Wie is dat?quote:
zkr allemaal van die sunny bergman typesquote:
G.R.S.quote:
kansloze aandachtshoere als je kijkt voelen ze zich geindimiteerd als je niet kijkt gaan ze verbaasd in de spiegel lope kijken of der haar wel goed zit enzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
zkr allemaal van die sunny bergman types
"ik heb 35 mannen geneukt maar waarom noemen jullie me slet?"
Verdiendquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:54 schreef Klokov het volgende:
Hey Etha, hoe gaat het?
http://www.dumpert.nl/med(...)een_grote_smoel.html
Nee, ben toch geen homoquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:14 schreef Beach het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een Elliot Hulse tanktop besteld?
Waarom zou je dat willen ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:14 schreef Beach het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een Elliot Hulse tanktop besteld?
Niks geen taille, lichaam van een vrieskistquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #101 - Vrouwen met wat extra's
omg
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Het is mij geleerd om alles op 1 dag te trainen in de gym en dan dagje rust te nemen en dan weer hetzelfde, max 3 trainen per week dus.
Maar sommige trainen bovenlichaam, volgende dag legs dus maar dan rust je lichaam toch niet optimaal uit? Je krijgt er weer meer spanning op omdat je meer tijd hebt per onderdeel maar dat is ook niet gezond zeker ivm blessures.
Ze zeggen dan wel zelf dat het beter is maar geloof er niks van.
Natuurlijk is die reactie terecht, kan ik me ook wel voorstellen. Maar de rechter acht het bewijs van OM en politie niet overtuigend genoeg en daar zal vast ook een reden voor zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Het OM en de Politie achten het wel als bewezen daarom was er ook een straf van 15 maanden cel gevraagd, dat de rechtbank hier in Limburg niet echt hoog straft is al vaker bewezen. 3 getuigen hebben aangegeven dat hij veel te snel reed, het politie rapport spreekt over snelheden van 80 t/m 120 km per uur. Hopen dat er in het hoger beroep wel een iets normalere straf wordt uitgesproken.
En de reactie van de kerel is, vind ik, niet meer als terrecht. In 1 actie ben je 3 mensen kwijt en degene die het veroorzaakt heeft gaat per persoon die overleden is 40 uur papiertjes prikken.
Ik zou sowieso van de creatine en de wheyshakes afblijven. Voor je het weet kan je nieuwe kleren gaan kopen.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou sowieso van de creatine en de wheyshakes afblijven. Voor je het weet kan je nieuwe kleren gaan kopen.
3x p/w trainen icm met wheyshakes (dus eiwitten met anabole werking) kan extreme spiergroei veroorzaken.quote:
Dat zowiezo als ik dat ga doen en als ik aan de creatine of shakes ga zitten bouw ik het wel rustig op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
3x p/w trainen icm met wheyshakes (dus eiwitten met anabole werking) kan extreme spiergroei veroorzaken.
Mss is het een idee meer aan droogtrainen te doen?
Goed zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zowiezo als ik dat ga doen en als ik aan de creatine of shakes ga zitten bouw ik het wel rustig op.
Gewoon van 4 paar skinny jeans 1 laten maken bij de turkquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:57 schreef fathank het volgende:
Gewoon 3x20 bw squats, hoef je tenminste geen nieuwe skinnyjeans te kopen
Jelia, jij traint ook best wel vaak volgens mijquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:30 schreef Jelia het volgende:
SC is niet toegestaan toch?
Nee geen squats, goede hoek![]()
[ afbeelding ]
Deze mag, voldoet aan alle voorwaarden, is ook een goede aanwinst hoop ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
Montelly hou die wijven buiten dit topic aub
Welke voorwaarden vriend? Gew geen chicks in de gym, behalve GRS.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mag, voldoet aan alle voorwaarden, is ook een goede aanwinst hoop ik
Hopelijk brengt GRS No1 weer op het goeie padquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke voorwaarden vriend? Gew geen chicks in de gym, behalve GRS.
Hey sander was toch kalend?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hopelijk brengt GRS No1 weer op het goeie pad
ircute is ook doodquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef Montelly het volgende:
JB is kia
MsMessy is killed in gangbang
Fanta is kia
Creatine maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef RaymondK het volgende:
Maar hij was aan de drugs gegaan en alles
Dat is toch waar fok om draait?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Wijven die op zo'n manier aan hun zelfvertrouwen moeten werken zijn het sowieso niet waard om mee te praten hooguit om je pik er een keer in te rammen.
Zoiets wil je toch niet als vriendin, eentje die foto's van dr reet op internet zet om te vissen naar complimentjes van sneue droeftoeters die nog nooit een kut geproefd hebben.
sommigen halen er anders wel een losse relatie uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is toch waar fok om draait?
Gek dat vrouwelijke users weglopenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef Montelly het volgende:
JB is kia
MsMessy is killed in gangbang
Fanta is kia
heb je pussyquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee ik doe niet aan e-hosselenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is toch waar fok om draait?
Ze krijgen allemaal een leven of worden volwassen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Gek dat vrouwelijke users weglopen
ja togquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je pussy
deel met niemand
do normal
zo doe ik ook ja toch laterz
Hey Weissman, krijg ebola vriend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey ambi-stickquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Weissman, krijg ebola vriend.
"Onze aflevering heeft vertaging opgelopen excuses voor het ongemak"quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:40 schreef Beach het volgende:
gvd ik haat wachten op een pakje
zul je net zien dat ze pas om half zes ofzo komen
Pakje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:40 schreef Beach het volgende:
gvd ik haat wachten op een pakje
zul je net zien dat ze pas om half zes ofzo komen
van jou?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Weissman, krijg ebola vriend.
gelul man je bent net een wijf die delen ook nix echte matties doen niet moeilijk over chicks sharenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Wijven die op zo'n manier aan hun zelfvertrouwen moeten werken zijn het sowieso niet waard om mee te praten hooguit om je pik er een keer in te rammen.
Zoiets wil je toch niet als vriendin, eentje die foto's van dr reet op internet zet om te vissen naar complimentjes van sneue droeftoeters die nog nooit een kut geproefd hebben.
Lolquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gelul man je bent net een wijf die delen ook nix echte matties doen niet moeilijk over chicks sharen
je greforoots komen nu wel bovendrijven vriend
Hoeren neukenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:39 schreef kaasplankje het volgende:
henk zou peta todd ook niet rake zei is nl. hoer
[ afbeelding ]
hebben de binnenkant van ingrids dijen ooit zonlicht gezien henk?
Ach, als dat het enige is. Iedere gek z'n gebrek toch.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:
Henk is wel baas ja, jammer dat hij aan de pillen zit.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Oppassen dat je niet te gespierd wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zowiezo als ik dat ga doen en als ik aan de creatine of shakes ga zitten bouw ik het wel rustig op.
Vraag het Danny zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik kreeg net een quotebericht van een onbekende volgens mij,klikte er op en kwam op een niet toegang bericht. Alsof een heel topic verwijdert was.
Iets met Danny er in?? Ben net wakker van een 3 uurige powernap dus weet niet zeker nu.
E.o.a. Hond die een topic opende met een quote van mij er in?
If so then krijg ook Ebola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |