Ik ook manquote:Op donderdag 20 november 2014 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, is begonnen op zijn zesde met trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:04 schreef RaymondK het volgende:
Zo dan! Ik zeg het niet gauw, maar die gym chick is geil!M'n nicht uit de bergen lijkt op haar. Als je haar nr wil moet je het zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM staat open.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n nicht uit de bergen lijkt op haar. Als je haar nr wil moet je het zeggen
Hoe gaat dat bij jullie, wat is de prijs voor een maagdenmeisje? Bij ons gaan ze voor 3 gouden armbandjes en een koe er wel doorheen, sinds de crisis.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze roept net alaaaahhh. Net als suiside bobers doen vlak voor ze de knop los latenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
Geile gezichtsuitdrukking, die gymchick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ze ook platen uit Türkeiquote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zie, zijn heel vergevende mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom in mijn racistische armen, ouwe knuffelbeer.
Eerst checken of Raymond interesse heeft maar ik heb een andere nicht voor jequote:
Floes, cash, money, doekoe jwz. En een paar schapen erbij. That's itquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij jullie, wat is de prijs voor een maagdenmeisje? Bij ons gaan ze voor 3 gouden armbandjes en een koe er wel doorheen, sinds de crisis.
Je hebt dezelfde denkwijze als haar vader. Volgens mij gaan jullie dikke maatjes wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe die maar. Ik wil het eerst netjes vragen of ik zijn dochter mag bezitten
Ik verwijs je door naar CCquote:
zet je adblock uitquote:Op donderdag 20 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Eh. Waarom centreert FOK alle tekst?
Staat uit voor fok. maar het is weer verholpen. Zag er even bijzonder uit.quote:
Ga nu maar Fargo kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat uit voor fok. maar het is weer verholpen. Zag er even bijzonder uit.
Tijd om Agents of SHIELD een kans te geven nu.
Die serie? Ik vond de films wel aardig maar ik weet niet of zon hele serie leuk blijft.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat uit voor fok. maar het is weer verholpen. Zag er even bijzonder uit.
Tijd om Agents of SHIELD een kans te geven nu.
Ik ben na 4 afleveringen gestopt maar kennelijk wordt het pas na 6 a 7 afleveringen pas goedquote:Op donderdag 20 november 2014 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Die serie? Ik vond de films wel aardig maar ik weet niet of zon hele serie leuk blijft.
brrr grefokoppenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze wil ik nog even met jullie delen. Ik kwam om niet nader te noemen redenen op de site van de SGP, en dit is hun banner, met de tekst "HET GEZIN HOORT EEN VEILIGE PLEK TE ZIJN VOL LIEFDE EN GEBORGENHEID" erboven. Die kinderen zien eruit alsof moeder en vader neef en nicht zijn, en elkaar iets te veel liefde en geborgenheid hebben gegeven
[ afbeelding ]
tfw je je halve leven tussen zulke mensen hebt gezetenquote:
vertel over je ervaringenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
tfw je je halve leven tussen zulke mensen hebt gezeten
de meesten zijn achterbaks en vroom voor de buitenwereldquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
de meesten allemaal zijn achterbaks en vroom voor de buitenwereld
pas op he, ladyboyquote:Op donderdag 20 november 2014 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
echte turk geworden die thefixer
omdat het zijn doel al gediend had.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je al die foto's van Jane Marie weggeëdit?
Ben geen kattenmensch. Ik dacht heel even dat er op de tweede foto een scanner oid in het kastje stond.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Dierendag 2015 staat in de agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das godverdomme een luxe schijthuis voor zonne katquote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten zijn baas. Kattenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef fathank het volgende:
Kutkatten.
En al helemaal hun eigenaren die ze de hele dag in andermans tuinen laten lopen. Hou je huisdier lekker binnen of ga in het bos wonen.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Duurt dat niet ontzettend lang?
Die kat kijkt er even naar en gaat dan lekker op de gele stoel zittenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het aan mij ligt wel schatjequote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eindig ik met 40 katten in huis
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eindig ik met 40 katten in huis
whaha xDquote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?
wtf did i justquote:
Hahah die stinkertquote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Katten. Gvd gaan we het echt weer over die kut beesten hebben? Dat hadden we toch al gehad?
isquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ray, ben je al is basis van een piramide geweest?
nee nog nooit. Sounds doablequote:Op vrijdag 21 november 2014 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ray, ben je al is basis van een piramide geweest?
Nice. Ja, echt smerig die plaatjes van Sap. Tjonge jonge jonge...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
hallo, hier het eerste berichtje van af mijn nieuwe werkmachine. Die oude stond op instorten, en elke keer als ik gym update, dan was de kans zeer aanwzig dat een collega net achter me aan kwam lopen, en die machine froze midden vlak na het opbouwen van zo een ranzig plaatje van Sapstengel bijv.
Dat is nu niet meer.
Met SSD en alles. alles knalt open en dicht gewoon wooooof.
Hallo Rayquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
hallo, hier het eerste berichtje van af mijn nieuwe werkmachine. Die oude stond op instorten, en elke keer als ik gym update, dan was de kans zeer aanwzig dat een collega net achter me aan kwam lopen, en die machine froze midden vlak na het opbouwen van zo een ranzig plaatje van Sapstengel bijv.
Dat is nu niet meer.
ja werkt weer. kan weer snel switchen tussen het tekenpakket hier en fok zonder freezes thanks!quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Hallo Ray
doet je alt-tab het weer goed?
Grgr systeembeheer
Eindelijk weer KPD op het werkquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Dat is nu niet meer.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Dat is nu niet meer.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #85 Clusterfucksquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil graag alle haat inde wereld vandaag richten op vrouwen, vaak van middelbare leeftijd, met een kek kort kapsel en een te dikke pens, die op Facebook shit met "hotel mama" plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik kies er godverdomme niet voor om uitgescheten te worden op de wereld. Als je geen verantwoordelijkheden wil, moet je je benen bij elkaar houden, en anders niet janken.
Mijn nichtje van 26 post dat ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil graag alle haat inde wereld vandaag richten op vrouwen, vaak van middelbare leeftijd, met een kek kort kapsel en een te dikke pens, die op Facebook shit met "hotel mama" plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik kies er godverdomme niet voor om uitgescheten te worden op de wereld. Als je geen verantwoordelijkheden wil, moet je je benen bij elkaar houden, en anders niet janken.
dat heb ik met minstens de helft gedaan, laatst ook een razzia gehouden in m'n vriendenlijst. Allemaal 40-plussers zonder enig benul van Facebooketiquette geruimd, zoals ooms en tantes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 26 post dat ookheb haar inmiddels uitgeschakeld op nieuwsfeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |