat daar veel voor nodig is.
Het is al vermoeiend om een eisenlijst te bedenkenquote:Op zondag 23 november 2014 21:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sickdit is geen lijstje van jou toch?
Wat is dit voor gefrustreerde maagd joh.
Zeker feminist en minimaal 100kg.
Hoe verder ik las hoe erger ik kokhals neigingen moest onderdrukken.
quote:Op maandag 24 november 2014 01:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik voldoe aan best wel veel punten. De lengte is misschien wel het punt waar ik het verste vanaf zit
Edit: even wat beter gelezen. De lengte is 1 van de minste problemen
quote:- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid (haha, ik denk het niet)
- beweegt regelmatig
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- we kunnen samen wonen
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- hetero
- trimt facial hair
Bijvulling na 2 dagen:
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
----------------------------------------------------------------
Veranderingen: vroeger vond ik belangrijk dat hij niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en financieel niet gokt. Maar nu wil ik ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Vroeger heb ik niet zo nagedacht over zijn vrienden en familie, maar nu wil ik dat zijn vrienden en familie fatsoenlijke mensen zijn aangezien deze hem (en kinderen) continue beinvloeden. Vroeger vond ik het niet zo belangrijk dat hij geen auto kan/wil rijden, nu vind ik het wel handig i.v.m. kinderen. Vroeger vond ik belangrijk dat we in hetzelfde veld opgeleid/werkzaam zijn, nu geef ik een ander toch een kans wanneer dit niet het geval is. Vroeger ben ik gevallen voor blond haar en blauwe ogen en dacht dat ik hier op val, nu vind ik donker haar en donkere ogen veel aantrekkelijker.
Maar in geen gevallen heb ik zelf te kiezen op wie ik val hoor
Wie denkt deze godin dat ze is?quote:Op maandag 24 november 2014 10:57 schreef Klokov het volgende:
Ben hem nog even bijlangs gegaan. Er mist nog wel wat info en veel van de punten moet je m.i. ook gewoon verdienen. Ik ben wel vrouwvriendelijk maar als je je niet als een vrouw gedraagd dan houdt dat natuurlijk ook snel op. Idem voor koken, bloemen, etc.
[..]
Sorry je valt ook afquote:Op maandag 24 november 2014 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb wel eens tijdens het uitgaan 2 euro in een fruitautomaat gegooid, telt dat als financieel gokken?
quote:Op maandag 24 november 2014 09:28 schreef stinkie het volgende:
Dit weekend wel de zwaarste bolus sinds begin van de metingen geraaid.
Lol hele dag op de bank liggen en 7351 kcal wegwerkenquote:Op maandag 24 november 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
die patat was een ruwe schatting, had ik zelf gebakken maar klopt wel kwa hoeveelheid.
Kwam dus nog een bakje normale kwark bij![]()
Echt hopelooos dit, denk dat ik er nog maar 3 katten bij neem. Met dit gokverleden ga ik nooit een vrouw vinden.quote:
Apart trouwens dat er staat dat je met conflict om moet kunnen gaan en moet accepteren dat er meningsverschillen zijn... maar dat je haar wel gelijk moet geven ook al heeft ze dat nietquote:- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid (haha, ik denk het niet )
- beweegt regelmatig
- we kunnen samen wonen
- hetero
- trimt facial hair
Bijvulling na 2 dagen:
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- geen tatoeages
- geen piercings
Ben jij niet vrouw vriendelijk? Valt me toch van je tegen hoorquote:Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Terung hel wat een absurde lijst. Vraag me af of ze m zelf wel haalt
[..]
Apart trouwens dat er staat dat je met conflict om moet kunnen gaan en moet accepteren dat er meningsverschillen zijn... maar dat je haar wel gelijk moet geven ook al heeft ze dat niet
Sowieso de eis dat t geen narcist mag zijn. Honey.... kijk naar die eisen van je. Narcist?
In mijn humor niet neequote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben jij niet vrouw vriendelijk? Valt me toch van je tegen hoor
hahaahquote:Op maandag 24 november 2014 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol hele dag op de bank liggen en 7351 kcal wegwerken
Kan nooit meer lang duren voordat ze je in Blijdorp in een kooi stoppen
Hey Weissmanquote:
Inderdaad elke homo heeft toch minimaal 2 fag hags om zich heen hangen waar ze lekker mee gaan shoppen en dergelijke.quote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben jij niet vrouw vriendelijk? Valt me toch van je tegen hoor
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niks voor jou Ray?
Ik vind het wel baas zo'n ding. Kan alleen de draai niet maken m'n tuin in het steegje hier anders had ik al lang zo'n ding gehad
Ik heb 2 hele knappe jaquote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad elke homo heeft toch minimaal 2 fag hags om zich heen hangen waar ze lekker mee gaan shoppen en dergelijke.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad elke homo heeft toch minimaal 2 fag hags om zich heen hangen waar ze lekker mee gaan shoppen en dergelijke.
zit voetgas op zo te zien!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel baas zo'n ding. Kan alleen de draai niet maken m'n tuin in het steegje hier anders had ik al lang zo'n ding gehad
Wat helemaal kut is gas geven op een quad met je duim. Na 10 minuten heb je al een lamme duim op zo'n krengquote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zit voetgas op zo te zien!!
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit begrepen dat handgas.
Hey Fathank kom je van het kamp?quote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat helemaal kut is gas geven op een quad met je duim. Na 10 minuten heb je al een lamme duim op zo'n kreng
ja zeker als je off road gaat. Dan heb je nog een blauwe duim ook als het tegen zitquote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat helemaal kut is gas geven op een quad met je duim. Na 10 minuten heb je al een lamme duim op zo'n kreng
Nee, maar rij voor 't werk wel eens rond op zo'n ding. En op vakantie in Marokko 2 uur door de duinen gecrossed op zo'n apparaat. Na 2 uur was ik er wel klaar mee.quote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Fathank kom je van het kamp?
Staan niet op kenteken en mogen derhalve ook niet op de openbare weg gereden worden. Maar zijn wel op kenteken te krijgen. 350cc 4WD. Goed setje banden eronder en je komt praktisch overal.quote:Op maandag 24 november 2014 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Op je werk heb je die grote dingen zeker met autokenteken? Hier rijdt het halve kamp rond op van die kleine brommerquads of van die straat quads met normale banden.
Met jouw dieet kan een heel Etiopisch dorp gevoed wordenquote:Op maandag 24 november 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Kwam dus nog een bakje normale kwark bij![]()
haha. was 1 dagje zo he. normaal 5800quote:Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Met jouw dieet kan een heel Etiopisch dorp gevoed worden
Amateur.quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. was 1 dagje zo he. normaal 5800
hhaha aaah vink sneu ditquote:Op maandag 24 november 2014 12:20 schreef fathank het volgende:
Lol 5800 dat eet G.R.S. in 4 dagen ofzo
Ga je schamen man, ik heb je voorzetten gegeven voor veel betere grappen. Probeer opnieuwquote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef seto het volgende:
bulkkopen omdat je de grootste maat moet hebben?
even kk hard lachen om mijn eigen grap brb
Cardio kills gainzquote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoorde vanochtend trouwens een gesprek aan in de metro waardoor ik het vertrouwen in de mensheid heb verloren.
Meisje 1 (jaar of 20) vertelde meisje 2 (zelfde leeftijd) over het nieuws van de vrouw die in coma was geraakt door het inhouden van een tampon. Meisje 2 zei daarop bloedjeserieus "maar je moet je tampon toch sowieso elke keer als je gaat plassen uitdoen? Anders kan de urine er toch niet langs?" Meisje 1 zei daarop dat dat bij haar wel kon en dat ze dacht dat dat kwam omdat er twee verschillende gaatjes zaten, maar zeker weten deed ze het niet.
Een jaar of 20 ook, OMFGquote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoorde vanochtend trouwens een gesprek aan in de metro waardoor ik het vertrouwen in de mensheid heb verloren.
Meisje 1 (jaar of 20) vertelde meisje 2 (zelfde leeftijd) over het nieuws van de vrouw die in coma was geraakt door het inhouden van een tampon. Meisje 2 zei daarop bloedjeserieus "maar je moet je tampon toch sowieso elke keer als je gaat plassen uitdoen? Anders kan de urine er toch niet langs?" Meisje 1 zei daarop dat dat bij haar wel kon en dat ze dacht dat dat kwam omdat er twee verschillende gaatjes zaten, maar zeker weten deed ze het niet.
Ik heb nog een goede kledingsite voor jullie.quote:Op maandag 24 november 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, vandaag zijn specifiek de jurkjes in de aanbieding op ASOS. Ik ben al aan het bulkkopen.
Is waarschijnlijk nog waar ookquote:Op maandag 24 november 2014 12:20 schreef fathank het volgende:
Lol 5800 dat eet G.R.S. in 4 dagen ofzo
Dit ja. Typisch kamperspul idd. Vanaf een jaar of 8 crossen ze er al op los.quote:Op maandag 24 november 2014 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Op je werk heb je die grote dingen zeker met autokenteken? Hier rijdt het halve kamp rond op van die kleine brommerquads of van die straat quads met normale banden.
quote:Op maandag 24 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ik had zaterdag een Yolo dagje..... 7400kcal en toenkwam ik d'r zondag 's ochtends achter dat ik een bak kwark ook nog niet mee geteld had![]()
Volgens mij zijn er best mooie plekjes in Marokko, aan de kust.quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Henk op vakantie naar Marokko - je verzint het niet.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Henk op vakantie naar Marokko - je verzint het niet.
Yes. Marrakech vond ik niet heel boeiend. Veel rotvolk wat allemaal wat van je moet en je portemonnee probeert leeg te trekken. En tyfuswarm in Augustus(lees: 48 graden overdagquote:Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best mooie plekjes in Marokko, aan de kust.
Voor Marrakech wordt tegenwoordig al in de ANWB Kampioen geadverteerd, dus dat zou ik ook niet snel doen, denk ik. Augustus is ook wel een kutmaand om daar heen te gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Yes. Marrakech vond ik niet heel boeiend. Veel rotvolk wat allemaal wat van je moet en je portemonnee probeert leeg te trekken. En tyfuswarm in Augustus(lees: 48 graden overdag). Aan de kust is het goed uit te houden. Graadje of 35, goeie wind om te (kite)surfen en goed eten.
Marrakech is leuk voor Gonnie en Gerda die lekker ff lekker een weekendje multicultureel willen doen. Lekker naar aapjes aan een riempje kijken op Djembe el Fna, een tajine bestellen bij een of ander matig toeristencafé en afgezet worden in de souks.quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor Marrakech wordt tegenwoordig al in de ANWB Kampioen geadverteerd, dus dat zou ik ook niet snel doen, denk ik. Augustus is ook wel een kutmaand om daar heen te gaan.
Kust lijkt mij wel leuk.
LOLquote:
90% van die mensen komen allemaal weer terug "want de cultuur is daar zo anders"quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
moet opeens denken aan een aflevering v.h. weekend van dat er twee dijken van hier vanuit Nederland gingen emigreren naar Spanje. Sjek roken allebei. CHopper voor de lol, lekker pittig, regelde alles wel ff. 2 van die echte zegmaar.
binnen een maand zaten ze weer in Nederland want de stoerste had heimwee![]()
![]()
![]()
Dat ze d'r ziek van werd zo erg.![]()
Gelukkig was hun oude huisje nog niet verkocht
deze
http://www.avrotros.nl/ik(...)8/promo-22-november/
"ja we hadden met alle senarioos rekening gehouden, maar niet met deze" "Nooit verwacht"quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Champy het volgende:
[..]
90% van die mensen komen allemaal weer terug "want de cultuur is daar zo anders"
No shit Sherlock
99,998% gegarandeerd om te mislukken natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
Mooiste zijn de reismeisjes die in een plaggenhut in Afrika gaan wonen. Hier gewoon een fatsoenlijke baan, leuk huisje etc en dan verliefd worden op een bosneger die alleen met pijl&boog om kan gaan. En dan daarheen verhuizen omdat hem hier naartoe halen toch enigzins lastig is.
Als je in Augustus naar Marrakech gaat en vervolgens gata klagen over de hitte, dan verdien je t te smelten door de goot heen. Dan heb je echt weinig vooronderzoek gedaan en alleen de ANWB site aangekliktquote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor Marrakech wordt tegenwoordig al in de ANWB Kampioen geadverteerd, dus dat zou ik ook niet snel doen, denk ik. Augustus is ook wel een kutmaand om daar heen te gaan.
Kust lijkt mij wel leuk.
Of bij Probleemwijkenquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
moet opeens denken aan een aflevering v.h. weekend van dat er twee dijken van hier vanuit Nederland gingen emigreren naar Spanje. Sjek roken allebei. CHopper voor de lol, lekker pittig, regelde alles wel ff. 2 van die echte zegmaar.
binnen een maand zaten ze weer in Nederland want de stoerste had heimwee![]()
![]()
![]()
Dat ze d'r ziek van werd zo erg.![]()
Gelukkig was hun oude huisje nog niet verkocht
Heel die inboedel 2x verscheept voor janlul![]()
deze
http://www.avrotros.nl/ik(...)8/promo-22-november/
Alsof je rechtstreeks op Essaouira kunt vliegenquote:Op maandag 24 november 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in Augustus naar Marrakech gaat en vervolgens gata klagen over de hitte, dan verdien je t te smelten door de goot heen. Dan heb je echt weinig vooronderzoek gedaan en alleen de ANWB site aangeklikt
Lijkt me op zich nog wel een mooie stad, maar dat gejengel van al die kinderen en straatverkopers zou ik ook gek van worden.
Maar de liefde overwint toch allesquote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
Mooiste zijn de reismeisjes die in een plaggenhut in Afrika gaan wonen. Hier gewoon een fatsoenlijke baan, leuk huisje etc en dan verliefd worden op een bosneger die alleen met pijl&boog om kan gaan. En dan daarheen verhuizen omdat hem hier naartoe halen toch enigzins lastig is.
Nou, mijn liefde voor een Joodse schone in Israel gaat toch echt bepaalde dingen niet overwinnen hoor!quote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar de liefde overwint toch alles![]()
Als t slechts een tussenstop is dan is t wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je rechtstreeks op Essaouira kunt vliegen
Hoe zit het eigenlijk met je bloedwaarden Ray? Just curious.quote:Op maandag 24 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
![]()
ik had zaterdag een Yolo dagje..... 7400kcal en toenkwam ik d'r zondag 's ochtends achter dat ik een bak kwark ook nog niet mee geteld had![]()
Ken er zo eenquote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
Tjah, het was een noodzakelijk kwaad. Maar als je er dan toch bent kun je maar beter ff rondkoekeloeren. Misschien was het wel ontzettend de moeite waard en was ik in November een keer terug gekomen voor een paar tientjes met Ryanair. Maar ik was er niet bepaald van onder de indruk dus de kans dat ik nog een keer terug ga als het minder warm is is klein.quote:Op maandag 24 november 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t slechts een tussenstop is dan is t wat anders natuurlijk.
Sja. Zo zijn ze, die joden.quote:Op maandag 24 november 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn liefde voor een Joodse schone in Israel gaat toch echt bepaalde dingen niet overwinnen hoor!
Geen idee. Laatste keer dat ik bij de dokter was was toen ik m'n onderarm gebroken had. Dat was 4e klas lagere school.quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je bloedwaarden Ray? Just curious.
[..]
ni haoquote:Op maandag 24 november 2014 14:17 schreef seto het volgende:
toen ik in japan woonde was er ook een meisje die een tijd lang elke avond lag te huilen omdat het zo anders was
Ik was van plan in Januari te gaan. Paar daagjes. Wel via Ryanair trouwensquote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, het was een noodzakelijk kwaad. Maar als je er dan toch bent kun je maar beter ff rondkoekeloeren. Misschien was het wel ontzettend de moeite waard en was ik in November een keer terug gekomen voor een paar tientjes met Ryanair. Maar ik was er niet bepaald van onder de indruk dus de kans dat ik nog een keer terug ga als het minder warm is is klein.
Nog een tip: Ga niet in de zomervakantie met Ryanair naar Marokko. Jullie kunnen wel raden waarom
Ze heeft 'm niet ontmoet op seksvakantie in Kenia?quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
Want ja hij is zo mooi en puur. Niet nodig om te zeggen dat het een aardig zweverig type is
Dunno of dat het erger was, grote kans. Aan de andere kant, locals die ik aan de kust sprak beweerden stuk voor stuk dat het grootste tuig in Marrakech woont.quote:Op maandag 24 november 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
t schooi-gedeelte echt zo erg? Of misschien was dat toen ook erger omdat t in de vakantie-periode was. T lijkt me verder wel een mooie stad/sfeer.
Dat is Gambia toch meer op dit moment? Kenia heeft nog wel eens wat last van onrusten. Wel een mooi land verder met genoeg mooie plekken. Alleen is het noorden volgens mij een No-go area, niet zo gek natuurlijk als daar Somalië ligtquote:Op maandag 24 november 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft 'm niet ontmoet op seksvakantie in Kenia?
Het vakantie land voor de single zweverige middle age miep!
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno of dat het erger was, grote kans. Aan de andere kant, locals die ik aan de kust sprak beweerden stuk voor stuk dat het grootste tuig in Marrakech woont.
Wat natuurlijk niet waar is want dat woont namelijk in Nederland.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno of dat het erger was, grote kans. Aan de andere kant, locals die ik aan de kust sprak beweerden stuk voor stuk dat het grootste tuig in Marrakech woont.
Wat natuurlijk niet waar is want dat woont namelijk in Nederland.
Op dit moment misschien wel. Ik ben e rniet zo in thuisquote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
Dat is Gambia toch meer op dit moment? Kenia heeft nog wel eens wat last van onrusten. Wel een mooi land verder met genoeg mooie plekken. Alleen is het noorden volgens mij een No-go area, niet zo gek natuurlijk als daar Somalië ligt
Ooit over nagedacht? Pls no ragequote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
Geen idee. Laatste keer dat ik bij de dokter was was toen ik m'n onderarm gebroken had. Dat was 4e klas lagere school.
no joke
Ziet er wel nice uitquote:Op maandag 24 november 2014 10:07 schreef RaymondK het volgende:
Hey Weissmann
http://www.shirtstation.de/angebote-14.html
beetje ordinaire design enzo maar oke. wel aap.
haha. ik ga niet zomaar Raygen .quote:Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht? Pls no rage
Ja weet ik veel. Bij jou weet je het nooitquote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. ik ga niet zomaar Raygen .
ja, misschien wel verstandig om eens een keer e.e.a. te laten checken bedoel je? hmmm
nou zeg, als ik rayge dan heeft het echt wel een reden hahaquote:Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Bij jou weet je het nooit
Ja, gew ff laten tjekkuh hoe het zit met cholesterol, triglyceriden enzo mss kan iemand met een medische achtergrond beter uitleggen waarom het verstandig om dat een keertje te laten doen in jouw geval/
quote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste keer dat ik bij de dokter was was toen ik m'n onderarm gebroken had. Dat was 4e klas lagere school.
no joke
Was dat niet omdat jij haar elke avond aan je spies reeg?quote:Op maandag 24 november 2014 14:17 schreef seto het volgende:
toen ik in japan woonde was er ook een meisje die een tijd lang elke avond lag te huilen omdat het zo anders was
Nopequote:Op maandag 24 november 2014 14:56 schreef Weissman het volgende:
Oh shit, Cor gaat de OP pakken inc lelijke gym chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |