Ik ook manquote:Op donderdag 20 november 2014 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, is begonnen op zijn zesde met trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:04 schreef RaymondK het volgende:
Zo dan! Ik zeg het niet gauw, maar die gym chick is geil!M'n nicht uit de bergen lijkt op haar. Als je haar nr wil moet je het zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM staat open.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n nicht uit de bergen lijkt op haar. Als je haar nr wil moet je het zeggen
Hoe gaat dat bij jullie, wat is de prijs voor een maagdenmeisje? Bij ons gaan ze voor 3 gouden armbandjes en een koe er wel doorheen, sinds de crisis.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze roept net alaaaahhh. Net als suiside bobers doen vlak voor ze de knop los latenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
Geile gezichtsuitdrukking, die gymchick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ze ook platen uit Türkeiquote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zie, zijn heel vergevende mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom in mijn racistische armen, ouwe knuffelbeer.
Eerst checken of Raymond interesse heeft maar ik heb een andere nicht voor jequote:
Floes, cash, money, doekoe jwz. En een paar schapen erbij. That's itquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij jullie, wat is de prijs voor een maagdenmeisje? Bij ons gaan ze voor 3 gouden armbandjes en een koe er wel doorheen, sinds de crisis.
Je hebt dezelfde denkwijze als haar vader. Volgens mij gaan jullie dikke maatjes wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe die maar. Ik wil het eerst netjes vragen of ik zijn dochter mag bezitten
Ik verwijs je door naar CCquote:
zet je adblock uitquote:Op donderdag 20 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Eh. Waarom centreert FOK alle tekst?
Staat uit voor fok. maar het is weer verholpen. Zag er even bijzonder uit.quote:
Ga nu maar Fargo kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat uit voor fok. maar het is weer verholpen. Zag er even bijzonder uit.
Tijd om Agents of SHIELD een kans te geven nu.
Die serie? Ik vond de films wel aardig maar ik weet niet of zon hele serie leuk blijft.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat uit voor fok. maar het is weer verholpen. Zag er even bijzonder uit.
Tijd om Agents of SHIELD een kans te geven nu.
Ik ben na 4 afleveringen gestopt maar kennelijk wordt het pas na 6 a 7 afleveringen pas goedquote:Op donderdag 20 november 2014 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Die serie? Ik vond de films wel aardig maar ik weet niet of zon hele serie leuk blijft.
brrr grefokoppenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze wil ik nog even met jullie delen. Ik kwam om niet nader te noemen redenen op de site van de SGP, en dit is hun banner, met de tekst "HET GEZIN HOORT EEN VEILIGE PLEK TE ZIJN VOL LIEFDE EN GEBORGENHEID" erboven. Die kinderen zien eruit alsof moeder en vader neef en nicht zijn, en elkaar iets te veel liefde en geborgenheid hebben gegeven
[ afbeelding ]
tfw je je halve leven tussen zulke mensen hebt gezetenquote:
vertel over je ervaringenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
tfw je je halve leven tussen zulke mensen hebt gezeten
de meesten zijn achterbaks en vroom voor de buitenwereldquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
de meesten allemaal zijn achterbaks en vroom voor de buitenwereld
pas op he, ladyboyquote:Op donderdag 20 november 2014 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
echte turk geworden die thefixer
omdat het zijn doel al gediend had.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je al die foto's van Jane Marie weggeëdit?
Ben geen kattenmensch. Ik dacht heel even dat er op de tweede foto een scanner oid in het kastje stond.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Dierendag 2015 staat in de agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das godverdomme een luxe schijthuis voor zonne katquote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten zijn baas. Kattenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef fathank het volgende:
Kutkatten.
En al helemaal hun eigenaren die ze de hele dag in andermans tuinen laten lopen. Hou je huisdier lekker binnen of ga in het bos wonen.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Duurt dat niet ontzettend lang?
Die kat kijkt er even naar en gaat dan lekker op de gele stoel zittenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het aan mij ligt wel schatjequote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eindig ik met 40 katten in huis
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eindig ik met 40 katten in huis
whaha xDquote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?
wtf did i justquote:
Hahah die stinkertquote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Katten. Gvd gaan we het echt weer over die kut beesten hebben? Dat hadden we toch al gehad?
isquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ray, ben je al is basis van een piramide geweest?
nee nog nooit. Sounds doablequote:Op vrijdag 21 november 2014 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ray, ben je al is basis van een piramide geweest?
Nice. Ja, echt smerig die plaatjes van Sap. Tjonge jonge jonge...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
hallo, hier het eerste berichtje van af mijn nieuwe werkmachine. Die oude stond op instorten, en elke keer als ik gym update, dan was de kans zeer aanwzig dat een collega net achter me aan kwam lopen, en die machine froze midden vlak na het opbouwen van zo een ranzig plaatje van Sapstengel bijv.
Dat is nu niet meer.
Met SSD en alles. alles knalt open en dicht gewoon wooooof.
Hallo Rayquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
hallo, hier het eerste berichtje van af mijn nieuwe werkmachine. Die oude stond op instorten, en elke keer als ik gym update, dan was de kans zeer aanwzig dat een collega net achter me aan kwam lopen, en die machine froze midden vlak na het opbouwen van zo een ranzig plaatje van Sapstengel bijv.
Dat is nu niet meer.
ja werkt weer. kan weer snel switchen tussen het tekenpakket hier en fok zonder freezes thanks!quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Hallo Ray
doet je alt-tab het weer goed?
Grgr systeembeheer
Eindelijk weer KPD op het werkquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Dat is nu niet meer.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Dat is nu niet meer.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #85 Clusterfucksquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil graag alle haat inde wereld vandaag richten op vrouwen, vaak van middelbare leeftijd, met een kek kort kapsel en een te dikke pens, die op Facebook shit met "hotel mama" plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik kies er godverdomme niet voor om uitgescheten te worden op de wereld. Als je geen verantwoordelijkheden wil, moet je je benen bij elkaar houden, en anders niet janken.
Mijn nichtje van 26 post dat ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil graag alle haat inde wereld vandaag richten op vrouwen, vaak van middelbare leeftijd, met een kek kort kapsel en een te dikke pens, die op Facebook shit met "hotel mama" plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik kies er godverdomme niet voor om uitgescheten te worden op de wereld. Als je geen verantwoordelijkheden wil, moet je je benen bij elkaar houden, en anders niet janken.
dat heb ik met minstens de helft gedaan, laatst ook een razzia gehouden in m'n vriendenlijst. Allemaal 40-plussers zonder enig benul van Facebooketiquette geruimd, zoals ooms en tantes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 26 post dat ookheb haar inmiddels uitgeschakeld op nieuwsfeed.
Leeftijdsgenoten die al hebben geworpen zijn extra erg inderdaad. Vanochtend werd aan de koffietafel besproken wat zo'n kind precies uitgekotst had (de knakworstjes van gisteren, fyi). Waarom vertel je dat in godesnaam aan iemand die daar hélemaal niets van moet weten? Echt superleuke mensen worden toch allemaal moekes en papa's-die-de-beebie-in-een-draagdoek-op-de-borst-dragen-want-zo-gaat-dat-in-de-natuur-ook, als het ding er eenmaal is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 26 post dat ookheb haar inmiddels uitgeschakeld op nieuwsfeed.
Hahah inderdaad. Al die share plaatjes en die like en win zijn nu ook weg. En die zwarte pietendiscussie was ook handig om te filteren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat heb ik met minstens de helft gedaan, laatst ook een razzia gehouden in m'n vriendenlijst. Allemaal 40-plussers zonder enig benul van Facebooketiquette geruimd, zoals ooms en tantes.
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah inderdaad. Al die share plaatjes en die like en win zijn nu ook weg. En die zwarte pietendiscussie was ook handig om te filteren.
Hij is enorm goed in het verzorgen van kattenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?
Poesjes?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij is enorm goed in het verzorgen van katten
Was het een leuk interview?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
Dinsdag komt een anerbolejunkie bij verslaafd op rtl4
was een interventiequote:
Yep. Meestal welquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja werkt weer. kan weer snel switchen tussen het tekenpakket hier en fok zonder freezes thanks!
PS: tracen jullie ook welke sites bezocht worden?
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yep. Meestal wel![]()
Windowstoets + D voor bureaublad.
No problemo. Ach zolang je het idd niet te mal maakt (bijv 6 /8 uur zitten fokken) zullen ze daar niet zo raar over gaan doen denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
zolang ik hier geen kinderprn ga zitten opslaan komt er echt niemand klagen over m'ninternet gebruik haha.
Misschien m'n collega die de opslagservers v.d. afdeling en de vakgroepen beheert dat die een keer in de log kijkt wanneer er iets fout gegaan is en dan gekke sites zou zien, maar verrder is er dat soort controle niet![]()
![]()
Wind +D wist ik niet! THANKS
Alleen zwartquote:
quote:
Waarrrrrrrquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
vlammen slaan je bek uit maar hmmmmmm
http://www.evertberkelaar(...)gemaakte-beef-jerky/quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jumbo iig.
Zit alleen wel truttig weinig in zo een zakje![]()
![]()
![]()
keer proberen dat zelf te bouwen idd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://www.evertberkelaar(...)gemaakte-beef-jerky/
Brb even naar de super.
Iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:48 schreef fathank het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
U wot
Heb ik wat geraakt onderweg?quote:
je moet maar je kind en je (schoon) ouders in 1 klap kwijtraken en dan horen dat die gast 120 uur krijgt....quote:
en dan in dat topic nog steeds schoffeljosti's die vinden dat je daar als vader niet boos om mag worden. Ik zou die vent z'n hele familie uit kunnen moorden als ie een van mijn kinderen zou doodrijdenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Questular het volgende:
[..]
je moet maar je kind en je (schoon) ouders in 1 klap kwijtraken en dan horen dat die gast 120 uur krijgt....
trannyforum.comquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
Waar is iedereen toch?
Eerst McNulty, toen Awesome_, en nu ook nog Sapstengel.
Een rechtgeaard Christen keert zijn andere wang toe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dan in dat topic nog steeds schoffeljosti's die vinden dat je daar als vader niet boos om mag worden. Ik zou die vent z'n hele familie uit kunnen moorden als ie een van mijn kinderen zou doodrijden
Ik hoef niet te klikken om te weten dat dat fedora tier is.quote:
Hey G.R.S. ben jij een Pegasister?quote:
lolquote:
2:00 voor de meid uit de thumbnail.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:48 schreef Beach het volgende:
dat filmpje linkte me door naar dit
tenminste nog wat eyecandy
samen doen vriend ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit moet toch gewoon in elkaar geslagen worden?
ja is goed man gaan we ff lekker die gijle chicks te grazen namen en laten zien wie alpha mannetjes zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
we kunnen fissa pakken tijdens kerst
altijd gezellig 'sfeer dan en wulpse gleufdieren die op zoek zijn naar partner om niet solo de koude winternachten te doorbrengen
als je aan recycle doet kan je zelfde pussy ook volknalle tijdens NYE
Dankjewelquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je ziet er niet slecht uit op die plaatje hoor.
http://instagram.com/nicole_mejiaquote:
dat zijn godverdomme een boel verschrikkelijk lelijke wijven. foi foi foi fquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is steeds dezelfdequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat zijn godverdomme een boel verschrikkelijk lelijke wijven. foi foi foi f
enkeltje pieter baan centrumquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
Echt super sexy deze meid.
Hey Sapstengel.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #104
Zou gijzelen en 5 euro van jatten/10.
haha is goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef seto het volgende:
he beach wanneer gaan we chillen
ken wel leuk japans restaurantje
je moet wel hakken dragen
is goed waar gaan wequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
we kunnen fissa pakken tijdens kerst
altijd gezellig 'sfeer dan en wulpse gleufdieren die op zoek zijn naar partner om niet solo de koude winternachten te doorbrengen
als je aan recycle doet kan je zelfde pussy ook volknalle tijdens NYE
Denk je dat er hier homo's zitten dan? Op deuce na.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Is een goede tip voor de fashionfags hier, godverdomme.
Fuck yeah! Moet toevallig (weer) een nieuwe jurk kopenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
ASOS.com heeft trouwens 25% korting. Toffe onlinestore. Beetje jammer dat m'n winkelmandje wat ik het afgelopen anderhalf uur online heb zitten vullen, geleegd werd voor het betalen. Godverdommese hoerentechnologie.
inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Een rechtgeaard Christen keert zijn andere wang toe.
#driestar crewquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad.
Not baptized crew checking in
ASOS heeft slechte fits.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
ASOS.com heeft trouwens 25% korting. Toffe onlinestore. Beetje jammer dat m'n winkelmandje wat ik het afgelopen anderhalf uur online heb zitten vullen, geleegd werd voor het betalen. Godverdommese hoerentechnologie.
Toen was het nog nieuw en daardoor leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
Voice of Holland is ook zo'n onzin. Idols is where it's at vriendjes. Jim en Jamai zijn toch wel érg goed terechtgekomen.
#teamjimquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb jij je Rexona poster nog hangen?
of juist goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een teleurstelling toen Jamai homo bleek te zijn hè? Dat was toch wel effe een dingetje...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
#teamjim
Ik had enorm veel posters van hem![]()
![]()
oefffquote:
Je had dus al op je dertiende ontmaagd kunnen zijn vriend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oefff
werd nog toen dit nummer op schoolfeest werd gedraaid, vond echt gruwelijk
de vriendin van lekkerste wijf van school was out gegaan door alcohol vergiftiging, ze lag iets verderop op de grond en lekker chickie zat gehurkt bij haar te huilen, ik keek zo bij haar tieten naar binnen, ze had zo'n heel laag uitgesneden topje aan
even later kwam het lekkerste wijf van de school deze memorabele avond mij schuren samen met een meisje van het kamp
maar ik wurmde me er tussen uit en liep weg
Zelfs als het je op een bordje bij aangeboden neem je nog geen hap, Dima plsquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oefff
de vriendin van lekkerste wijf van school was out gegaan door alcohol vergiftiging, ze lag iets verderop op de grond en lekker chickie zat gehurkt bij haar te huilen, ik keek zo bij haar tieten naar binnen, ze had zo'n heel laag uitgesneden topje aan
even later kwam het lekkerste wijf van de school deze memorabele avond mij schuren samen met een meisje van het kamp
Ja, uiteindelijk had ik ze weggegeven aan een meisje die goede vrienden was met een jongen die ik leuk vond, met de hoop dat ze mij aan hem zou koppelen. Nou, dat was niet gebeurd.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oefff
sowwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heeft me half jaar lang rape gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je had dus al op je dertiende ontmaagd kunnen zijn vriend.
spreek haar nu aan dn via facebook gewon ff palen en weer wegquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft me half jaar lang rape gedaan
zij zat op de achterste rij en ik zat precies voor haar in de klas
ze haakte zich zo nu en dan vast aan mijn stoelpoten met haar voeten en trok mij zo naar haar tafel en begon me achterlangs te knuffelen, met dr voet in mn bil prikken "lekker kontje heb je dima" en vet vaak gewoon kneep ze in mijn billen
random knuffelingen etc, op me schoot willen zitten in aula. Ik was keertje zo in de aula aan het wachten op de 1e les. Zij kwam dus zo aangelopen opeens wil ze op mijn schoot komen zitten, ze ging voorover bukken en drukte zo dr strakke goed gevormde asser - verpakt in blauw gebleekte jeans - beetje omhoog en wilde plaats nemen maar ik was zo van: "nee nee nee" en schoof weg met mijn stoel
ook waren we keertje zo munt spel aan het spelen in de aula, moet je muntje laten glijden naar elkaars knokkels. zo muntje was op de grond gevallen dus iedereen zoeken. komt dat meisje opeens zeggen :" ja dima heeft hem zeker" ze graait plotseling met haar hand in mijn rechterbroekzak looool, ik was toen nooit zo blij geweest dat ik een linksdrager ben
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze haakte zich zo nu en dan vast aan mijn stoelpoten met haar voeten en trok mij zo naar haar tafel en begon me achterlangs te knuffelen, met dr voet in mn bil prikken "lekker kontje heb je dima" en vet vaak gewoon kneep ze in mijn billen
random knuffelingen etc, op me schoot willen zitten in aula. Ik was keertje zo in de aula aan het wachten op de 1e les. Zij kwam dus zo aangelopen opeens wil ze op mijn schoot komen zitten, ze ging voorover bukken en drukte zo dr strakke goed gevormde asser - verpakt in blauw gebleekte jeans - beetje omhoog en wilde plaats nemen maar ik was zo van: "nee nee nee" en schoof weg met mijn stoel
ook waren we keertje zo munt spel aan het spelen in de aula, moet je muntje laten glijden naar elkaars knokkels. zo muntje was op de grond gevallen dus iedereen zoeken. komt dat meisje opeens zeggen :" ja dima heeft hem zeker" ze graait plotseling met haar hand in mijn rechterbroekzak looool, ik was toen nooit zo blij geweest dat ik een linksdrager ben
sinds vorig jaar juli woont ze samenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
spreek haar nu aan dn via facebook gewon ff palen en weer weg
alleen force feeden helpt hier. Kan iemand Angel even roepen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zelfs als het je op een bordje bij aangeboden neem je nog geen hap, Dima pls
hmm lkkr kontjequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:38 schreef Deuce92 het volgende:
Gezellig enge verhalen vertellen in de metro.
[ afbeelding ]
jurkjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuck yeah! Moet toevallig (weer) een nieuwe jurk kopen
Serieus probleem ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen, KLB / 'squirtende' meisjes op de cam help ff in FB. onterecht slotje wtf man
KLB / [KLB] Feedback
Rechtgeaarde henk slaat 2x zo hard terug, precies zoals mn moeder me geleerd heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Een rechtgeaard Christen keert zijn andere wang toe.
Na Hakuna/fusionfreak ben jij de grootste Nederlandstalige troll ooitquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Questular het volgende:
[..]
je moet maar je kind en je (schoon) ouders in 1 klap kwijtraken en dan horen dat die gast 120 uur krijgt....
Voor ze achter de echte oorzaak zijn kun je iemand moeilijk opsluiten, gelukkig wonen we niet in Afrika ofzo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef seto het volgende:
jij bent echt ziek in je hoofd vms
jij wil het zeker ook wel xtje doen
toch maar 120 uur taakstraf
kk psycho
Dit is geen trollen.. Dit is gewoon sneuquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Na Hakuna/fusionfreak ben jij de grootste Nederlandstalige troll ooit
Toen was jij nog 12 en daardoor leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
toen was het nog nieuw en daardoor leuk
die chimi postte ik al een pagina trug vriendquote:
nee als je zo kkslecht auto kan rijden verdien je niet om te levenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren toch?
Geen alcohol en dat hij te hard reed is niet bewezen. Gewoon de macht over het stuur verloren. Had jou ook kunnen gebeuren mocht hij inderdaad gewoon 80 gereden hebben. Ik was er niet bij.
Enige nuance is hier wel op z'n plek.
Het OM en de Politie achten het wel als bewezen daarom was er ook een straf van 15 maanden cel gevraagd, dat de rechtbank hier in Limburg niet echt hoog straft is al vaker bewezen. 3 getuigen hebben aangegeven dat hij veel te snel reed, het politie rapport spreekt over snelheden van 80 t/m 120 km per uur. Hopen dat er in het hoger beroep wel een iets normalere straf wordt uitgesproken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren toch?
Geen alcohol en dat hij te hard reed is niet bewezen. Gewoon de macht over het stuur verloren. Had jou ook kunnen gebeuren mocht hij inderdaad gewoon 80 gereden hebben. Ik was er niet bij.
Enige nuance is hier wel op z'n plek.
je bent gewn een rasist als hij nederlander was had niemand er naar gekraaid knuppel die je bentquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Het OM en de Politie achten het wel als bewezen daarom was er ook een straf van 15 maanden cel gevraagd, dat de rechtbank hier in Limburg niet echt hoog straft is al vaker bewezen. 3 getuigen hebben aangegeven dat hij veel te snel reed, het politie rapport spreekt over snelheden van 80 t/m 120 km per uur. Hopen dat er in het hoger beroep wel een iets normalere straf wordt uitgesproken.
En de reactie van de kerel is, vind ik, niet meer als terrecht. In 1 actie ben je 3 mensen kwijt en degene die het veroorzaakt heeft gaat per persoon die overleden is 40 uur papiertjes prikken.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent gewn een rasist als hij nederlander was had niemand er naar gekraaid knuppel die je bent
politie rapport sprekt dus vn 80 km per u ? skkltje hij red gwn 80 ws
zo knuppel langs de weg kan egt niet bepale of iemand veel te hard rijd gvd kk getuige rasicten
Ja beetje Candy Crush doen anders is het zo saaiquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:48 schreef Montelly het volgende:
Jongens nemen jullie je gsm ook mee als jullie gaan kakken? Ik wel
Wel een redelijke betamale dat ie z'n excuses heeft aangeboden. Dat had ik dus mooi niet gedaan als ik een fucking ruimteschip op een komeet zou landen.quote:
Ik neem meestal mijn macbook pro mee of iPad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:48 schreef Montelly het volgende:
bestaat de krant of de donald duck niet meer?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:48 schreef Montelly het volgende:
Hij moest zelfs halverwege z'n excuuspraatje huilen. Heeft een hoop shit over zich heen gekregen. Voordeel is wel dat hij nu door de feministen nog bekender is geworden en half internet hem steunt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel een redelijke betamale dat ie z'n excuses heeft aangeboden. Dat had ik dus mooi niet gedaan als ik een fucking ruimteschip op een komeet zou landen.
De blanke witte man wordt teveel gediscrimineerdquote:
Wie is dat?quote:
zkr allemaal van die sunny bergman typesquote:
G.R.S.quote:
kansloze aandachtshoere als je kijkt voelen ze zich geindimiteerd als je niet kijkt gaan ze verbaasd in de spiegel lope kijken of der haar wel goed zit enzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
zkr allemaal van die sunny bergman types
"ik heb 35 mannen geneukt maar waarom noemen jullie me slet?"
Verdiendquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:54 schreef Klokov het volgende:
Hey Etha, hoe gaat het?
http://www.dumpert.nl/med(...)een_grote_smoel.html
Nee, ben toch geen homoquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:14 schreef Beach het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een Elliot Hulse tanktop besteld?
Waarom zou je dat willen ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:14 schreef Beach het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een Elliot Hulse tanktop besteld?
Niks geen taille, lichaam van een vrieskistquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #101 - Vrouwen met wat extra's
omg
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Het is mij geleerd om alles op 1 dag te trainen in de gym en dan dagje rust te nemen en dan weer hetzelfde, max 3 trainen per week dus.
Maar sommige trainen bovenlichaam, volgende dag legs dus maar dan rust je lichaam toch niet optimaal uit? Je krijgt er weer meer spanning op omdat je meer tijd hebt per onderdeel maar dat is ook niet gezond zeker ivm blessures.
Ze zeggen dan wel zelf dat het beter is maar geloof er niks van.
Natuurlijk is die reactie terecht, kan ik me ook wel voorstellen. Maar de rechter acht het bewijs van OM en politie niet overtuigend genoeg en daar zal vast ook een reden voor zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Het OM en de Politie achten het wel als bewezen daarom was er ook een straf van 15 maanden cel gevraagd, dat de rechtbank hier in Limburg niet echt hoog straft is al vaker bewezen. 3 getuigen hebben aangegeven dat hij veel te snel reed, het politie rapport spreekt over snelheden van 80 t/m 120 km per uur. Hopen dat er in het hoger beroep wel een iets normalere straf wordt uitgesproken.
En de reactie van de kerel is, vind ik, niet meer als terrecht. In 1 actie ben je 3 mensen kwijt en degene die het veroorzaakt heeft gaat per persoon die overleden is 40 uur papiertjes prikken.
Ik zou sowieso van de creatine en de wheyshakes afblijven. Voor je het weet kan je nieuwe kleren gaan kopen.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou sowieso van de creatine en de wheyshakes afblijven. Voor je het weet kan je nieuwe kleren gaan kopen.
3x p/w trainen icm met wheyshakes (dus eiwitten met anabole werking) kan extreme spiergroei veroorzaken.quote:
Dat zowiezo als ik dat ga doen en als ik aan de creatine of shakes ga zitten bouw ik het wel rustig op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
3x p/w trainen icm met wheyshakes (dus eiwitten met anabole werking) kan extreme spiergroei veroorzaken.
Mss is het een idee meer aan droogtrainen te doen?
Goed zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zowiezo als ik dat ga doen en als ik aan de creatine of shakes ga zitten bouw ik het wel rustig op.
Gewoon van 4 paar skinny jeans 1 laten maken bij de turkquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:57 schreef fathank het volgende:
Gewoon 3x20 bw squats, hoef je tenminste geen nieuwe skinnyjeans te kopen
Jelia, jij traint ook best wel vaak volgens mijquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:30 schreef Jelia het volgende:
SC is niet toegestaan toch?
Nee geen squats, goede hoek![]()
[ afbeelding ]
Deze mag, voldoet aan alle voorwaarden, is ook een goede aanwinst hoop ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
Montelly hou die wijven buiten dit topic aub
Welke voorwaarden vriend? Gew geen chicks in de gym, behalve GRS.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mag, voldoet aan alle voorwaarden, is ook een goede aanwinst hoop ik
Hopelijk brengt GRS No1 weer op het goeie padquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke voorwaarden vriend? Gew geen chicks in de gym, behalve GRS.
Hey sander was toch kalend?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hopelijk brengt GRS No1 weer op het goeie pad
ircute is ook doodquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef Montelly het volgende:
JB is kia
MsMessy is killed in gangbang
Fanta is kia
Creatine maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef RaymondK het volgende:
Maar hij was aan de drugs gegaan en alles
Dat is toch waar fok om draait?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Wijven die op zo'n manier aan hun zelfvertrouwen moeten werken zijn het sowieso niet waard om mee te praten hooguit om je pik er een keer in te rammen.
Zoiets wil je toch niet als vriendin, eentje die foto's van dr reet op internet zet om te vissen naar complimentjes van sneue droeftoeters die nog nooit een kut geproefd hebben.
sommigen halen er anders wel een losse relatie uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is toch waar fok om draait?
Gek dat vrouwelijke users weglopenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef Montelly het volgende:
JB is kia
MsMessy is killed in gangbang
Fanta is kia
heb je pussyquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee ik doe niet aan e-hosselenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is toch waar fok om draait?
Ze krijgen allemaal een leven of worden volwassen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Gek dat vrouwelijke users weglopen
ja togquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je pussy
deel met niemand
do normal
zo doe ik ook ja toch laterz
Hey Weissman, krijg ebola vriend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey ambi-stickquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Weissman, krijg ebola vriend.
"Onze aflevering heeft vertaging opgelopen excuses voor het ongemak"quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:40 schreef Beach het volgende:
gvd ik haat wachten op een pakje
zul je net zien dat ze pas om half zes ofzo komen
Pakje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:40 schreef Beach het volgende:
gvd ik haat wachten op een pakje
zul je net zien dat ze pas om half zes ofzo komen
van jou?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Weissman, krijg ebola vriend.
gelul man je bent net een wijf die delen ook nix echte matties doen niet moeilijk over chicks sharenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Wijven die op zo'n manier aan hun zelfvertrouwen moeten werken zijn het sowieso niet waard om mee te praten hooguit om je pik er een keer in te rammen.
Zoiets wil je toch niet als vriendin, eentje die foto's van dr reet op internet zet om te vissen naar complimentjes van sneue droeftoeters die nog nooit een kut geproefd hebben.
Lolquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gelul man je bent net een wijf die delen ook nix echte matties doen niet moeilijk over chicks sharen
je greforoots komen nu wel bovendrijven vriend
Hoeren neukenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:39 schreef kaasplankje het volgende:
henk zou peta todd ook niet rake zei is nl. hoer
[ afbeelding ]
hebben de binnenkant van ingrids dijen ooit zonlicht gezien henk?
Ach, als dat het enige is. Iedere gek z'n gebrek toch.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:
Henk is wel baas ja, jammer dat hij aan de pillen zit.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Oppassen dat je niet te gespierd wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zowiezo als ik dat ga doen en als ik aan de creatine of shakes ga zitten bouw ik het wel rustig op.
Vraag het Danny zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik kreeg net een quotebericht van een onbekende volgens mij,klikte er op en kwam op een niet toegang bericht. Alsof een heel topic verwijdert was.
Iets met Danny er in?? Ben net wakker van een 3 uurige powernap dus weet niet zeker nu.
E.o.a. Hond die een topic opende met een quote van mij er in?
If so then krijg ook Ebola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |