jurkjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuck yeah! Moet toevallig (weer) een nieuwe jurk kopen
Serieus probleem ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen, KLB / 'squirtende' meisjes op de cam help ff in FB. onterecht slotje wtf man
KLB / [KLB] Feedback
Rechtgeaarde henk slaat 2x zo hard terug, precies zoals mn moeder me geleerd heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Een rechtgeaard Christen keert zijn andere wang toe.
Na Hakuna/fusionfreak ben jij de grootste Nederlandstalige troll ooitquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft me half jaar lang rape gedaan
zij zat op de achterste rij en ik zat precies voor haar in de klas
ze haakte zich zo nu en dan vast aan mijn stoelpoten met haar voeten en trok mij zo naar haar tafel en begon me achterlangs te knuffelen, met dr voet in mn bil prikken "lekker kontje heb je dima" en vet vaak gewoon kneep ze in mijn billen
random knuffelingen etc, op me schoot willen zitten in aula. Ik was keertje zo in de aula aan het wachten op de 1e les. Zij kwam dus zo aangelopen opeens wil ze op mijn schoot komen zitten, ze ging voorover bukken en drukte zo dr strakke goed gevormde asser - verpakt in blauw gebleekte jeans - beetje omhoog en wilde plaats nemen maar ik was zo van: "nee nee nee" en schoof weg met mijn stoel
ook waren we keertje zo munt spel aan het spelen in de aula, moet je muntje laten glijden naar elkaars knokkels. zo muntje was op de grond gevallen dus iedereen zoeken. komt dat meisje opeens zeggen :" ja dima heeft hem zeker" ze graait plotseling met haar hand in mijn rechterbroekzak looool, ik was toen nooit zo blij geweest dat ik een linksdrager ben
Tja, kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Questular het volgende:
[..]
je moet maar je kind en je (schoon) ouders in 1 klap kwijtraken en dan horen dat die gast 120 uur krijgt....
Voor ze achter de echte oorzaak zijn kun je iemand moeilijk opsluiten, gelukkig wonen we niet in Afrika ofzo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef seto het volgende:
jij bent echt ziek in je hoofd vms
jij wil het zeker ook wel xtje doen
toch maar 120 uur taakstraf
kk psycho
Dit is geen trollen.. Dit is gewoon sneuquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Na Hakuna/fusionfreak ben jij de grootste Nederlandstalige troll ooit
Toen was jij nog 12 en daardoor leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
toen was het nog nieuw en daardoor leuk
die chimi postte ik al een pagina trug vriendquote:
nee als je zo kkslecht auto kan rijden verdien je niet om te levenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren toch?
Geen alcohol en dat hij te hard reed is niet bewezen. Gewoon de macht over het stuur verloren. Had jou ook kunnen gebeuren mocht hij inderdaad gewoon 80 gereden hebben. Ik was er niet bij.
Enige nuance is hier wel op z'n plek.
Het OM en de Politie achten het wel als bewezen daarom was er ook een straf van 15 maanden cel gevraagd, dat de rechtbank hier in Limburg niet echt hoog straft is al vaker bewezen. 3 getuigen hebben aangegeven dat hij veel te snel reed, het politie rapport spreekt over snelheden van 80 t/m 120 km per uur. Hopen dat er in het hoger beroep wel een iets normalere straf wordt uitgesproken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren toch?
Geen alcohol en dat hij te hard reed is niet bewezen. Gewoon de macht over het stuur verloren. Had jou ook kunnen gebeuren mocht hij inderdaad gewoon 80 gereden hebben. Ik was er niet bij.
Enige nuance is hier wel op z'n plek.
je bent gewn een rasist als hij nederlander was had niemand er naar gekraaid knuppel die je bentquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Het OM en de Politie achten het wel als bewezen daarom was er ook een straf van 15 maanden cel gevraagd, dat de rechtbank hier in Limburg niet echt hoog straft is al vaker bewezen. 3 getuigen hebben aangegeven dat hij veel te snel reed, het politie rapport spreekt over snelheden van 80 t/m 120 km per uur. Hopen dat er in het hoger beroep wel een iets normalere straf wordt uitgesproken.
En de reactie van de kerel is, vind ik, niet meer als terrecht. In 1 actie ben je 3 mensen kwijt en degene die het veroorzaakt heeft gaat per persoon die overleden is 40 uur papiertjes prikken.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent gewn een rasist als hij nederlander was had niemand er naar gekraaid knuppel die je bent
politie rapport sprekt dus vn 80 km per u ? skkltje hij red gwn 80 ws
zo knuppel langs de weg kan egt niet bepale of iemand veel te hard rijd gvd kk getuige rasicten
Ja beetje Candy Crush doen anders is het zo saaiquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:48 schreef Montelly het volgende:
Jongens nemen jullie je gsm ook mee als jullie gaan kakken? Ik wel
Wel een redelijke betamale dat ie z'n excuses heeft aangeboden. Dat had ik dus mooi niet gedaan als ik een fucking ruimteschip op een komeet zou landen.quote:
Ik neem meestal mijn macbook pro mee of iPad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:48 schreef Montelly het volgende:
bestaat de krant of de donald duck niet meer?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:48 schreef Montelly het volgende:
Hij moest zelfs halverwege z'n excuuspraatje huilen. Heeft een hoop shit over zich heen gekregen. Voordeel is wel dat hij nu door de feministen nog bekender is geworden en half internet hem steunt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel een redelijke betamale dat ie z'n excuses heeft aangeboden. Dat had ik dus mooi niet gedaan als ik een fucking ruimteschip op een komeet zou landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |