quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Duurt dat niet ontzettend lang?
Die kat kijkt er even naar en gaat dan lekker op de gele stoel zittenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Dierendag 2015 staat in de agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het aan mij ligt wel schatjequote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eindig ik met 40 katten in huis
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eindig ik met 40 katten in huis
whaha xDquote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is no1uknow? Of is dat gewoon de naam van een van je katten?
wtf did i justquote:
Hahah die stinkertquote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Katten. Gvd gaan we het echt weer over die kut beesten hebben? Dat hadden we toch al gehad?
isquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ray, ben je al is basis van een piramide geweest?
nee nog nooit. Sounds doablequote:Op vrijdag 21 november 2014 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ray, ben je al is basis van een piramide geweest?
Nice. Ja, echt smerig die plaatjes van Sap. Tjonge jonge jonge...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
hallo, hier het eerste berichtje van af mijn nieuwe werkmachine. Die oude stond op instorten, en elke keer als ik gym update, dan was de kans zeer aanwzig dat een collega net achter me aan kwam lopen, en die machine froze midden vlak na het opbouwen van zo een ranzig plaatje van Sapstengel bijv.
Dat is nu niet meer.
Met SSD en alles. alles knalt open en dicht gewoon wooooof.
Hallo Rayquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
hallo, hier het eerste berichtje van af mijn nieuwe werkmachine. Die oude stond op instorten, en elke keer als ik gym update, dan was de kans zeer aanwzig dat een collega net achter me aan kwam lopen, en die machine froze midden vlak na het opbouwen van zo een ranzig plaatje van Sapstengel bijv.
Dat is nu niet meer.
ja werkt weer. kan weer snel switchen tussen het tekenpakket hier en fok zonder freezes thanks!quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Hallo Ray
doet je alt-tab het weer goed?
Grgr systeembeheer
Eindelijk weer KPD op het werkquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Dat is nu niet meer.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Dat is nu niet meer.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #85 Clusterfucksquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil graag alle haat inde wereld vandaag richten op vrouwen, vaak van middelbare leeftijd, met een kek kort kapsel en een te dikke pens, die op Facebook shit met "hotel mama" plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik kies er godverdomme niet voor om uitgescheten te worden op de wereld. Als je geen verantwoordelijkheden wil, moet je je benen bij elkaar houden, en anders niet janken.
Mijn nichtje van 26 post dat ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil graag alle haat inde wereld vandaag richten op vrouwen, vaak van middelbare leeftijd, met een kek kort kapsel en een te dikke pens, die op Facebook shit met "hotel mama" plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik kies er godverdomme niet voor om uitgescheten te worden op de wereld. Als je geen verantwoordelijkheden wil, moet je je benen bij elkaar houden, en anders niet janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |