abonnement Unibet Coolblue
pi_146887997
Belachelijk, wie houden ze nou voor de gek?? Al die kansloze rukkers op de camsites, en maar tippen... Koekwauzen, het is gewoon pis.

Vandaag ook weer bij siswet, 19-jarig sletje uit de lage landen.

Toen ik vandaag een kijkje nam in haar room zag ik dat ze deze dag al omgerekend ~600 euro bij elkaar heeft gevingerd.

Maar goed, ze stond op het punt om te 'squirten'. Ze was echt goed nat en ik zag ook al beetje witte cum uit haar kutje druipen en haar machine dildo ging er goed op los in haar anal. Tegelijkertijd penetreerde ze haar vleeschbox met 2 vingers in haakvorm en raakte ze haar g-spot waarschijnlijk, als die al bestaat. Opeens begon ze te spuiten wat zijn weerga niet kent, onzettend hoog concentreerde transparante stralen schoten uit haar kutje. Met zo'n waterdichtheid kan je gewoon niet squirten, klaar. Je zag haar ook helemaal haar core samenspannen en haar bodylanguage was echt van *PERS*PERS*PERS* en intermitterende wijs knalde ze vocht uit haar kutje. Al die droeftoeters in de chat konden hun geluk niet op. Zo sneu vond ik het voor hun.

Ik heb vaker squirters gezien maar dit was gewoon echt fake, zulke high density stralen waarmee je marmer blokken mee kunt snijden?? Nah.... Bij de echte squirters gutst het er gewoon uit en is het doorgaans wat wittig en ook zie je het lichaam volledig ontspannen na afloop. Ook heb ik haar kutje niet zien kloppen. Zij was gewoon like nothing happened.

Wie houd je nou voor de gek meid?
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:56:38 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')