is goed waar gaan wequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
we kunnen fissa pakken tijdens kerst
altijd gezellig 'sfeer dan en wulpse gleufdieren die op zoek zijn naar partner om niet solo de koude winternachten te doorbrengen
als je aan recycle doet kan je zelfde pussy ook volknalle tijdens NYE
Denk je dat er hier homo's zitten dan? Op deuce na.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Is een goede tip voor de fashionfags hier, godverdomme.
Fuck yeah! Moet toevallig (weer) een nieuwe jurk kopenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
ASOS.com heeft trouwens 25% korting. Toffe onlinestore. Beetje jammer dat m'n winkelmandje wat ik het afgelopen anderhalf uur online heb zitten vullen, geleegd werd voor het betalen. Godverdommese hoerentechnologie.
inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Een rechtgeaard Christen keert zijn andere wang toe.
#driestar crewquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad.
Not baptized crew checking in
ASOS heeft slechte fits.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
ASOS.com heeft trouwens 25% korting. Toffe onlinestore. Beetje jammer dat m'n winkelmandje wat ik het afgelopen anderhalf uur online heb zitten vullen, geleegd werd voor het betalen. Godverdommese hoerentechnologie.
Toen was het nog nieuw en daardoor leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
Voice of Holland is ook zo'n onzin. Idols is where it's at vriendjes. Jim en Jamai zijn toch wel érg goed terechtgekomen.
#teamjimquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb jij je Rexona poster nog hangen?
of juist goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een teleurstelling toen Jamai homo bleek te zijn hè? Dat was toch wel effe een dingetje...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
#teamjim
Ik had enorm veel posters van hem![]()
![]()
oefffquote:
Je had dus al op je dertiende ontmaagd kunnen zijn vriend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oefff
werd nog toen dit nummer op schoolfeest werd gedraaid, vond echt gruwelijk
de vriendin van lekkerste wijf van school was out gegaan door alcohol vergiftiging, ze lag iets verderop op de grond en lekker chickie zat gehurkt bij haar te huilen, ik keek zo bij haar tieten naar binnen, ze had zo'n heel laag uitgesneden topje aan
even later kwam het lekkerste wijf van de school deze memorabele avond mij schuren samen met een meisje van het kamp
maar ik wurmde me er tussen uit en liep weg
Zelfs als het je op een bordje bij aangeboden neem je nog geen hap, Dima plsquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oefff
de vriendin van lekkerste wijf van school was out gegaan door alcohol vergiftiging, ze lag iets verderop op de grond en lekker chickie zat gehurkt bij haar te huilen, ik keek zo bij haar tieten naar binnen, ze had zo'n heel laag uitgesneden topje aan
even later kwam het lekkerste wijf van de school deze memorabele avond mij schuren samen met een meisje van het kamp
Ja, uiteindelijk had ik ze weggegeven aan een meisje die goede vrienden was met een jongen die ik leuk vond, met de hoop dat ze mij aan hem zou koppelen. Nou, dat was niet gebeurd.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oefff
sowwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heeft me half jaar lang rape gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je had dus al op je dertiende ontmaagd kunnen zijn vriend.
spreek haar nu aan dn via facebook gewon ff palen en weer wegquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft me half jaar lang rape gedaan
zij zat op de achterste rij en ik zat precies voor haar in de klas
ze haakte zich zo nu en dan vast aan mijn stoelpoten met haar voeten en trok mij zo naar haar tafel en begon me achterlangs te knuffelen, met dr voet in mn bil prikken "lekker kontje heb je dima" en vet vaak gewoon kneep ze in mijn billen
random knuffelingen etc, op me schoot willen zitten in aula. Ik was keertje zo in de aula aan het wachten op de 1e les. Zij kwam dus zo aangelopen opeens wil ze op mijn schoot komen zitten, ze ging voorover bukken en drukte zo dr strakke goed gevormde asser - verpakt in blauw gebleekte jeans - beetje omhoog en wilde plaats nemen maar ik was zo van: "nee nee nee" en schoof weg met mijn stoel
ook waren we keertje zo munt spel aan het spelen in de aula, moet je muntje laten glijden naar elkaars knokkels. zo muntje was op de grond gevallen dus iedereen zoeken. komt dat meisje opeens zeggen :" ja dima heeft hem zeker" ze graait plotseling met haar hand in mijn rechterbroekzak looool, ik was toen nooit zo blij geweest dat ik een linksdrager ben
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft me half jaar lang rape gedaan
zij zat op de achterste rij en ik zat precies voor haar in de klas
ze haakte zich zo nu en dan vast aan mijn stoelpoten met haar voeten en trok mij zo naar haar tafel en begon me achterlangs te knuffelen, met dr voet in mn bil prikken "lekker kontje heb je dima" en vet vaak gewoon kneep ze in mijn billen
random knuffelingen etc, op me schoot willen zitten in aula. Ik was keertje zo in de aula aan het wachten op de 1e les. Zij kwam dus zo aangelopen opeens wil ze op mijn schoot komen zitten, ze ging voorover bukken en drukte zo dr strakke goed gevormde asser - verpakt in blauw gebleekte jeans - beetje omhoog en wilde plaats nemen maar ik was zo van: "nee nee nee" en schoof weg met mijn stoel
ook waren we keertje zo munt spel aan het spelen in de aula, moet je muntje laten glijden naar elkaars knokkels. zo muntje was op de grond gevallen dus iedereen zoeken. komt dat meisje opeens zeggen :" ja dima heeft hem zeker" ze graait plotseling met haar hand in mijn rechterbroekzak looool, ik was toen nooit zo blij geweest dat ik een linksdrager ben
sinds vorig jaar juli woont ze samenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
spreek haar nu aan dn via facebook gewon ff palen en weer weg
alleen force feeden helpt hier. Kan iemand Angel even roepen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zelfs als het je op een bordje bij aangeboden neem je nog geen hap, Dima pls
hmm lkkr kontjequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:38 schreef Deuce92 het volgende:
Gezellig enge verhalen vertellen in de metro.
[ afbeelding ]
jurkjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuck yeah! Moet toevallig (weer) een nieuwe jurk kopen
Serieus probleem ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen, KLB / 'squirtende' meisjes op de cam help ff in FB. onterecht slotje wtf man
KLB / [KLB] Feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |