Als je in Augustus naar Marrakech gaat en vervolgens gata klagen over de hitte, dan verdien je t te smelten door de goot heen. Dan heb je echt weinig vooronderzoek gedaan en alleen de ANWB site aangekliktquote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor Marrakech wordt tegenwoordig al in de ANWB Kampioen geadverteerd, dus dat zou ik ook niet snel doen, denk ik. Augustus is ook wel een kutmaand om daar heen te gaan.
Kust lijkt mij wel leuk.
Of bij Probleemwijkenquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
moet opeens denken aan een aflevering v.h. weekend van dat er twee dijken van hier vanuit Nederland gingen emigreren naar Spanje. Sjek roken allebei. CHopper voor de lol, lekker pittig, regelde alles wel ff. 2 van die echte zegmaar.
binnen een maand zaten ze weer in Nederland want de stoerste had heimwee![]()
![]()
![]()
Dat ze d'r ziek van werd zo erg.![]()
Gelukkig was hun oude huisje nog niet verkocht
Heel die inboedel 2x verscheept voor janlul![]()
deze
http://www.avrotros.nl/ik(...)8/promo-22-november/
Alsof je rechtstreeks op Essaouira kunt vliegenquote:Op maandag 24 november 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in Augustus naar Marrakech gaat en vervolgens gata klagen over de hitte, dan verdien je t te smelten door de goot heen. Dan heb je echt weinig vooronderzoek gedaan en alleen de ANWB site aangeklikt
Lijkt me op zich nog wel een mooie stad, maar dat gejengel van al die kinderen en straatverkopers zou ik ook gek van worden.
Maar de liefde overwint toch allesquote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
Mooiste zijn de reismeisjes die in een plaggenhut in Afrika gaan wonen. Hier gewoon een fatsoenlijke baan, leuk huisje etc en dan verliefd worden op een bosneger die alleen met pijl&boog om kan gaan. En dan daarheen verhuizen omdat hem hier naartoe halen toch enigzins lastig is.
Nou, mijn liefde voor een Joodse schone in Israel gaat toch echt bepaalde dingen niet overwinnen hoor!quote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar de liefde overwint toch alles![]()
Als t slechts een tussenstop is dan is t wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je rechtstreeks op Essaouira kunt vliegen
Hoe zit het eigenlijk met je bloedwaarden Ray? Just curious.quote:Op maandag 24 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
![]()
ik had zaterdag een Yolo dagje..... 7400kcal en toenkwam ik d'r zondag 's ochtends achter dat ik een bak kwark ook nog niet mee geteld had![]()
En heeeel de dag geslapen en tv gekeken... LOL
Needless to say dat ik gisteren de hele gym gesloopt heb kwa energie.
Ken er zo eenquote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
Mooiste zijn de reismeisjes die in een plaggenhut in Afrika gaan wonen. Hier gewoon een fatsoenlijke baan, leuk huisje etc en dan verliefd worden op een bosneger die alleen met pijl&boog om kan gaan. En dan daarheen verhuizen omdat hem hier naartoe halen toch enigzins lastig is.
Tjah, het was een noodzakelijk kwaad. Maar als je er dan toch bent kun je maar beter ff rondkoekeloeren. Misschien was het wel ontzettend de moeite waard en was ik in November een keer terug gekomen voor een paar tientjes met Ryanair. Maar ik was er niet bepaald van onder de indruk dus de kans dat ik nog een keer terug ga als het minder warm is is klein.quote:Op maandag 24 november 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t slechts een tussenstop is dan is t wat anders natuurlijk.
Sja. Zo zijn ze, die joden.quote:Op maandag 24 november 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn liefde voor een Joodse schone in Israel gaat toch echt bepaalde dingen niet overwinnen hoor!
Geen idee. Laatste keer dat ik bij de dokter was was toen ik m'n onderarm gebroken had. Dat was 4e klas lagere school.quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je bloedwaarden Ray? Just curious.
[..]
ni haoquote:Op maandag 24 november 2014 14:17 schreef seto het volgende:
toen ik in japan woonde was er ook een meisje die een tijd lang elke avond lag te huilen omdat het zo anders was
Ik was van plan in Januari te gaan. Paar daagjes. Wel via Ryanair trouwensquote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, het was een noodzakelijk kwaad. Maar als je er dan toch bent kun je maar beter ff rondkoekeloeren. Misschien was het wel ontzettend de moeite waard en was ik in November een keer terug gekomen voor een paar tientjes met Ryanair. Maar ik was er niet bepaald van onder de indruk dus de kans dat ik nog een keer terug ga als het minder warm is is klein.
Nog een tip: Ga niet in de zomervakantie met Ryanair naar Marokko. Jullie kunnen wel raden waarom
Ze heeft 'm niet ontmoet op seksvakantie in Kenia?quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
Want ja hij is zo mooi en puur. Niet nodig om te zeggen dat het een aardig zweverig type is
Dunno of dat het erger was, grote kans. Aan de andere kant, locals die ik aan de kust sprak beweerden stuk voor stuk dat het grootste tuig in Marrakech woont.quote:Op maandag 24 november 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
t schooi-gedeelte echt zo erg? Of misschien was dat toen ook erger omdat t in de vakantie-periode was. T lijkt me verder wel een mooie stad/sfeer.
Dat is Gambia toch meer op dit moment? Kenia heeft nog wel eens wat last van onrusten. Wel een mooi land verder met genoeg mooie plekken. Alleen is het noorden volgens mij een No-go area, niet zo gek natuurlijk als daar Somalië ligtquote:Op maandag 24 november 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft 'm niet ontmoet op seksvakantie in Kenia?
Het vakantie land voor de single zweverige middle age miep!
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno of dat het erger was, grote kans. Aan de andere kant, locals die ik aan de kust sprak beweerden stuk voor stuk dat het grootste tuig in Marrakech woont.
Wat natuurlijk niet waar is want dat woont namelijk in Nederland.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno of dat het erger was, grote kans. Aan de andere kant, locals die ik aan de kust sprak beweerden stuk voor stuk dat het grootste tuig in Marrakech woont.
Wat natuurlijk niet waar is want dat woont namelijk in Nederland.
Op dit moment misschien wel. Ik ben e rniet zo in thuisquote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
Dat is Gambia toch meer op dit moment? Kenia heeft nog wel eens wat last van onrusten. Wel een mooi land verder met genoeg mooie plekken. Alleen is het noorden volgens mij een No-go area, niet zo gek natuurlijk als daar Somalië ligt
Ooit over nagedacht? Pls no ragequote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
Geen idee. Laatste keer dat ik bij de dokter was was toen ik m'n onderarm gebroken had. Dat was 4e klas lagere school.
no joke
Ziet er wel nice uitquote:Op maandag 24 november 2014 10:07 schreef RaymondK het volgende:
Hey Weissmann
http://www.shirtstation.de/angebote-14.html
beetje ordinaire design enzo maar oke. wel aap.
haha. ik ga niet zomaar Raygen .quote:Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht? Pls no rage
Ja weet ik veel. Bij jou weet je het nooitquote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. ik ga niet zomaar Raygen .
ja, misschien wel verstandig om eens een keer e.e.a. te laten checken bedoel je? hmmm
nou zeg, als ik rayge dan heeft het echt wel een reden hahaquote:Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Bij jou weet je het nooit
Ja, gew ff laten tjekkuh hoe het zit met cholesterol, triglyceriden enzo mss kan iemand met een medische achtergrond beter uitleggen waarom het verstandig om dat een keertje te laten doen in jouw geval/
quote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste keer dat ik bij de dokter was was toen ik m'n onderarm gebroken had. Dat was 4e klas lagere school.
no joke
Was dat niet omdat jij haar elke avond aan je spies reeg?quote:Op maandag 24 november 2014 14:17 schreef seto het volgende:
toen ik in japan woonde was er ook een meisje die een tijd lang elke avond lag te huilen omdat het zo anders was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |